November 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by knarboor, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

nou net ff geweest meneertje was lekker aan het zwaaien maar kregen hem er niet mooi op dus nu mag ik vanmiddag ff terug komen heerlijk wat fijn zeg en gelijk morgen naar ziekenhuis bellen voor een andere gynocoloog ze gaf me groot gelijk helaas had ik niet me eigen vk dus was op vakantie..................dus op naar vanmiddag yoepie..........

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    ha meiden,

@wenneke, fijn dat t uitgepraat is. Voelt het nu goed?? Enne op naar je mooie dag!

@jessica: hoe was t bij VK? Je kleine mannetje nog even kunnen zien??

meiden wat gaan die weken toch wel hard he?! Als ik het termijn van de echo aanhou (en dat doe ik stiekum toch al bijna 15 weken..probeer s avonds steeds ff te concentreren/ontspannen om te kijken of ik al wat voel maar helaas..ik hoop dat ik die kleine wel snel ga voelen weet dat ik dat bij mijn zoon zo prettig vond..

@princi moet je echt naar het schoonfam.weekend??als je helemaal geen zin hebt..
    ik morgen verjaardag nichtje. Na belachelijke opmerkingen van schoonzus vorige week heb ik daar dus ook totaal geen zin in maar voor de kleine meid moet ik wel ff gaan maar dat wordt ook echt ff..

Morgen ga ik mee op schoolreis met zoon, geven ze alleen maar regen op :( en ik mag natuurlijk ook bijna nergens in..haha dat wordt een leuk dagje bankjeshangen in drievliet!! heb allemaal stoere mannen in mijn groepje dusse die vermaken zich wel!

3. Jessica26i

staat hierboven ;)

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hey meiden..

@Jessica en Claire.. wateen gedoe zeg die gyneacologen van jullie.. pfff.. geen woorden voor...

@Wenneke.. fijn dat je toch gepraat hebt met je paps.. hopen dat het bijzijn van je ouders toch een fijn gevoel geeft en de dag juist een extra mooi tintje geeft.. denk aan jullie zelf.. jullie zijn het belangrijkste...

@verder geloof ik niet veel bijzonderheden?? als ik het mis heb sorry.. heb een beetje gescrolled..

Hier.. ook geen bijzonderheden... voel me prima, geniet van nog een paar vrije dagen en van het mooie weer..verder druk in huis en met kiddies..

Tot later weer meiden..

5. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    zoof ben ik heel eve

hier gaat het niet zo lekker
    Alles tussen mn benen voelt bont en blauw en trekt door naar mn heupen
    ook zak ik elke keer door 1 van mn benen van de pijn (vooral rechts)
    net contact gehad met de vk en effe langs geweest

Maar de kleine schijnt op een of andere zenuw t drukken al, waardoor de pijn in mn bene
    en de baarmoeder is al zo groot dat mn banden het zwaar te voorduren hebben :(
    Normaal zijn dit klachten die normaal later in de zwangerschap komen?

maar goed advies is rust :( word er hopeloos van

6. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Jessica, ben benieuwd of je mannetje zich vanmiddag wel laat bekijken!

@Wenneke, fijn dat jullie het hebben uitgepraat!

@Princi, ja, van misselijk naar hoofdpijn... gaat lekker zo he!

@Claire, jeetje, wat vervelend zeg!

@Hier vandaag een heftige dag achter de rug...
    Begon al gelijk bij het opstaan, weer flink moeten overgeven. Daarna voelde ik me gewoon niet lekker, ook een beetje licht in mn hoofd, maar goed, ik dacht nog, zal ik maar thuis blijven vandaag???
    Toch maar niet, is mn laatste werkdag voordat ik vakantie krijg, das ook alweer zo wat om je dan ziek te melden...
    Dus, hup de auto in, op weg naar mn eerste client! Nou, dat heb ik geweten, toen ik daar aankwam was ik lijkwit, helemaal slap, trillerig en voelde me raar in mn hoofd, net alsof ik zo onderuit kon gaan! dat scheelde ook niet veel...
    Toevallig kwam net een collega binnen, na me een paar dropjes te hebben gegeven (omdat mn bloeddruk vorige week al laag was) en 20 min op een stoel heb gezeten, om maar uberhaupt een beetje op mn benen te kunnen staan, heeft ze me naar de HA gebracht.
    Daar hebben ze mn bloeddruk, HB gehalte en bloedsuiker gecontroleerd en alles was op dat moment netjes. verder mocht ik van de HA niet meer verder met werken, dus heeft mn collega me naar huis gebracht.
    Nog even contact opgenomen met vk, om alles door te geven, moet nu afwachten tot morgen en anders op controle komen voordat we zondag naar Kos vertrekken!

Inmiddels voel ik me wel iets beter dan vanmorgen, maar nog steeds niet lekker helaas... schiet niet echt op zo he!

Maar vandaag dan wel weer 14 weken zwanger, toch nog iets leuks!!! :D

7. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

Sep 25, 2008
    726
    0
    0
    @ Claire -> Join the club.. Ik heb daar helaas ook last van. De ene keer gaat het beter dan de andere keer maar vervelend blijft het. Ik heb vooral 's avonds een ontzettend dood been. Ik maakte me ook ontzettend zorgen en heb het ook bij de VK neergelegd. Ik kreeg hetzelfde advies als jij. Rust houden en niet te veel lopen/sporten. Behalve zwemmen dat is dan juist wel weer goed. Ik heb dan gelukkig nog een zittend beroep op kantoor maar ik kan me voorstellen dat jij er in de zorg er sneller last van hebt als ik. Rustig aan doen dus en als het niet gaat het meteen aangeven bij je leidinggevende!

8. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej,

ik ben hier een tijdje niet geweest, even paar dagen absurt druk geweest..Hoe gaat het met iedereen? Met claire niet zo lekker lees ik, vervelend meid...

Met de rest? Nog belangrijke dingen gemist?
    Hier maandag naar de vk, vind het erg fijn weer het hartje van de beeb te horen,

heel af en toe denk ik iets te voelen, maar ik vind het toch weer moeilijk om erop te vertrouwen dat dat beebje is....

hoop dat alles met iedreeen goed is...

x

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    Claire en bloempjuh vervelend dat jullie je zo slecht voelen

en Miracles jij ook al..
    fijn dat bloeddruk enzo goed was maar je zio naar voelen is nooit leuk en dan ook nog bijna op vakantie. hoop dat je je snel weer wat beter zult voelen!!

jessica kleine mooi op foto gekregen?

10. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    @suus, ja naar dat weekend moet ik echt heen. In totaal zijn we met 6 volwassenen en een kind dus dan valt het ook wel heel erg op als ik er niet ben. Bovendien is het gepland. We zitten in een huisje in een bungalowpark. Gelukkig ban ik zwanger...hahaha...kan ik af en toe mijn gesacherijn op de hormonen gooien.....hmmm het probleem is juist dat ik altijd veel te aardig doe en het voor iedreen gezellig wil maken...zo vermoeiend. Maar goed...man heeft er ook geen zin dus dat helpt en ik heb een leuk boek!

En!!! De uitslagen van mijn glucosetolreantietest waren goed!!!!! Yej! Joepie!

Wat een verschillende klachten allemaal al hè! Op mijn werk zijn we nu al met drie zwangeren (veel he!) en die andere twee lijken we nergens last van te hebben...tis niet eerlijk... Wel leuk dat een van de twee aanstaande mamma's ook een november mamma is!

11. Jessica26i

nou meiden daar ben ik dan weer en hier onder paar prachtige echo's heb er maar van alles bij gezet hihihih ben ff helemaal happy ermee ook goeie lengte hij klopte precies 10 cm en nog steeds 13 november uitgerekent hihihhi....... hij lijkt echt al op zijn papa lange armen en lange benen en zijn kin ook van zijn papa

deze lijkt ie echt wel een alien hahahhaha

nou dat was et weer ff helaas nie het hartje kunnen hoor omdat me bm te ver naar achter ligt helaas....

Dikke kus

12. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Wauuww jessica echt geweldig!!! :D

Dames,

Vandaag heb ik toch een pijn in me kont niet normaal.. kan gewoon niet meer zitten. Hij voelt ook erg heet aan. Snap niet wat er aan de hand is :( :(

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,340
    142
    63
    jessica mooie echo

mirackles geloof ik wat sneu dat je je zo beroerd voelt.

vanmiddag met me schoonpa hahah een enveloppen doos gemaakt met behang erop kei mooi geworde ik heb alleen toegekeken hahah.

morge om tien uur vk ben benieuwd.

fyne avond

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ jessica wauw mooie foto's hoor! :D

@ hier ik ga zo tas inpakken want gaan vanmiddag naar duitsland :D

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ claire ow wat vervelend zeg hoop dat het gauw beter gaat met je!

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,340
    142
    63
    vk was alles goed en heb 17 juni 20weken echo

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

fijn dat alles goed was! 17 juni de 20 weken echo spannend hoor! :D

18. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej,

ikz it even aso i de klas te berichten, maar heb het even hangen hier. heb een leerling in de klas die kanker blijkt te hebben, godv*r, wat is dat klote zeg...Hormonen maken mijzelf ook enorm huilerig en heb al drie huilende kinderen in de klas. Vind het echt moeilijk soms....

Hier 28 mei pretecho, en maandag naar de VK, dan mag ik ook een afspraak voor de 20 weken maken, spannend hoor....

kus aan allen en sterkte aan degenene die zich niet lekker voelen!!

x

19. debie

debie VIP lid

Jun 5, 2007
    8,533
    0
    0
    lilage sterkte meid, dat is niet niets. Welke groep heb je?

20. mamaflower

mamaflower Actief lid

Mar 3, 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    hallo meiden

ik heb gewoon een super goede dag.
    ik heb het hartje weer gehoord heerlijk!
    ik zit weer verlopig op me roze wolk.me bloed test waren super.
    morgen gaat me kleine jongen bij opa en oma slapen spannend.
    ik wens iedereen een fijn weekend doei doei

Share This Page