November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Ligt idd aan allerlei factoren
    waar zit je placenta, waar zit je baarmoeder ligt ie naar voor of ver naar achter of juist heel hoog en je eigen bouw, T is gewoon puur geluk al is het vroeg
    Vaak is voel je het vroeger bij een 2de of 3de zwangerschap
    Teveel factoren ;)

2. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Claire ben het met je eens hoor want ik voel ook al sinds vandaag echt kleine plofjes....heerlijk gevoel hihih

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik voel ook vanalles maar tja hoe kan ik weten of het beebke is :oops:
    Ik ben echt totally messed up nu maak me overal zorgen om

Als ik fiets dan voel ik een heftige steek gevoel net alsof de bm fijngedrukt word
    Heeft iemand enig idee waar dit door komt?
    Want andere vrouwen in mijn omgeving kennen dit dus niet met 16 weken en 4 dagen

Ik voel me niet goed meer om te fietsen...
    Is te vervelend in de buik...
    En vertrouw het niet meer tot ik de gyn heb gesproken of info van jullie heb gehad ;)

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hallo meiden!

Hier een berichtje vanaf Kos!

@Ten eerste, Jessica, GEFELICITEERD!!! Wat een opluchting!

@Las dat er al geslachten bekend waren! Leuk zeg, ik wil het ook wel weten, maar hubbie niet...

Ik ben vandaag 15 weken, jippie! Begint al ergens op te lijken!

Verder schijnt het zonnetje hier goed, temp zit rond de 30 graden, heerlijk!
    Mooi hotel, leuke omgeving, lekker eten!

Dat was ff een kort berichtje, kom van de week nog s ff spieken!

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    puzzycat ik kan ook niks aan mijn buik hebben en alles s teveel.

vandaag laatste dag ongetrouwd hahah

morge is PARTYTIME =D>

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    puzzycat ik kan ook niks aan mijn buik hebben en alles s teveel.

vandaag laatste dag ongetrouwd hahah

morge is

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Wenneke, leuk leuk leuk, morgen lekker trouwen!!!

Miracles...oh dus je hebt heerlijk op vakantie? Fijn! Voel je je ook lekker?

Ik voel nog niets...de vk vond het ook te vroeg. Ik ben bang met mijn overactieve gevoelige darmen dat ik het ook p;as laat zal herkennen als frutseltje. We hebben gisteren het hartjke gehoord en dat was leuk. Verder was ook alles goed. En nu morgen een afspraak maken voor de 20 weken echo en dan gaan we een dezer weken ook nog een pretecho doen. Leuk leuk!

Joehoe...annie...waar ben je, gaat alles wel goed?

En Ichtus?

En Bloempjuh, hoe was jou glucosedinges gegaan?

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej meiden!

Jeuj wenneke, nog 1 dagje!!!! Genieten morgen!!!

Hier gisteren de hele middag in het ziekenhuis geweest..Niet bepaald waar ik op gerekend had haha...Last van kortademigheid, en huisarts dacht aan embolie..Dus hup naar de eerste hulp...Daar 5 uur gezeten, bloedprikken op de meest onmogelijke plaatsen, hartfilmpje, bloeddruk, lichamelijk onderzoek en hup ok nog een rontgen foto en een ct scan...Alles wel in strikt overleg met een gyneacoloog.....Heb echt steeds 6 keer nagevraagd of het allemaal wel kon...

Blijkt uiteindelijk dat ik wel goed koolzuur afvoer, maar niet helemaal goed zuurstof opneem, zoiets, maar arts kon de oorzaak niet vinden....Mocht ik gelukkig wel naar huis!!!

Dus maar klein beetje gas terug nu, komt het allemaal wel goed :)

Nou done with the ego...hoe is het met jullie?

En over dat voelen...tja, moeilijk, de tweede vaak eerder dan de eerste, hier voel ik em toch al vrij zeker al een korte tijd...Mijn eertse voelde ik bewust met 18 weken...Ken mensen die het voelde met 16 weken en pas die het voelde na 13 weken....Geen zorgen hoor, is ook gewoon heel erg moeilijk inscahtten wat wat is!

xxx

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    die 13 weken waar ik het over had moet natuurlijk 23 weken zijn!

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede morgen..

Oook weer s een berichtje van hier..

@Wenneke.. meid wat een gedoe.. nogmaals het is jullie dag.. neit laten vergallen door mensen die niet komen.. kennelijk vinden ze t niet belangrijk genoeg.. pijnlijk ja...maar t zegt ook wat toch?? De mensen die er zijn.. willen jullie ook graag bijstaan die dag en met jullie vieren.. en dat moet je ook gaan doen VIEREN!!!.. tis op de bevalling na toch de mooiste dag van je leven.. GENIET MEID.. GENIET!!!!!
    TIP: wat ik heb gedaan.. (heb nogal lastige schoonmama wat dit soort dagen betreft) Als ik iets zag of hoorde wat me niet aanstond draaide ik me om en ging verder met de mooie dag.. ik trok me er niets vanaan. die instelling heeft me een prachtdag bezorgd..

@Beeb voelen.. bij een eerste is het natuurlijk erg moeilijk om te voelen wat nu beeb is en wat niet.. bij de eerste voelde ik t duidelijk met 16 wk bij de tweede ook. Bij de derde pas met 18 week en nu al met 13 wk, maar moet er wel bijzeggen dat het heeeeel sporadisch is hoor.. veel en duidelijk voelen doe ik nu ook niet..ligt zoals claire al zegt helemaal aan hoe het er voor ligt in je buik.. placenta..beeb etc.. Er komt een dag dat je denkt.. NU EVEN NIET.. GA SLAPEN.. dat je het gehik zat bent.. de gekneusde ribben je pijn doen en dat het golfslagbad dat je buik laat zien je gestolen kan worden.. dus wat dat betreft.. het komt goed hoor.. ECHT!!!...

@Puzz.. die steken bij het fietsen heb ikook.. net boven mijn liezen en boven schaambot.. heel vervelend en pijnlijk, maar ook heel normaal. Je bm is eigenlijk een grote spier die samentrekt en oprekt. dat kan samen met het groeien bij sommige bewegingen ineens een flinke steek opleveren.. Als je hoest bijvoorbeeld..Men wat kan dat zeer doen.. of als je ineens opstaat..Geen zorgen maken.. en doen waar je goed bij voelt..het hoort er allemaal bij...maar snap dat het voor jou met je crohn toch anders meot zijn.. dat je zeker wilt weten dat het goed zit.. leg het voor aan je gyn.. hij/zij kan je echt geruststellen...

@Lilage. wij liepen toch gelijk???? nu niet meer....

@Echo's mooie beelden weer hoor...

@Geslacht.. weet nog steeds niet of ik het wel wil weten.. ergens wel, maar ben bang dat ik er spijt van krijg.. een verassing lijkt me ook wel s leuk...dilemma van luxe...

@HIER: 'Mijn bekken spelen me toch echt parten.. ga t nu wel bij de vk voorleggen.. merk t vooral als ik gewerkt heb.. lang zitten (ookal ga ik elk uur wel even de benen strekken) voel ik toch echt de volgende dag.. dan heb ik de hele dag pijn.. niet prettig..en ook niet handig..

En ik ben bang dat ik een aambei aan het ontwikkelen ben, maar dat weet ik niet zeker...tijd zal t leren.

Verder voel ik me prima.. gaat t goed en geniet ik volop.. ikzelf vind mijn buik steeds kleiner wroden en anderen juist niet..whahaha...raar..maar goed.. kennelijk groei ik genoeg.. ben ook 1,5 kg aangekomen ineens.. dusssss...beetje jammer..maar onvermijdelijk..als het eenmaal begint gaat t hard hier dus ik vrees t ergste...

VRAAGJE: zijn er meiden die ook zo last hebben van Jeuk op de benen.. ik wordt er gestoord van..mijn kuiten jeuken constant...bah..

zo genoeg geklaagd... ik ga ff wat doen....

tot later...

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@ichtus ohh bedankt meid voor je berichtje
    En dat niezen ja dat doet echt zooooo zeer...
    En er zijn nu mensen die mijn buikje al opmerken hihi
    Wat is dat leuk om te horen
    En wat kan je toch als je een nuchter persoon bent zo onzeker worden als je zwanger bent :oops:
    Echt mijn vriend die moet me haast elke paar dagen troosten want word soms gek van mezelf...

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hai allemaal,

Hier even kort een berichtje van mij. Een heerlijk weekend center parcs gehad. heerlijk gezwommen met Nora. Gister met haar naar de dierentuin geweest, was ook echt genieten.

Dinsdag naar de VK geweest en lig keurig op schema, frummel was druk aan het zwaaien en bewegen.
    Alles bij jullie ook oke?

Liefs,
    mij

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Tips voor meiden die pijn hebben bij niezen of hoesten in de banden:
    Opzij niezen en hoesten scheelt in de pijn..enneh ook minder urineverlies (kun je op t laatst ook last van krijgen )

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Nee geen jeuk....gelukkig maar. Wat vervelend ichtus!
    Ja die pijn bij het niesen en hoesten ken ik ook. En urineverlies helaas soms ook als ik moet niesen of heel hard moet lachen...

Zo ik ga vandaag mailen voor een pretecho en we mogen morgenochtend al komen. Lekker snel! We laten een 2d echo maken met filmpje op DVD. Leuk leuk leuk!

15. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ohh princi,lekker snel!! Jaloers..
    ik belde gister en we kunnen de 8e maar dan kan ik helemaal niet zag ik later, toen weer gebeld waren alleen mogelijkheden dat partner niet meekon dus nu de 15e..
    veel zin in maar wel vrij snel daarna 20 wekenecho (26ste) maarre wil graag weer ff zien dat alles ok is.
    Hartje wel gehoord hoor vorige week maar blijf t onwerkelijk vinden allemaal (ehm alleen die buik die liegt niet..)

het niezen en dan bandenvoelen heb ik ook, durfde van de week nauwelijks nog te hoesten bang dat t kindje los zou laten ofzo..iid geval een stom gevoel. jeuk hier alleen weer aan tepels..
    verder voel ik me eigenlijk wel goed en volgens mijn vriend ben ik vooral heel gezellig-veel humor enzo..ach mag ook weleens na alle kwakkelweekies!!!!!

16. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ohh princi,lekker snel!! Jaloers..
    ik belde gister en we kunnen de 8e maar dan kan ik helemaal niet zag ik later, toen weer gebeld waren alleen mogelijkheden dat partner niet meekon dus nu de 15e..
    veel zin in maar wel vrij snel daarna 20 wekenecho (26ste) maarre wil graag weer ff zien dat alles ok is.
    Hartje wel gehoord hoor vorige week maar blijf t onwerkelijk vinden allemaal (ehm alleen die buik die liegt niet..)

het niezen en dan bandenvoelen heb ik ook, durfde van de week nauwelijks nog te hoesten bang dat t kindje los zou laten ofzo..iid geval een stom gevoel. jeuk hier alleen weer aan tepels..
    verder voel ik me eigenlijk wel goed en volgens mijn vriend ben ik vooral heel gezellig-veel humor enzo..ach mag ook weleens na alle kwakkelweekies!!!!!

17. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @ Ichtus, volgens mij was jij altijd al iets verder dan ik hoor! Anders zou het gek zijn..hihi...

Hier vandaag door mijn rug gegaan, sjonge jonge, heb zo'n hekel aan niks kunne doen en geholpen moeten worden! Heb het liever andersom... :)

Wenneke, als ik je niet meer spreek, een fantastische dag morgen, en denk eraan, het is jouw dag, en waar je geen zin in hebt, lekker negeren!!! GeNIETEN!!!

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    meiden fijn weekend en tot zaterdag of zondag hahah\
    \hier weer lekker beroerd dus komt ook ongelegen maar jah

dalijk terug met me nagels er zyn er 3 beetje los hahah.

doei

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    wenneke een superdag morgen!! Geniet ervan!!

20. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Wenneke

Geniet ervan en geen aandacht besteden aan dingen die je liever niet wil zien of horen is idd een erg goede tip

fijne en mooie dag morgen

Evelien

Deel Deze Pagina