November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Wenneke.. oh heerlijk zeg die camping... klinkt erg goed.. en super dat de dakkapel wat eerder komt.. weet nog goed dat wij met 34 wk zwschap van marijn de badkamer gingen verbouwen.. gaf toch wat stress.. je wilt toch alles voor 37 wk uiterlijk af hebben.. dus alles wat eerder komt is mooi meegenomen..
    en mooi he beebje schoppen..

@Mamsie.. lukt t nu met je onderschrift??

@Flex.. balen zeg dat je nu niet lekker door kunt zoals je verrwacht had.. hoop dat je snel vooruitgang boekt met t kamertje..

@Miracles.. dikke knuf meis.. je klinkt uitgeput.. zou wel ff je vk bellen.. als dit je nu al zo uitput dat lijkt me niet goed.. je energie heb je straks met de bevalling wel echt nodig hoor....

@Princi.. jarig geweest??? Dan heb ik dat gemist.. GEFELICITEERD meid..

@Suusje.. Heerlijk weer zo'n echo...fijne geruststelling.. en een bijna jongen..whahaha.. we zullen t weten over 3 weken.. moet "zoonlief" wel ff de navelstreng opruimen..hihihihi

@Mytickerz.com is idd de site van de ticker die ik had.. volgens mij miracles ook...Super..THNX ga straks meteen ff kijken...

Nu zoonlief aankleden.. die wordt door oma naar schoolgebracht..HANDIG!!!!...

tot later weer..

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heeej.. gister stond er een vlindertje naast de namen.. nu een bloemetje.. is dat elke dag anders??? viel me op...whaha

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Miracles, nog eens een knuff voor jou! Ik kan me goed voorstellen dat je er de balen van hebt. Ik zou idd ook de VK ff bellen. Misschien heeft ze nog tips en ideeen. En niet tveel piekeren hè....hm ja ik zeg dat nu wel maar ik weet ook hoe kei moeilijk dat is om te stoppen met piekeren. En waarover pieker je dan? Hoe je het vol moet gaan hoeden? Hoe het moet met je werk? Of om wat het is? Hoe dan ook...heeeel veel sterkte.

Ichtus, neejoh ik ben niet jarig ;), manlief was dat wel. Nee ik ben jarig in november. Te weten een dag nadat ik uitgerekend ben, op diezelfde dag dat ook mijn opa en neefje jarig zijn...hihi.

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh...whahaha.. nou Gefeliciteerd met hubbie dan.. hihihi....
    Spannend.. zou een mooi cadeautje zijn.. in november..

en ik heb mijneigen banner.. (nou ja..wel iets anders) terug..

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Miracles.. werk je nog dan nu??? neej toch.. (dat ik dit gewoon niet weet is al stom genoeg.. moet echt beter gaan lezen..).. Zou eerst maar s stoppen met werken en volkomen aan jezelf en beebje gaan denken.. doen waar je je enigszins goed bij voelt en de rest de boel laten..is lastig zeker als je ene bezig bijtje bent.. herkenbaar, maar ik kan je verzekeren dat het oplucht als je een aantal zaken laat vallen.. ook dat zal lichamelijk heel wat verlichting geven meid..echt.. DOEN!!!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    OOOOWWWW stond net op de weegschaal.. 4 kg aangekomen.. tsss...

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo Jur is naar school (al een tijdje) Lisa en Marijn zitten te ontbijten.. (waren laat wakker..voor de verandering) en ik zit hier in mijn eentje te beppen zie ik..whahaha.. dan ga ik maar s wat doen.. ik barst van de energie vandaag dus die ga ik maar s benutten..

tot tussendoors...koes

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Haha Ichtus, jij kletst idd heel lekker zo in je eentje! Lekker dat ze laat wakker waren en heerlijk dat je veel energie hebt.....(jaloers...ikke...)

Zeg meiden, harde buiken hoe voelt dat eigenlijk? Ik had eergisteren wel de hele tijd het gevoel dat mijn buik hard was en dat er iets terugduwde zal ik maar zeggen. Ik heb dat toen aan mijn daremn toegeschreven. Maar nu zat ik hier een beetje te lezen en vroeg ik me ineens af of dat dan een harde buik was of iets anders...

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

harde buiken zijn flinke krampen tenminste zo had ik ze tijdens de zwschap van esmay.

@ hier net bij de tandarts geweest... nou stond binnen 2 min weer buiten... bah daarvoor zo vroeg je bed uit:$

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Joh fijn toch binnen twee minuten buiten...dan was alles dus goed???

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja alles was goed maar ook nie zo gek ben net geweest daar door me zwschap van esmay had ik allemaal gaatjes gekregen die moesten gevult worden *snik* :(

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

onze commode :D

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

14. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    nou heb weer een poging gedaan kwam erachter dat je maar 5 regels mag plaatsen.
    Dus heb nu de dingen/afspraken die komen gaat.

15. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    @ fl3x hebben jullie nu alles al klaar voor de baby kamer??
    Heb t id dat k behoorlijk achter ben vergeleken met de rest.

16. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Goodmorning allemaal!

Zo, wel effe wennen zo een nieuwe look hier op het forum. Ziet er wel gelikt uit!

@Princi; Nog gefeliciteerd met manlief!

Ik vierde gisteren mijn verjaardag. 30 jaartjes jong geworden..:D Heb van mijn mannetje een pandora armband gehad met daaraan een bedel met 2 hartjes en een bedel met een kinderwagen..zo lief.. Verder wel een leuk dagje geweest.

Aanstaande vrijdag de 20 weken echo, ben zo benieuwd! En we gaan vrijdag ook verhuizen naar ons tijdeljike onderkomen...ook spannend. Wordt een drukke tijd zo..pfff...

17. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    @Mamsie85; Een troost, wij moeten hier nog beginnen. Eind juli kunnen we ons huis weer in als alles goed gaat en dan gaan we aan de babykamer beginnen...

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ mamsie nee de kamer is helemaal niet klaar we hebben een flinke tegenslag gehad gisteren :( er zitten houten planken op de muur net zo breed als een behangrand die hadden wij erop gedaan omdat de vorige bewoners zo dom waren een behangrand met lijm op een gestuckte muur te doen met als gevuolg de muur lelijk wordt als je het eraf trekt. tegen woordig heb je behangranden zelfklevend das ideaal trek je er zo weer vanaf! nu willen we op dat kamertje net als bij esmay zo'n behangrand erop doen dus ik ga lekker aaan de slag en trek de houten plaken van de muur maar neem alle stuckwerk mee :'( nu moet ik iets verzinnen om die muur weer te maken dus gaan even naar d egamma en vragen wat we moeten doen nu maar ik denk dat we geelband moeten hebben maarja ik ben maar een meisje en weet dat soort dingen dus niet haha:(

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ chasmi GEFELICITEERD nog met je verjaardag :D

20. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Vast niet mamsie....we moeten hier nog beginnen. We hebben het kamertje al wel wat opgeruimd maar verder nog niet echt iets...

He fl3x ziet er goed uit die meubeltjes van je. Die commode via marktplaats ook? Die zoeken wij ook nog eentje...
    Allemaal gaatjes na esmay...hè get... O en doordat je esmay noemt in je msn weet ik wie je bent op msn. Haha...

Deel Deze Pagina