November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hoi hoi dames!
    Ik kom er net achter dat ik mijn lettertype ook groter kan maken ;)

@miracles jij ook rustig aan doen he?

@ichtus/bruisje ik durf echt niet met 100% zekerheid te zeggen of ik mijn hummel voel
    Ben een darm patient dus schuif alles af op dat haha

Oeehh wat leest het lekker grotere letters!

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Puzz.. kan me voorstellen dat het voor jou extra lastig is om te bepalen wat darmen zijn en wat beeb..maar er komt een dag.. GELOOF ME.. dat je het je niet meer zult afvragen..dat je misschien zelfs wel zou wensen dat het weer zo was als nu..hihihhi;)

3. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    zow zp doet t weer?? ff kijken wat k veranderen moet hahah

4. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    waar kan ik de onderschrift veranderen?? bij handtekening lukt het me niet

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) Yay! alle kleertjes liggen gewassen en gestreken in de kast
    Heb een overvloed in alles.... behalve luiertruitjes en broekjes kwam ik net achter .... dus toch nog wat te shoppen!
    hiermee is onze babykamer echt af af

Is het bij jullie ook zon herfstweer?

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wat een zoekwerk allemaal!!

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ichtus en Miracles....volgens mij komt jullie ticker van dezelfde site als die van sheann...

Zo verjaardag van manlief is voorbij. Nondepie wat een gedoe. Het was wel gezellig maar ben tussendoor toch even naar boven verdwenen om even te slapen. Kon ik er daarna weer tegen.

Zo nu nog even iets te eten bij elkaar scharrelen. Manlief is helemaal op en wil niets eten maar ik wel natuurlijk ;)

Ja Puzz lastig is dat met die darmen. Want nu die darmen zich aan het verplaatsen zijn voel je alles van je darmen ook nog eens op een andere plek.... Ik wil het ook zo graag voelen maar stel me er op in dat het nog wel een maand kan duren. Zeker omdat de placenta ook nog eens aan de voorkant ligt...

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee claire lekker actief,en dat kamertje helemaal klaar..goed hoor!
    Ik vandaag op zolder geweest en kleertjes van zoon opgezocht..meeste kwam kritische keuring niet door maar nog een paar schattige shirtjes/rompers maat 56 in de wasmachine gemikt..
    en zoon zijn muziekdoosje..haha ik gelijk janken toen ik dat melodietje nog een keer hoorde..kon niet gewassen worden maar toch gedaan en nu is hij schoon en er kom nog geluid uit..die gaat nog een ronde mee!

Meiden gister echo gehad..navelstreng tussen beentjes dus niet helemaal zeker of er een piemeltje te zien was offe niet maar ze dacht t wel...dus op dit moment is t ws een knul! Mogen nog een x gratis terugkomen om te kijken maarre over 3 weken 20weken echo die ga ik dus maar ff afwachten..

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    princi nog gefeliciteerd! tja verjaardagen altijd vermoeiend!!

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Thanks Suus...
    Ja maar wel geinig dat ik nu vrij energiek toch nog loop op te ruimen omdat ik ff geslapen heb. (en als ik zo energieloos ben is het voor mij nog altijd makkelijker op een beetje op te ruimen dan geintereseerd naar verhalen te luisteren ;) ) en dat manlief nu voor pampus op bed ligt...

Hoe is het met jou verder??
    Oh en een knul...leuk zeg maareh...kan jij dat 3 weken wachten als je ook nog eerder gratis terug zou mogen komen?? Dat vind ik pas knap!!

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    haha..ja die pretecho was voor mij echt ff de bevestiging dat hartje nog klopte..heel stom maar die bevestiging ff nodig.. geslacht weten leuk maarre..daar kan ikwel 3 weken op wachten..

en dan kan ik met week 25 ofzo nog een keer gratis..(dat mag nl ook enne het is best een duur geintje zo'n pretecho dus ik spreid t lekker uit!)

maar jessica hier ws een jongen!! (90 procent kans..best veel dus!!!)

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

:$:$:$:$ wordt nog een hele klus de babykamer *zucht* lukt niet helemaal zoals we gewilt hadden:(

13. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    kan niemand me helpen?? :) ik ben er nogsteeds niet uit hoe je je tekst onder de banner kan krijgen

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

onder je banner code typen ;)

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oh mamsie dan moet je waar je je code van de banner plakt, daaronder gewoon typen wat je wil typen....

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Meid waar je je code plaats kan je ook dingen typen ;)

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    pff weer nieuwe site

nou camping was niks hebben op teurgweg belgie camping bekeken die was super subtropisch zwembad binne speeltuin enzo.

en voel beeb goed schoppen nu

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    oh jah de dakkapel komt 2maand eerder eind juni

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    ik krijg er ook geen banner onder

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Goeiemorgen meiden...

Pfff, lig al van 4.15 u wakker! (T is nu 5.20u) Heb de hele tijd liggen piekeren...

Gistermiddag even op kraamvisite geweest, voelde me daar al niet lekker, maar toen ik in de auto zat werd ik ineens doodziek!
    Mn hoofd voelde zo akelig aan, alles draaide, kon niet op mn benen staan, verschrikkelijk...
    Eenmaal thuis een uurtje op de bank gelegen, maar trok niet bij, toch maar naar HApost gegaan, voelde me zo slecht...
    Maar ja, daar sturen ze je ook gewoon naar huis, hoort bij de zwangerschap, kan er verder niks van maken, that's it! RUSTEN...
    Jeetje, heb niks anders gedaan dan rusten! Dus kan niet eens ff in de auto stappen (als bijrijder), uitstappen, op de bank zitten en weer terug naar huis!

Sorry, moet ff gal spugen en me beklagen, maar t zit niet echt mee, had t me toch allemaal wel ff heel anders voorgesteld, zeker voor zo'n bezige bij als ik!

Deel Deze Pagina