goede morgen dames ! heb zometeen een afspr bij de HA spannend allemaal ben beniewd wat ze gaat vertellen allemaal . wel leuk ze is zelf ook zwanger en ze weet waar ze over praat . fijne dag iedereen
Goedemorgen allemaal, Er is weer veel bijgekletst, gezellig. Nou Mutss wel vervelend dat ie nog steeds niet zwanger aangeeft. Ik heb dus ook die met indicator gebruikt en die gaf al heel snel resultaat. Misschien is die gevoeliger? Vandaag sta ik ook een beetje onzeker op. Normaal heb ik iedere morgen best last van mijn (.)(.)nmaar vanmorgen helemaal niet. Het lijkt wel alsof alle symptonen die enigzins voelde helemaal weg zijn. Pfff, wordt zo moe van dat onzeker zijn. Hebben jullei dat ook? Dat het ineens lijkt alsof je weer helemaal normaal voelt? XXX
dat had ik gisteren normaal wordt ik misselijk wakker en gisteren helemaal niks gelukkig vanmorgen wel weer misselijk haha komt wel mgoed meid je hoeft niet continu last te hebben van kwaaltjes
Ik heb sochtends hele heftige auwie's en als ik uit bed ga valt die pijn weer weg Ben nog steeds moe,en voel mijn onderbuik als ik teveel doe maar voor de rest SUPER!
Thanx Fl3x, het is ook zo spannend allemaal. Net nu ik me gisteren heb voorgenomen er gewoon van te gaan genieten wordt ik helemaal down wakker. Ach ja, stemmingswisselingen horen ook bij de symptonen toch?
Dat heb ik normaal dus ook, maar vanmorgen helemaal niets. En ik maar duwen, kijken of ik echt niets voelde. De meesten van jullie vertellen ook over het groter worden... Nou bij mij zijn het nog steeds erwtjes hoor, hihi
Hi Meiden, jeetje, wat had ik veel bij te lezen...gezellig! Ben zelf iets minder snel met reageren (sorry ). Hier alles goed. Merk dat mijn buik s avonds meer opgezwollen is dan in de ochtend en ook mijn (.)(.) zijn s avonds gevoeliger dan overdag. Ga zo de huisarts eens bellen...... Liefs Charlie
Heej Dames Ik ga vanmiddag toch testen halen, slik nu wel die primolut maar heb toch het gevoel of klopt er iets niet in me lichaam
@All; bedankt voor de oppeppers en Trieske...ik sta dus net zo op vanmorgen! Maar ik heb net de huisarts gebeld om door te geven dat ik zwanger ben en dan voel je ineens weer al die adrenaline door je lijf stromen omdat je zo blij bent dat je het weer iemand kan vertellen...en dan ook nog zo'n leuke reactie! Dus voel me stukker beter weer... Denk dat je die onzekerheid de hele tijd wel houdt...hopelijk afgewisseld met heel veel blijdschap! Succes iedereen met de kwaaltjes en diegene die niks voelen...is toch ook wel heel lekker als je nergens last van hebt. Van beide is wat te zeggen! xx Femke
.....'alle lijnen zijn bezet'.......En dat al 4x achter elkaar (kort lontje? Geen geduld.....hahahahaha) Irritante huisarts!
@Tante Mars: Spannend! Hou je ons op de hoogte? @ MamaFemke: Leuk he die felicitaties... Stiekem ben ik wel een beetje blij dat jij dat ook had. Dan is het toch normaal... @ Charlie: Pff, ik wordt ook altijd zo moe van. En dan hoor je vaak nog : Goedemorgen bla bla bla, heeft u een momentje. GRRR XXX
Moggel... Kwaaltjes.. heel herkenbaar.. ik voel ook constant aan mijn (.)(.) of ik ze nog wel "voel" Ene dag is het ook erger dan de andere.. afgelopen week heb ik ook een dag gehad dat ik helemaal niets meer voelde.. meteen stress allom..kreeg t de volgende dag dubbel zo hard weer terug.. en zelfs dat is niet zoveel, want ik voel niet zo veel.. Vanmorgen voor het eerst wat misselijk, maar na een paarminuten rustig zitten was t weg.. heb alleen geen eetlust.. heb nergens zin in.. en eet dus ook minimaal.. dat gaat zeker nog veranderen.. over een paarmaanden ben ik een kliko voor VET... Gister smaakte ook t brood en de kaas en mijn gekookte ei raar.. en bedankt.. had ik eindelijk ergens zin in, is het niet te eten..... Nou ja.. scheelt alvast wat beginkilo's denk ik dan maar.. stel ik het formaat kamerolifant gewoon nog ff uit... Verder voel ik mijn buik, krampjes/steekjes en mijn borsten, maar daar houdt t wel mee op.. heb overdag veel energie om savonds als een zak patato's op de bank te ploffen. Alsof er een knopje omgaat...Mijn energie zal straks wel weer een wereldreis gaan maken en ik mag hoogstwaarschijnlijk niet mee.. ze laat me altijd achter met vriendje Pleepot.. gemeen kreng.. Vanmorgen iig al druk geweest..keuken, vaatwasser, was gehangen, gestofzuigd, slingers opgeruimd etc.. nu zo de vakantie boeken (centerparcs een weekje in de zomer) Manlief is vandaag en morgen vrij...hmmmm of ik dat leuk vind weet ik nog niet.. ben dan altijd eenbeetje de weg kwijt en voelt altijd alsof ik niet lekker mijn gang kan gaan in het huishouden.. hij loopt iig altijd in de weg met zijn goedbedoelde, maar niet handige hulp.. Tis een schat, maar heb af en toe liever dat ie onderuitgezakt op de bank hangt dan dat ie zo actief gaat participeren in het huishouden etc.. nou ja.. t geneuzel dat mijn vingers voortbrengen op t scherm wordt weer veel te veel.. ik kan er niets aan doen.. ze nemen me over en zetten de hersenspinsels met gemak neer.. Ik geef hun dus ook lekker de schuld en noem mezelf Haas! tot later meiden.. @Muts.. meis wat een gedoe...ik ga duimen voor 2 knalstrepen... @Mars... oeh.. spannend.. hou ons op de hoogte he... @All.. dikke knuff
en dit gebeurd er dus als je niet oplet.. IT IS ME::::: BRUISJE! zal me zo ff opnieuw inloggen... sorry he...
Ik testte smiddags juist veel duidelijker dan met ochtendurine, met de beide testen. waarom? geen idee. maar de clear blue conceptor en kruidvat zijn zooo ontzettend gevoelig dus dat kan je best doen. alleen niet teveel drinken van tevoren en je urine een tijdje ophouden. Anders probeer je gewoon eerst de kruidvat test, voor dat geld kun je er nog eens 1tje verprutsen zeg maar Duim voor je!
Hahahahahahah .... Ik d8 al moet een bekende zijn ... hahahaha leuk hoor je verhaal, lach me weer helemaal dubbel! je bent me er ook eentje he ... hahaha
ik leid een dubbelleven.. Maar ik ben weer terug.. dus als ik nog een keer met Ichtus post dan weten jullie dat ik dat ben.. ivm meelezers (schoonzusje) had ik in ieerste instantie dus bruisje aangemaakt.. en gister ook mijn accountbanner van ichtus aangepast... nog ff getwijfeld of ik niet gewoon met ichtus verder zou schrijven, maar dat lijkt me toch onhandig.. dus hier ben ik bruisje.. en bij de feb2008 mama's ben ik ichtus.. om het makkelijk te houden..
Okeej .. dan haal ik die kriuidvat dingen en die cb die laat zien hoeveel weken je bent ... ik heb er een hard hoofd in in de CB maar goed .. we zien het wel thankss maar weer
Goedemorgen meiden, Sorry even een egoberichtje.. Nou hier nog een hele grote hormonenbom! Ik kan echt om alles huilen. Ben zo misselijk als een hond en vanochtend was ik vriendjes met de wc pot.. Ik heb wel ontdekt dat ik mijn wc goed schoon maak Ik wil het wel van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben. Mijn mannetje is daar echt veel nuchterder in en zegt wacht nou eerst die echo maar af volgende week anders maak je jezelf ook blij met een dode mus. Heb ook een beetje het idee dat hij zich 'indekt' als zelfbescherming. Die roze wolk is bij ons thuis in ieder geval ver te zoeken Net of hij het nu in ene niet meer 'wil' ofzo. Ik voel me in ieder geval erg onzeker en bang. Liefs, Bloempjuh