November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee chasmi nou bedankt voor info..denk dat ik me er ook aan ga wagen..moet je lang tevoren een afspraak maken?

Leuk flx3girl een meisje..hier ook bijna allemaal nichtjes (1 neefje en heb zelf een knul)

meiden ben klaar met MvM jippie!!!!!!!!!!!!!!!was t erg zat!

En heb voor de zomer een week een tent gehuurd op een camping in NL. Iid geval nog een weekje ertussenuit. Zijn net 2 weken in frankrijk geweest en weer zo'n eind rijden zag ik eigenlijk niet zitten..dus wij blijven lekker in eigen land. Nog wel in juli voor concert U2 naar Parijs. Haha benieuwd of ik dat tegen die tijd nog zie zitten maarre volgens vriend weet hij anders nog wel anderen die meewillen dus mag t op t laatste moment afzeggen!

2. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hi Suusje, volgens mij kun je gewoon bellen en een afspraak plannen. Ze zit ook in de avonden en in het weekend dus denk dat het mee zal vallen qua wachttijd. Heb net zelf een afspraak gemaakt voor de 3/4d echo met 27 weken. Die is op 31 juli:) Tel Barendrecht: 0180-624217

Lekker hoor, even ertussenuit. Wij zijn 28 augustus 1 jaar getrouwd en dan willen we wel wat bijzonders gaan doen. Alleen nog geen idee wat. Lekker even weg misschien...

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    jippie me jurk s thuis hahahah en alles erom heen ook.net 2luchtjes gehaalt voor mij en mannetje.zow en nu wachte tot half 5 dan naar pretecho heb er zin in.

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jessica, echt super nieuws!!!! Gefeliciteerd :D :D

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@wenneke20 meid wat super dat je nu dan erachter komt of je beeb een jongen of meid is!
    Ik wil ook!
    Ik ga zoiezo mijn 20 weken echo vervroegen want heb slecht nieuws gehad over een "vriendin" die haar kindje waarschijnlijk nu moet aboteren omdat er vele dingen fout zijn met haar beeb
    Dat maakt me erg bang

6. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    puzzcat erg he dat is iedereen zijn nachtmerrie!
    maar weet niet of ze vervroegen doen. Ik kan de 26ste, heb al gevraagd voor week eerder maar dat mogt niet..dus..
    denk dat je dan via een pretecho buro een echo moet regelen..

Jessica: hele lekkere dag gehad? Helemaal op je roze wolk??

Wenneke wanneer is nu DE dag?

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    puzzcat erg he dat is iedereen zijn nachtmerrie!
    maar weet niet of ze vervroegen doen. Ik kan de 26ste, heb al gevraagd voor week eerder maar dat mogt niet..dus..
    denk dat je dan via een pretecho buro een echo moet regelen..

Jessica: hele lekkere dag gehad? Helemaal op je roze wolk??

Wenneke wanneer is nu DE dag?

8. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Hey hey JA zit heerlijk op de roze wolk vandaag gelijk kraamzorg geregeld en 20 wkn echo ik mag 29 juni en over dat vervroegen dat klopt dat doen ze niet ik mocht ook niet eerder....nu nog ff me huis dweilen krijgen visite straks hihih me schoonouders en nicht van edwin met tante en morgen me vriendin met haar vriend dus lekker gezellig en ik geniet er nu ook echt van hoor.....

Groetjes

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej,

23 juni afspraak 20 weken echo, volgende week donderdag pretecho...Gisteravond controle gehad en alles prima! Hartje weer gehoord en tussendoor ook wat hard gekraak, beebje was flink aan het schoppen:) Gek om te horen, maar het niet te voelen hihi...Dat komt vast snel...
    En wenneke???

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    de dag is vrydag hahaha

ze denkt een meid maar moet 2juni teurg komen ze durft geen zekerheid te geven

11. Jessica26i

Hey meiden nou hier visite weer weg was errug gezellig nou en hier eerste geboorte pakje van oma gekregen hihihi en volgende week krijg ik nog en kadootje van nicht van hubbie en me schoonzus heeft ook wat gekocht dus ben benieuwd hihih

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Jessica, wat heerlijk voor jullie dat jullie zoontje gezond is, dat is echt fantastisch nieuws :D Gefeliciteerd!

All, ik heb vandaag een pretecho gehad, en ze wist voor 99,9% zeker te weten dat we een meisje krijgen! Het was zo lief om te zien, en alles zag er helemaal goed uit. Ik ben helemaal blij nu!

Foto's staan in mijn album!

13. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    Hey Hallo

Ik heb even een vraagje.
    Ik ben nu 15 weken zwanger maar vroeg me zo eens af vanaf wanneer je zoon beetje de baby zou kunnen voelen.

14. Jessica26i

Is bij iedereen verschillend ik voel hem nu al maar zijn ook mensen die hem pas met 16wkn voelen ligt er ook aan hoe de placenta ligt zoals bij me vriendin lag die er voor en voelde ze hem pas met 18 wkn....

15. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    ok duzz t kan nu eigenlijk al.
    Ik had al bij wat site´s gekeken maar kon t niet vinden.
    Ik kon het me nog niet voorstellen omdat t nog maar heel erg klein is maar zal afwachten wanneer ik een reactie krijg van de beeb.

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Wat leuk dat je een meisje krijgt!! Nou kan je alles in het roze kopen :)

Jessica: Gefeliciteerd met je positieve uitslag. En nu alleen maar genieten, dat heb je wel verdiend.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ mosa leuk een meisje gefeliciteerd :D leuke foto's ook :D
    @ hhier vandaag weer tas inpakken morgen ochtend vertrekken we weer terug naar duitsland voor een hele week! :D

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hoi meiden

by ons had ze 2x gekeken en dacht een meid maar moet 2juni terug.

schoonma heeft ramen gezeemd schoonpa tuin gedaan en carport gewassen haha dus alles is schoon.

wat denk je valt kleine man net hele blauwe geschaafde plek op ze voorhoofd pffff ,zei al als met foto s maken zo blauw is wat poeder erop hahah.

het is rustig hier.

mosa leuk een meidze durfde t niet zeker te zegge by ons pas met 17weken.

flexgirl fyne vakantie

19. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    MOsa wat leuk een meisje. Ik heb effe naar de echo gekkeen, maar mijn collega had net zo'n echo ook drie strepen en zeiden ze ook een meid en werd ook een meid. lekker genieten van het roze. Hahha
    Hier nog steeds niet uit of we het willen weten. Ik wil het weten, maar mijn man niet. Ik hoop stiekem op een glimp van het geslachtsdeel, hahaha bij een echo, dan kan ik raden.

Groetjes Gaby

Deel Deze Pagina