Als je een berichtje gaat typen zie je VERDANA staan bovenin ergens en als je daarop klikt kan je je lettertype veranderen
Mooie foto Claire! Ik loop er trouwens ook erg leuk bij nu! Door al dat gedoe met mn evenwicht, ben ik vanmorgen tegen de muur aangevallen boven... nu heb ik dus een schaafwond onder mn oog! Auwaaaa en t ziet er ook echt niet uit...
Oh, wat grappig, das ook toevallig! Nee, gaat niet echt lekker... ga maandag ook gelijk weer HA bellen.
jaaah.. nou dan ga ik t hier maar even mee doen dan..whahaha..of ik blijf gewoon weer bruisje..kan ook
Meiden, ik ben dr vandoor, laptop is bijna leeg en lig al lekker (veilig) in mn bedje, dus allemaal een fijne avond!
Zo heb weer dingen bijgeleerd hier hihi Ik was vandaag mijn vloer aan het dweilen (op mijn knieen ) en kreeg een hyperventilatie aanval! Hubbie helemaal in paniek wou 112 bellen De les voor vandaag: Vloer niet doen op de knieen! Of de hele bovenverdieping doen plus de beneden gedoe SAMEN met de vloer dweilen... Moet mijn grenzen weer leren aan te voelen,ik ben al snel moe als ik geen beebke in de buik heb en nu kan ik nog minder Dan hubbie maar vaker het huis laten doen!
He hallo, Nog ff snel voor ik mijn bed in duik. Miracles en fl3x, voegen jullie me toe bij msn? Ik heb een mac en daardoor een andere msn waardoor ik jullie via de site niet toe kan voegen bij mijn msn... Verder zijn mijn darmen erg opgeblazen vandaag. Ongelofelijk. Mijn adem zit dus de hele dag erg hoog. Af en toe is het wel een gedoe zeg dat zwanger zijn! Jee Miracles....ook dat nog...zo'n schaafwond! Trusten allemaal en tot morgen!
Zooooooo ben er weer!!! Lange dag gehad en kwam ff kijken of we terug online waren .. Zoooooooo maar wat veranderd hé!! Maar wel beter... meer functies enz... Echt een heel mooi forum zo!! Alleen weinig smileys... en irritant dat je maar 1 per keer kunt gebruiken!! Praat nogal veel met emoticons in berichten... hmzz Hahaah was wel ff afzien volgensmij voor de dames die thuis waren vandaag! hihiihiii dit is ook zo verslavend he!! En Miracles.... auuuuwiieee... zit je ook niet mee hè!! verdikke Nou ga weer pleite en m'n bedje eens opzoeken! Lekker slapen Slaap lekker allemaal!! (wat de meesten al doen denk ik) Tot morguhhh
morgen meiden, ik ga zo onze neiuwe box ophalen en de babykamer hebben we ook al gisteren al het kamertje leeggeeruimt