November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha wat grappig ik heb het ook staan ineens veel nieuwe mensen in me lijst maar weet nie wie het zijn haha

2. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Chasmi...hoeraaaaaa
    Enneh idd een spannende tijd voor jou de komende periode.

Oeh fl3x dat is niet leuk van die muur.....bleh...ik haat dat soort tegenslagen!!

Oh fl3x ik ben Joosjezingt...

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

en de meubeltjes heb ik idd van marktplaats heb het bedje er ook van. de kast past niet op het mini kamertje hihi

4. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hoi Allemaal,

Even een vraagje: Wie van jullie is al gestopt met werken of minder gaan werken??? Ik werk momenteel in een winkel en merk dat het nu toch wel erg lastig wordt dat lange staan. Ik heb al een brief van mijn vk dat het beter is dat ik meer pauzes ga nemen. Maar ik ben gewoon ff nieuwsgierig naar jullie situaties...

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Daar ben ik weer meiden!

Al weer lekker gebept zie ik!
    Heb me vanmorgen s flink uitgejankt en een afspraak gemaakt bij eigen HA, daar moet ik om 15.50u naartoe.

Waar ik zo over pieker? Werk, huishouden, hond uitlaten, hoe lang t allemaal gaat duren, wat doe ik als ik zo'n erge 'aanval' krijg als ik alleen thuis ben, enz...

Ik werkte zowiezo maar 15 uur ipv 24, maar vanaf afgelopen woensdag heb ik me volledig ziek gemeld!

Morgen heb ik zowiezo een afspraak bij de vk, dus ben ook s benieuwd wat zij zegt!

@Flex, mooie commode en box! En dat via MP!!!

@Chasmi, nog gefeliciteerd!!!

@Mamsie, ook wij hebben nog niks klaar. Het enige wat ik n huis heb is de kinderwagen.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ miracles wat belachelijk eigenlijk dat ze je zomaar naar huis stuurden ze kunnen toch wel even je bloed checken enzo ik heb persoonlijk enorme hekel aan de HAP! altijd sturen ze je naar huis van kijk het nog maar even aan BAH!

fijn dat je iig wel bij je eigen ha langs kunt

7. Miss Mommy

Ja, daar stond ik ook op dat ik vandaag nog terecht kon!
    Zat eigenlijk vol voor vandaag, maar assistente heeft me voor het spreekuur ingepland!

Was vanmorgen echt overstuur, nu gaat t gelukkig weer wat.

Straks maar afwachten, moet ook naar arbo-arts vandaag trouwens, ben s benieuwd wat die te melden heeft!

8. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    @allen, bedankt voor de felicitaties!

@Trieske, ik werk gewoon nog 32 uur.. Maar vraag niet hoe. EInde van de dag is het echt op... Mijn opdracht hier loopt tot eind juni en 28 augustus is mijn laatste werkdag. Ze zijn nu bezig om verlenging voor 2 maanden te regelen op de opdracht. Zie het echt totaal niet zitten om voor die twee maanden nog een andere opdracht te gaan doen. Pfff... daar wordt ik niet echt blij van denk ik.. Dus nu hopen dat ze eruit gaan komen. Dan kan ik hier de laatste maandjes doorbrengen en rustig met verlof gaan. Na verlof zien we wel verder voor nieuwe opdracht, dat moet wel goed gaan komen..

Eerlijk is eerlijk, het valt allemaal zwaar... Einde van de dag rugpijn en helemaal klaar. Ook nog behoorlijk last van hormonen waardoor het huilen nader staat dan het lachen..

sorry voor het klaag/ego momentje...

9. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    Ik heb zoon id dat ik juist nog zoveel moet doen/ regelen. en de weken vliegen voorbij.
    De meubels enz. kunnen we pas ergens eind aug. krijgen heb liever vandaag dan morgen hahaha ben ongeduldig hahah sorry.:)

@ trieske ik ben niet gestopt met werken of minder gaan werken
    @ fl3x das niet zo handig van de vorige eigenaar. Ik ben ook niet zo handig hoor als t om klussen gaat.

10. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    @ chasmi gewoon aangeven op je werk hoor moeten ze maar begrip voor hebben. wat voor werk doen je dan eigenlijk als k vragen mag??

11. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Ik werk als Officemanager bij een herstructureringsproject en heb 2 secretaresses die ik aan stuur.. Best pittig zo nu en dan..

Op zich prima zo, omdat je ook je routine hebt in dingen maar ik zie het niet zitten om, ik werk middels een detacheringsbureau, voor die laatste twee maanden op zoek te moeten naar een nieuwe opdracht en daar in te gaan werken. Tegen de tijd dat je alles doorhebt (gaat niet zo snel allemaal op dit moment) ga ik met vakantie/verlof... Dus hoop dat werkgever en opdrachtgever er samen uit komen en ik nog kan blijven tot het moment van vakantie/verlof..

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Trieske,
    Ik ga nu werk 4x5 ipv 4x8 werken. En dat is maar goed ook want ik was idd op aan het eind van de dag. last van mijn onderrug, gespannen, moe en inderdaad sacherijnig en huilerig. Kan me ook niet concentreren op mijn werk. En dat terwijl er allemaal nieuwe dingen aan zaten te komen op mijn werk. Alles wat ik op automatische piloot kan doen gaat redelijk maar de nieuwe dingen... Ik hoop dat het 4x5 zal helpen en dat ik dan ook weer iets vrolijker ga worden en misschien ook nog eens gewoon iets kan doen wat ik leuk van en daar dan van kan genieten.

Idd chasmi...rustig aan he.

Miracles, o de algehele piekertoestand is ingetreden. Ik ken die, rot is dat he! Ik kan me idd ook voorstellen dat je je door die aanvallen idd onveilig voelt en liever niet alleen wil zijn!

13. Happymommy84

Chasmi: Klinkt idd best heftig allemaal. Hoop dat ze iets voor je kunnen regelen... En wat de hormonen betreft, heb ik ook last van. Zeker als je dan moe van je werk terug komt he?!
    Sterkte ermee.

Ook ik ben nog niet minder gaan werken, ik ga alleen wat langere pauzes aanvragen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik echt totaal geen zin meer heb om te werken. Ik houd me momenteel veel liever bezig met babydingen, hihi.

Verders: Ik moet het toch ff kwijt en ben benieuwd of er meer met hetzelfde rondlopen. Momenteel ben ik weer eens zooo onzeker. We hebben eigenlijk al een kleine 20 weken echo gehad en toen was alles goed. Toch ben ik bang dat er over 1.5 week iets niet goed zal zijn. Maar ja, ook al is de 20 weken echo goed, dan maak ik me wel weer zorgen of ons ukkie geen syndr. v. down heeft ofzo. Heeft hij/zij dat niet dan denk ik weer aan een vroeggeboorte of zuurstoftekort ofzo. Ja ik weet het, ik klink erg labiel zo he?! Ik zou ook echt willen dat deze gedachtes niet door mijn hoofd spookten maar het is wel zo...

Sorry voor de ego en hoop dat jullie een begrip voor me hebben want mijn lieve vriendje zegt meestal: Aah joh, je moet je niet zo druk maken. Met als gevolg dat ik het er maar niet meer over heb...

14. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    @Princi, wel fijn dat je de mogeijkheid hebt om 4x5 te gaan werken. Hoop dat dat wat scheelt voor je. Weet hoe het voelt om einde van de dag klaar te zijn...

@Trieske, geeft toch niets om je gevoel te delen. Hier heb ik ook echt wel de momenten dat ik me zorgen maak over van alles en nog wat. Wij hebben vrijdag de 20 weken echo en na horrorverhalen te hebben gehoord maak ik me toch wel druk... Manlief hier waait ook alles weg maar benadrukt ook dat druk maken geen zin heeft en alleen een negatief gevoel doorgeeft aan kleine uk. Dus, probeer er positief in te staan alhoewel dat makkelijker getypt is dan gedaan.. Maar heb het er wel over, gedachten in je hoofd gaan een eigen leven leiden en kunnen een neerwaarste spiraal in gang zetten. Dus gewoon kletsen over je gevoel!

Liefs mona hahahahaha.. sorry, even en grapje tussendoor..

15. Miss Mommy

@Chasmi, das best pittig als ik dat zo lees, met je werk!

@Princi, hoop voor jou dat die 4x5 uur een oplossing zal zijn en je je ook wat beter voelt dan!

@Trieske, ik denk dat we daar allemaal wel s over nadenken hoor!

16. Happymommy84

Thanx voor je reactie! Ik las laatst inderdaad een stukje dat de gevoelens van de moeder aan de kleine kunnen worden doorgegeven. Dat zou toch echt reden genoeg moeten zijn om het uit mijn hoofd te zetten maar helaas lukt dat zomaar niet.
    Tja die horrorverhalen over de 20 wekenecho wordt je idd niet vrolijk van. Ik zou nu het liefst willen typen, aah joh...je moet je druk maken maar dat komt nu wel erg ongeloofwaardig over he, hihi...

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

*schopt de wc* :x:x:x

18. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Yep, dat gaat helaas niet zo makkelijk. Zo lang we proberen de mooie en goede gedachten te laten overheersen moeten we een heel eind komen toch! Ik denk bij de horrorverhalen altijd maar, het gaat het meeste goed en alleen de enge dingen blijven hangen....

Vrijdag zien we onze kleine uk weer en dan ben ik hopelijk ook weer wat gerustgesteld...

@Miracles, is ook wel pittig maar heb wel zoiets van wat gaat dat is prima maar als het niet meer lukt houdt het gewoon op. De gezondheid van mijn kleintje gaat toch echt voor. Denk dat het allemaal wel goed gaat komen hoor, dan ben ik hier gewoon nog voor de komende 11 weken, waarvan we ook nog eens 3 weken dicht zijn... Dus tja... komt wel goed.

19. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    @fl3xgirl, eh?? Wat heeft de wc gedaan om geschopt te worden?! Gaat alles ok???

20. Happymommy84

Hihi, dat wilde ik ook net gaan vragen...

Deel Deze Pagina