@wenneke20 Een hele leuke dag gewenst! Lekker genieten meid! En voor diegene die met de tip kwam om mijn hoofd aftewenden als je niezen moet TOPPIE! Geen auwie meer! Thnx!
@Wenneke.. MEID VEEL PLEZIER MORGEN.. GENIET VAN JULLIE GROTE DAG!! @Puzz.. nog een tip.. in bed. in de foetus houding gaan liggen.. benen optrekken iig.. helpt ook erg.. als ik overdag hoest dan ga ik ik altijd bukken.. ook geen pijn...staat alleen wel erg raar..whahahaha.. dus hoofd afwenden werkt dan denk ik beter...whahaha.. @Lilage.. dan zal ik wel abuis zijn.. dacht toch echt dat we gelijk liepen.. met wie loop ik dan gelijk????? weet t neit meer ... Nou ik duik mijn bedje in.. verveelnde benen dus hoop dat slapen wat gaat lukken...vind t heul vervelend.. KOES KOES
@ Wenneke... fijne dag!! Heb een beetje meegelezen over je dilemma's en sores omtrent je familie... hoop dat je je dag er niet door laat vergallen en dat je een knaldag hebt morgen!!! @ Jessica... leuk he kadootjes krijgen!!!! Al dik feest gevierd??? @ hier... tijdje alleen aan het meelezen.. zelf niks bijzonders te melden. Voel me weer goed.. ben me alleen een beetje aan het zorgen maken over de 20 wkn echo. Nachtmerries over van alles en wat. Maar goed zal er wel bij horen... Las over verschillende pretecho's en dat een paar al het geslacht weten!!!! VET LEUK Ik heb er ook over zitten denken om een pretecho te laten maken voor de 20 wkn echo, maar ik wacht toch maar even tot na 30 juni... kan dat geduld wel opbrengen hoop ik Vandaag stond mijn zwangere buikje er mooi bij... gelijk maar even gebruik van gemaakt door er een foto van te maken Echt grappig om per week het verschil te zien, terwijl je zelf het idee hebt dat het zo langzaam gaat. Tenminste ik had dat idee.... Had trouwens buikfoto's bekeken en daar waren vrouwen met een platte buik in hun +/-24e week... sodeju waar verstop je dat kind?? haha
thanks meiden heb slecht geslapen pffff en toen weer honger hahaha dus nu effe wachte tot 7uur dan douchen alles klaarleggen. missmoneypony mooie buikfoto en ga er super dag van maken doei doei
@Wenneke.. ALVAST GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fijne dag gewenst... @Missmoneypenny.. Mooooooie foto meid.. en geen zorgen maken hoor.. 20 wk echo is spannend, maar vooral erg mooi..... @Princi.. Geniet van je echo vandaag.. lekker snel zg..super.... morguh allemaal.. niet veel te melden....
Wenneke: Heel veel plezier vandaag. Maak er een mooie dag van, het weer zit in ieder geval mee Miss Moneypenny: Wij zijn precies even ver maar mijn buikje is nog niet zo groot als die van jou, mooi hoor!
@Wenneke; Een hele mooie, fijne en vooral liefdevolle dag gewenst! Geniet ervan! Het weer laat zich in ieder geval stralend zien en dat is precies wat jij ook zal doen deze dag; Stralen, genieten en geluk tot jullie nemen! @MissMoneypenny; Mooi buikje hoor! Heb een vergelijkbaar buikje. Zal ook een dezer dagen eens een foto maken. @Princi; Veel plezier met de echo vandaag! Verder weet ik het even niet meer, er is heel wat geschreven.. Sorry als ik mensen vergeet.. Hier alles wel ok. Gaat gelukkig langzaam wat beter met mijn rug. ZIjn gisteren begonnen met inpakken en alvast wat dozen wegbrengen naar de opslag. Het eerste weekend van juni gaan we over naar het tijdelijk onderkomen en 15 juni starten ze met de verbouwing die ongeveer 4 weken gaat duren. ALs het allemaal meezit kunnen we dan eind juli weer terug verhuizen.. Pfff..zie er een beetje tegenop allemaal maar ben blij dat het allemaal gaat lopen nu.. Meide, allemaal een hele fijne dag gewenst! Als ik zo naar buiten kijk moet het met het weer goed gaan komen.
@Ichtus, ik heb ook regelmatig last van jeuk op mijn benen. Dacht dat ik de enige was die dat had.. het is niet super vaak, maar het gebeurd wel
Hmmm, snap dr niks van, kun je nu geen eigen schermafbeelding meer uploaden? En hoe krijg je dat onderschrift? Jeetje...
@ miracles bij gebruikers instellingen en dan naar handtekening dat is je banner plek zit te balen geen eigen avatar
Yeeeej we zijn er weer! Gelukkig maar het werd al bijna te saai zo zonder ZP...hahahaha...oeh dat is erg!