November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oooooooooooooooooooo jessica! wat geweldig!!!!!!
    heerlijk zo'n goed bericht!
    wat fijn dat jullie een gezonde zoon krijgen, nu kan je volop gaan genieten!
    ik moest even een traantje wegpinken hoor, toen ik je goede nieuws las! ik ben zooooo ontzettend blij voor jullie.
    ga er lekker van genieten de komende maanden!

2. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

meiden bedankt voor jullie alle lieve berichtjes doet me zo goed ben helemaal op me roze wolk

3. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ho Jessica eindelijk uitsluitsel en super goed nieuws !!!!

van harte gefeliciteerd voor jouw en je hubbie namens ons.

Geniet van je roze wolk !!!

Evelien en Danny

4. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

JOEHOE!!!!! Jessica: GEFELICITEERD!!! Ow wat fijn... een kern gezonde zoon.

Zijn er nog meer mensen die al weten wat het geslacht is van jullie ukkie??? Ik ben nu pas echt gericht opzoek naar namen... En o ja, voor degene die het vroegen en van plan zijn te gaan vragen... We houden het geheim, hihi

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    ah joh hahahah je kan t hier toch wel zegge hahah

ik wil het morge eigenlijk ook weten hahahah ben benieuwd

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    goedenmorge

daar zitte we dan s morgens om half 5 .heb al was opgevouwen.ben zo over de zeik omda me schoonvader zichzelf uitgenodigd heeft mee te gaan om naaar veter sluiting te kijken omda niemand me wil helpen die weet hoe t zit,en nicht van mannetje moet werke,nou voel me daar helemaal niet lekker by om met schoonma en schoonpa naar winkel te gaan straks.mannetje mist me niet eens boven .
    heb van spanning ook boven wc gehangenen erge pijn in me buik gaat weer goed :cry: :cry: zou liefste thuis blijven echt .

ga jullie verder niet lastig vallen fyne dag

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zoof ben ik eve

ben te laat :oops: heb vanaf 1 uur vanacht niets meer geslapen en gister avond achterelkaar door visite :confused:

@ jessica ... =D> =D> =D> =D> PROFICIAT!!!! geweldig nieuws en nu genieten!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

had gisteren al geplaatst maar kreeg error en kon niet meer op zp dus nu maar effe opnieuw

@ Jessica SUPER GEFELICITEERD!!! geniet lekker van je roze wolk je hebt het verdient!

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Jessica, Wat een geweldig nieuws voor jullie!! GEFELICITEERD!!
    Een hele grote zorg minder nu en lekker dubbel genieten en uitkijken naar de geboorte van jullie kerngezonde zoon!! Ben er helemaal een beetje emo van!!
    Echt helemaal super te gek!! Ben zo blij voor jullie!!

Liefs en een dikke kus van mamatje

10. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

jessica gefeliciteerd met jullie kei gezonde zoon nu maar lekker van genieten

hier gaat alles wel goed buikje begin wat te groeien alleen blijf maar moe das erg jammer
    ik lees nog steeds met jullie mee maar ben vaak gewoon te moe om op iedereen te reageren.
    sorry daarvoor

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik hoop het te redden hier duurt echo half tot 1 uur dus hoop dat we het redden zit geluk,kig dicht bijelkaar ;)

12. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Goedemorgen allemaal!

@Jessica, ontzettend gefelcitieerd met dit mooie nieuws! Wat een last en spanning zal er van jullie afglijden zeg.. Nu lekker gaan genieten van de zwangerschap en uitkijken naar het moment dat jullie mooie gezonde jochie wordt geboren en je hem in je armen kan sluiten!

Hier gaat alles ok.. Ben een paar dagen uit de running geweest. Had een lang weekend met manlief maar heb dus plat gelegen met mijn rug... Beetje jammer. Wel zijn we vrijdag nog even naar babyview geweest in Barendrecht en dat was erg leuk! De eerste beelden van onze kleine had hij/zij het duimpje omhoog. Alsof het wilde zeggen "alles ok hier!" Hahahaha.. Was erg grappig, verder lag het totaal NIET stil en zat het ook nog eens in kleermakerszit waardoor we niet konden zien wat het nou was:( Helaas, moeten we nog even geduld hebben tot en met 12 juni.... Verder zag ze wel dat alles goed was, een gevuld maagje, mondje open dicht, gesloten ruggetje enz.. Erg leuk om te doen. En een goed bureau om heen te gaan! Een echt aanrader!

Wat vandaag wat jammer is is dat ik dus op mijn werk zit terwijl ik eigenlijk nog een vrije dag had vandaag.. Stom he, gewoon niet nagedacht en op de automatische piloot naar werk gegaan. Ga dus wel wat eerder weg vandaag...voel me echt mega dom... Maar goed....

Fijne dag allemaal!

13. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    jessica en man GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pfoei meid wat was dat spannend!! Wat fijn dat alles goed is echt gefeliciteerd!!

Chasmi haha op vrije dag op werk..geef de hormonen gewoon de schuld..
    jij dus wel te spreken over babyvieuw..
    vriendin van mij is er geweest en die was er helemaal niet over te spreken..slechte plaatjes werd niets bijverteld..
    en wel bijna 100euro rekenen..
    tja nu weet ik t dus ff niet meer..

14. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hm, vreemd.. Ik ben in Barendrecht geweest en deze dame heeft veel verteld, de kleine mooi in beeld gebracht. Was erg leuk. Misschien ligt het er dan aan waar je gaat?! Waar is je vriendin geweest?

15. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hm, vreemd.. Ik ben in Barendrecht geweest en deze dame heeft veel verteld, de kleine mooi in beeld gebracht. Was erg leuk. Misschien ligt het er dan aan waar je gaat?! Waar is je vriendin geweest?

16. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager

17. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Eh, ik heb het maar 1 keer geplaatst?!?!?!?!

18. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ze was ook in barendrecht. ik had ook het tel. nummer opgezocht om afspraak te maken maar dacht toen tja dan is t het geld niet waard...
    was ze bij jou lang bezig??

19. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Wij zijn een half uur binnen geweest. Heb een hele mooie dvd, alleen ukkie zat letterlijk in kleermakerszit en liet alles gecensureerd zien hahahah. Ze heeft bij ons echt veel verteld en overal naar gekeken... Vond het echt erg leuk... Dit was een 2d pretecho van zo'n pakket. Heb nu net afspraak gemaakt voor 3/4d echo op 31 juli...

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden gisteren kreeg ik te horen dat mijn broer een meisje verwacht :D ik krijg er weer een nichtje bij! :D :D :D :D

Deel Deze Pagina