November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    jaaaaaah.. THNX LOTTE voor de snelle reactie..kan ik weer met ichtus verrder..

Banner weet ik niet meer waar ik m vandaan had, maar deze is ook leuk.. ik zoek gewoon weer rustig verder...whahhaha..

Nou ik ben voor zover al dik tevreden over de site.. wat is ie lkker rap zeg...ideaal...

@Flex... veel plezier met ophalen van de spullen.. altijd leuk weer..

*oeh ik voel beebje schoppen..gisteravond voelde ik m aan de buitenkant zelfs..zoooo mooi weer*

@Miracles.. doe je rustig meis..

@Puzz.. idd.. dat soort dingen moet je niet allemaal in 1 x doen.. dat merk ik hier ook.. dweilen en stofzuigen (andersom) kan best.. alleen niet achter elkaar en ook niet het hele huis in 1 keer.. lukt gewoon niet..heeeeuuul frustrerend als je de boel aan kant wil hebben...maar je lichaam idd inacht nemen.. hubbie dan maar een tandje meer..doet die van mij ook...hihihhi

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Goeimorgen meiden!

Helaas Fl3x, das m ook niet... vind m nog wel en anders heb ik pech!

Ga je de box ook al gelijk opzetten trouwens of wacht je daar nog ff mee?

Daar is Ichtus weer met dr eigen profiel, ook al je banner kwijt!

Puzzz, beetje voorzichtig aan he!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Miracles.. volgens mij hadden wij allebei een ticker van dezelfde site..er waren er nog meer. Lara ook volgens mij.. misschien weet zij het nog.. ik kan m ook niet meer vinden...

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Goedemorgen,

ik ben ook al op zoek geweest en kan hem niet meer vinden, maar ik blijf zoeken!

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Allemaal de ticker kwijt..hihihihihi.... komt vast wel weer terug..geeft ook niet.. zag dat die van mij net19 wk aangaf, maar dat klopt niet dus ff veranderd..nu is ie weer oke...

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    *en daar is beebje weer*

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik wil ook snel de baby voelen, af en toe voel ik wel iets, maar kunnen net zo goed mijn darmen zijn.....

8. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik voel ons beebje vanaf vorige week zondag!

Niet elke dag, maar toch wel meerdere keren deze week!

Schrik er wel elke keer van, heb dan echt zoiets van, maar dat zijn mn darmen niet... hihi

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    effe testen of mn avatar t doet

Hier is de kleine al lekker aan t draaien en schoppen sinds een weekje :)

10. linde90

linde90 Niet meer actief

ik kan de van week tot week niet meer vinden, weet iemand waar die staat?

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik voel t ook echt duidelijk.. niet elke dag.. maar wel regelmatig.. hoeft ook niet elke dag.. beebje slaapt nog veel dus weet dat t soms ook wel dagen rustig is...maar toch voelt t elke keer als een zorg minder.. al is het maar ff 1 of 2 schopjes. dan weet je dat hij/zij er nog is...heeeerlijk gevoel.. er verschijnt dan ook meteen een lach op mijn gezicht.. Edwin weet dan precies wat er is.. hij kan niet wachten het ook zelf ook te kunnen voelen.. hij legt wel s zijn handen op mijn buik.. boven mijn navel.. optimist..whahaha...

12. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Even kijken of alles nog werkt hoor...

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Week tot week staat op de home pagina.. ff scrollen naar beneden en dan staat ie in het midden...

14. Happymommy84

Weten jullie waar ik mijn ticker weer in kan stellen???

15. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Ichtus, thanxs !, en mijn vriend kan ook niet wachten tot hij de beeb kan voelen !

@ Trieske, je ticker kan je plaatsen onder gebruikersinstellingen, en dan bij handtekening.

16. Happymommy84

Thanx!!!

Ik heb nu helaas geen tijd meer om te komen kletsen dus ik kom morgenvroeg voor het werken weer ff neuzen. Hoop dat alles goed met jullie gaat...

Fijne dag allemaal

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ miracles ja de box staat nu :D de andere box van esmay was stuk dus vandaag een nieuwe

ben dood op nu bah willen graag de commode boven hebben maar ik kan die niet tillen dus wordt afw88 tot de buurman thuis komt hihi

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :( elke keer verdwijnen de forums die ik onder aboneren zet?
    hebben julie dit ook?
    Zoek me te pletter elke keer

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nee geen last van Claire.. ik neem nooit abbo op topics..dan zit mijn ibox zo vol..whahaha

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb wel abbo's maar nergens last van;)

Deel Deze Pagina