November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Bruisje: hahaha, iklag helemaal dubbel tijdens het lezen van jouw bericht. Ik dacht wel, hmm, wie is dat nu weer. Maar jij dus...Leuk!

@ Mutss: Ik blijf heilig geloven in die met indicator. Als je pas 1-2 weken geleden bevrucht bent geeft die test het ook aan. Ik heb ook 's middags getest en toen gaf ie 3+ aan, dus hij is echt gevoelig.
    Laat je ff wat weten als je weer getest hebt?

XXX

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

zooo ik ben er weer
    en helemaal gesloopt lig nu lekker languit op de bank met laptop op schoot :D

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Meiden......

Meiden?............

Ik mis jullie! :cry: *snotter*

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Bloempjuh.. hele normale reactie hoor van de man in huis... ze komen niet voor niets van mars en wij van venus.. gewoon accepteren... zij hebben geen last van de hormonen en al het andere zwangergemuts.. zij zien voorlopig alleen nog maar spoken, zien hun vrouw veranderen een een wandelende kotsende huilebalk.. (charmant NOT) en voelen zich nogal in de steek gelaten met hun angsten, twijfels, onzekerheden e.d.

Het komt helemaal goed.. wacht maar tot ie de echo heeft gezien en je buik flink gaat groeien en hij ook jullie hummel kan voelen trappen.. dan ziet hij ineens een voetballer in spe voor zich waar hij balletje mee kan trappen en komt de papa in hem los..

Je verhaal is iig heel herkenbaar...

@Pam.. we missen jou ook meis.. snel hierbij voegen dan maar zou ik zeggen..

@Flex.. lekker gezwommen dus.. nu heerlijk relaxen met toppie op schoot.. ik wil ook...

hoe was t ook alweer..

Gij zult niet begeren..uw naasten relaxmoment!.. *zucht*.. ik ga tafeldekken

Tot straks...

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Muts.. nogmaals SUCCES.. duimen draaien overuren hier.. (krijg er nog eelt op zo....whahahaha)

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Muts.. ik ga je maar MUTSY noemen.. vind Muts zo negatief staan..whahahha.. heb steeds het gevoel dat ik je uitscheld...Mutsy.. klinkt wat liever...

*niet interessant hoor, maar gewoon een kronkel in mijn bovenkamer..heb er wel meer.. niets van aantrekken*

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    LOOOOOOOOOOOOOOOOOL bruisje! en ik hmmmmm hmmmm die staat toch nog niet op de lijst :confused:

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    o bloempjuh... moeilijk... aan de andere kant kan ik ook wel inkomen dat ie een beetje zelfbescerming doet. *knuffs*

@ mutsy... idd elke keer als ik muts intyp denk ik: kan ik dat nou wel maken

bruisje.... ben ik gelukkig niet de enige met die hersenkronkels whahaahha
    ik vind t ook erg als mn man bv een week thuis is
    dan zeg ik op een avond moet je niet effe oprotte na je vrienden
    dan kan ik mn gang gaan in t huis :oops: erg heh
    hij heeft ook 2 linkse handen qua huishouden betreft

Spannend mars!! *duimduimduim*

@ pam... heeeeeeeleeeeeeee dikke knuffs!

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nou ik ben in afwachting vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan de hcg uitslag!

vraagje aan jullie

over onzekerheid gesproken

heb als ik te druk in de weer ben krijg ik een zeurend gevoel in mn rechter bovenbeen/lies?
    komt t bekend voor? dit is ook mn 'steun been'

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ Claire, ik heb als ik een snelle beweging maak ook een stekend gevoel in mijn linkerlies. alsof t ff een oplawaai krijgt. zal echt niets ergs zijn, t groeien van je baarmoeder, je banden zijn denk ik.

Voel me hier ook onzeker, mijn fam weet al dat we zwanger zijn, nu wil vriend t aan zijn fam vertellen, maar ben zo bang dat t nog mis kan gaan omdat we nog geen echo hebben gehad... wat is verstandig? wil ze niet teleurstellen als het fout mocht gaan..

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ lynnes... ik heb de keus aan manlief zelf gelaten
    Ik wilde nog wachten maar hij wilde t direct vertellen dus dat hebben we gedaan.
    ik heb iets van t is zijn fam, dus :)

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    T is bij ons meer dat we t lullig vinden om mijn ouders wel meteen in te lichten en die van hem nog een maand te laten wachten he.. voelt zo verkeerd want we hebben met allemaal een hele goede band. Maar ja denk maar zo de kans dat t mis is, is klein, en t kan altijd nog misgaan, ook na die 12 weken he.. :confused:

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    yup t kan altijd, maar daar gaan we niet vanuit ;) we hebben plak beebs!

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja haha thanx voor je peptalk.. ben alleen zoooo onzeker..pffff

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier ook hoor! normaal ben ik overal zeker van... maar dit heb je zelf niet in de hand :(

zei al tegen iemand, t mag van mij net snelkookrijst zijn hop 8 minuten koken en poef baby

die 9 maand vind ik zo eng :oops:

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Dat zou toch wel erg makkelijk zijn haha ipv 9 lange maanden!

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@bruisje meid kan ze dan je berichtjes van nu niet lezen als bruisje en erachter komen dat je ichtus bent?
    Of praat ik nu onzin :oops:

@All [​IMG]
    Zo hier heb ik mijn beeb mee vast geplakt
    Nu jullie nog haha

18. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie lieve woorden!
    Ik zit op mijn werk ook maar een beetje met mijn ziel onder mijn arm..

@ Claire -> Ja, eng hé! Het is al eng om zwanger te worden want dan zit je de hele tijd van ben ik het of ben ik het niet en dan is het zover en dan zit je weer in de stress of alles wel goed gaat!

@ Bruisje -> Wat heb je het grappig beschreven! Kon zo uit het boekje van Kluun komen! Ik denk dat ik die maar voor mijn mannetje ga kopen als we volgende week die echo hebben gehad geef ik hem dat als cadeau.

@ Lynnes -> Lastig! Ik denk dat ik het dan ook tegen zijn ouders zou vertellen. Wij gaan het na de echo ook aan allebei de ouders vertellen. Ook om die scheve gezichten tegen te gaan. En sowieso zijn mijn moeder en schoonmoeder al jaren vriendinnen dus kan het niet maken om het de 1 wel te vertellen en de ander niet.

@ Flxgirl -> Wat heb je een prachtige dochter met die grote ogen! Leuke foto met die zwangerschapstest!

Heb net hier op mijn werk mijn overheelijke lunch gedeponeerd in de wc.. Als het zo doorgaat blijft er niks meer van me over :) IK hoop niet dat ik hier heel lang last van ga hebben!

19. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Hallo meiden..
    Ik kom me ook aanmelden voor 3 november.
    Voelde jullie al wat?
    groetjes mamaflower

20. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey welkom! ;)

Deel Deze Pagina