Goedemiddag meiden..... Ik kwam weer eventjes meelezen een errug druk weekend gehad 2 dgn bezig geweest om ons huis op orde te krijgen aangezien we een nieuwe kast hadden gekocht om alle apparatuur achter deurtjes te hebben als kleine ventje hier straks in de ronde dwarrelt en wat kan een mens een troep en zooi hebben zeg pfffff 2 vuilniszakken gingen naar beneden maar goed alles is weer netjes op zijn kant.....heb net ff bijgeleze n zijn toch veel meiden die zich zorgen maken nou hier nog eentje hoor pfff vervelende hormonen en dan had ik nog wat pfff ja ik was zo druk met vanalles dat ik me snoer van me stofzuiger niet zag nou daar lag ik dan op me snuffert maar goed niet op me buik en ook niet hard gevallen maar gelukkig is niks met de kleine aan d had voel hem nog steeds spartellen...jeetje het is wel ff wennen weer hoor het nieuwe forum.....zoek zoek zoek nou ik heb weer genoeg gezegd ik ga weer ff verder ik lees even goed wel mee hoor.... ****** Over werk gesproken ik werk sinds december helemaal niet meer ben nu afgekeurd 80 tot 100% dus kan lekker alle rust pakken... Groetjes
Ik heb een woning Ik heb eten op tafel enz Kan zelfs op vakantie gaan al is het niet naar het buitenland
Helemaal prima toch! Buitenland wordt je tegenwoordig ook niet blijer van met die enge griepvirussen en andere creepy dingen... Zijn er nog meiden die ook met KDV en werk isseus zitten?
Crap! Ik had een leuke onderschrift en ben het nu kwijt Stond in de pc maar die is gecrashed,ouwe ding whhaha Wie weet hoe het zit met de zwagerschaps boxen? Ik heb de felitas box al gekregen maar de rest nog niet
Heb zelf de kruidvatbox aangevraagd (af te halen per 6 augustus), de prenatal doos (nog geen bericht ontvangen) en de felicitas doos, ook nog geen bericht ontvangen... Zijn er nog meer?! Weet dat je bij de C1000 met je geboortekaartje een box op kan halen...
Ik heb het bij deze site allemaal gevonden My BB: de blije doos voor als je zwanger bent, gratis kadootjes voor je baby, etc.
werk/kdv.. Hier komt schoonmama altijd oppassen thuis.. dus geen gesjouw.. is een luxe weet ik.. manlief past zijn rooster aan op de mijne.. dus is ook 1 dag thuis en ik werk meestal s avonds.. dus hebben weinig oppas nodig.. ik blijf straks 12 uu p/wk werken.. kdv is hier dus niet nodig.. vind t ook veel te duur en zonde van mijn geld.. die tijd ben ik dan liever thuis en dat geld kan me dan gestolen worden.. nu is t met 4 kids natuurlijk veel duurder dan voor 1 en dat verschil is er natuurlijk wel.. ook mijn ouders passen wel s op, maar ivm gezondheid van mams..lukt dat niet.. ik was trouwens afg. vrijdag weer op tv.. tssss... trauma centrum van sbs6 herhaalde weer s.. wordt je toch niet goed van...
oh die c1000box is helemaal de moeite waard... super e boer deed t ook altijd.. weet niet of dat nog zo is..
Dus we hebben hier een BNer onder ons! Hahahaha! Heb niet gekeken vrijdag, ziet altijd van die gruwelijke dingen voorbij komen...brrr....
nou meiden sorrt aar kan nog geen wijs uit site moet half uur zoeken voor hier ben, maar halve muur en onder schuine raam stukje en dan is behang eraf.maar da mag mannetje doen ben kapot.
tis al de 6e keer ofzo dat ze t herhaald hebben.. ook al een keer in belgie.. sjonge jonge.. wordt wel een beetje afgezaagd zo.. in mijn mams geval letterlijk.. die mist niet alleen haar teen zoals wordt vermeld maar inmiddels haar hele onderbeen..... nou ja.. inmiddels een mooie prothese hoor en ze loopt zelfs al een beetje.. maar goed.. t blijft een achterhaald programma..
Helemaal boven in staat forum.. en de rest is het zelfde meis..valt best mee.. je hebt goed gewerkt lees ik.. en nu lekker niks doen.. uitrusten jij.. THATS AN ORDER!!!!!
hahah ja ik doe niks meer nou kan echt de berichte niet terug vinde hoor,zoals het eerst was. en banner lukt ook niet zal wel aan mij liggen
Hey ladies, Zo eindelijk is alles gelukt met het nieuwe forum. Zal straks alles weer opnieuw instellen.. Hoe is het hier met iedereen? Met mij gaat het op zich wel. Ik merk ook dat ik tegenwoordig minder kan hebben. Vrijdag waren we naar guus meeuwis en zaterdagavond hadden we een verjaardag. Ik was gister en ben vandaag nog brak ervan.. Gaan jullie nog een zwangerschapscursus doen? Ik ben nog een beetje in dubio want het is hier al volgt geregeld van 5 september tot 4 november qua vermoedelijke bevallingsdatum zitten bij elkaar en die begint al op 25 juni. De volgende groep is van 5 november tot 7 januari en begint pas eind september. Wat zouden jullie doen? Bij de eerste groep beval ik dus waarschijnlijk als 1 van de laatste en bij de andere groep als 1 van de eerste. Liefs, Bloempjuh
bloempjuh ik zou zelf de eerste nemen anders heb je de cursus eingelijk pas na je bevalling lijkt me niet handig
Hey knippy Waar heb jij je plaatje weg? Gewoon van zp? Dit vind ik wel minder hoor dat we onze eigen plaatjes niet meer kunnen plaatsen @wenneke Gebruikersinstellingen en dan Handtekening wijzigen Je kan dan je code plaatsen voor banners