@Ichtus, dank je voor de geruststellende woorden.. We gaan het meemaken en hoop dat het allemaal meevalt. Het moet inderdaad toch gebeuren, uitstel heeft inderdaad niet zoveel nut. @roze wolk en dergelijke.. Tja, heb niet echt een roze wolk gevoel. Ben heel blij met beeb dat staat voorop, heb geen gezondheidsklachten of ziektes dus je zo zeggen dat het allemaal geweldig is. Helaas, ben de laatste tijd erg neerslachtig en zie alles somber in. Weet niet of dit erbij hoort en dit is eigenlijk voor het eerst dat ik het echt benoem dat ik me zo voel.. Het huilen staat me heel de dag nader dan het lachen... Geen idee waarom... Sorry voor dit ego berichtje maar het lucht wel even op om het zo te typen...
ZO en nu ga ik eens ff me hart luchten want ik ben ff helemaal klaar met het forum het valt nameijk op omdat ik vorige x een meninig heb gegeven over iets dat ik totaal genegeerd word als ik een berichtje neer zet een aantal mensen reageerd wel en die weten zelf ook wel wie ik bedoel maar nu op dit moment word ik gewoon compleet genegeerd door een aantal mensen en daar ben ik nu helemaal klaar mee!!!!!! stelletje schijnheilen dacht dat er zand over gedaan was nou blijkbaar niet word gewoon genegeerd als ik wat neer zet!!! ik wens de gene waar ik niet door word genegeerd heel veel succes met alles en de zwangerschap en gezond kleintje toe en spreek jullie op msn wel maar ik heb het gehad ben er klaar mee misschien lees ik nog wel mee maar voorlopig geen respons van mijn kant meer doe het met verdriet en wat een ander er van denkt intresseert me helemaal niks en of je het aanstellerig vind intresseert me ook niks het zit me tot hier!!!! doei
goedemiddag, al weer aantal dagen niet geweest, krijg het op het moment niet voor elkaar, 2 forums bijhouden en huis. Mannetje, ik en Ilse ziek geweest. Ook heeft kleine van vriendin 5 de ziekte en mag ik me morgen laten testen bij de vk en krijg dan over een week de uitslag, ga er vanuit dat het niets is maar toch houd het me bezig. chasmi ik heb 3 verstandskiezen laten wegsnijden en is me toen super meegevallen, nu is de laatste schuin doorgekomen en die gaat er volgende maand uit. Zal me niet te druk maken om verdoving. Succes iig. miracles balen meid, ik heb elke dag pijn met lopen door mijn heupen en daar word ik al gek van, jij dus nog erger. esmey hoe oud is jou kleine nou? Dit de 14 maanden prikken?
@ jessica heh wat jammer zeg ik merk idd ook heel erg dat jij genegeerd wordt! ik vind het erg jammer dat het zo moet ik vind het wel erg jammer dat je nu niet meer reageert vond het juist gezellig met jou erbij
minkip, leuk een meid Wij horen het over twee weken maar hier blijft het een geheim, kan namelijk dat er bekende meelezen Jessica jammer maar succes met je zwangerschap, volgens mij hebben we allemaal weleens het gevoel genegeerd te worden en moet eerlijk zeggen ik reageer ook niet op iedereen, stomweg omdat dan alles al gezegt is of vind dat ik niets heb toetevoegen. Je kan toch ook lekker doorschrijven en genoegen nemen met de reacties die je wel krijgt?
ik ben ook heel benieuwd wat het is, ik denk zelf een jongen , en mijn vriend denkt een meisje, 29 juni hebben we weer een echo, ik ben benieuwd.... Ik droom wel steeds over een jongen. . dus wie weet Verder ben ik hier enorm emotioneel, kan om alles wel janken, ben vandaag ook eerder weg gegaan van mijn werk. Momenteel wordt er gepraat over mijn werkzaamheden na het verlof, en baal ontzettend van die onzekerheid, dat trek ik nu gewoon ff niet.:x zo einde ego/emo bericht
lara balen die onzekerheid en die emoties gaan geloof ik nooit meer weg, was nooit een jankert maar ook na de zwangerschap van ilse bleef het
@Jessica; Jammer dat je ons gaat verlaten! Mocht ik meegedragen hebben in het gevoel van negeren dan was dat op zeker niet de bedoeling! Soms heb je niet ergens iets op te zeggen of is alles al gezegd... Heel veel succes verder met de zwangerschap en nogmaals, jammer dat je ermee stopt.. @debie, thanks.. Hoop ook dat het allemaal mee gaat vallen. Bij mij zit de kies rechts achterin bij de spier die daar loopt, er is dus helemaal geen ruimte voor. Hij ligt plat tegen mijn laatste kies aan te duwen vanonder die spier. Vandaar dat het goed pijn doet.. Soort van kaakkramp.. We gaan het meemaken 30 juni, enige wat mij nog een beetje eng gevoel geeft is dat het geen kwaad kan voor de kleine uk in mijn buik.. Maar, dat zal wel niet anders zouden ze het niet gaan doen neem ik aan...
@ minkip ... proficiat met jullie dochter! @ jessica... ben t eens met wat flex zegt het valt mij ook wel op @ allemaal ..... daarnaast ik reageer ook niet op iedereen omdat ik mn eigen toevoegingen ook wel eens nutteloos vind pooh hier nog een 3de beroerde nacht word er kribbig van 4 x naar de wc rond half 5 op omdat ik naar wordt van de honger Verder ben ik zielsgelukkig met mn banaan (voedingskussen) ben beetje afwezig, vanochtend vroeg brief van advocaat van manliefs baas in de bus dat het ontslag wel terecht is en blaat blaat blaat nog steeds geen datums of iets erbij morgen om half 10 aforaak bij de advocaat en eindelijk! hebben we het cwi zover dat manlief alvast een uitkering kan aanvragen Dus we zij daar net voor een gesprek geweest vraag an die vrouw hoeveel zorgen moet ik me make Krijg je de ractie : tja of ww en anders de bijstand... niemand in nederland hoeft zonder inkomen te zitten alsof je daar op zit te wachten :x we willen gewoon werken Hij heeft zo'n berg sollicitaties de deur uitgedaan elk uitzendbureau ingeschreven en via het cwi en nergens nog een reactie van maar goed er is pas een week voorbij dus. ben er helemaal blegh van heb iets van geeft in hemelsnaam dan een rechtsgeldig ontslag dan kunnen wij ook verder. Maar goed. je hebt van die mensen Verder begint knorretje steeds actiever te worden mn blaas schijnt een goeie springkussen te zijn vanochtend de angelsound even geluisterd en zo grappig je hoort r bewegen en als ik aan de andere kant van mn buik tik kan je haar precies volgen met dat ding dat ze naar mn vingers toe 'zwemt' Er is al een hele weddenschap wanneer ik zal bevallen iedereen roept dat ik veel eerder zal bevallen, maffe mensen want dat zouden ze aan de groei van mn buik kunnen zien al die bakerpraatjes, lach me er dood om.
@Lara, ken het gevoel.. Huilen staat hier ook nader dan het lachen.. Heb het gevoel dat als iemand "Boe" roept de tranen over mijn wangen rollen... Zullen ongetwijfeld iets van hormonen zijn....
@ chasmi ...... yach naar de bekkensmit vorige zwangerschap zat ik ook in de stoel voor een dubbele wortelkanaalbehandeling Geeft zon klote gevoel en onzekerheid Maar ze passen de verdoving en al netjes aan
heey Vandaag weer naar verlk geweest alles is verders goed. Ben met de eerste controle en nu (3e controle) maar 1,4 kg aangekomen. Vind t best wel weinig moet k zeggen vergeleken met de buik wat k nu heb. k moet bekennen dat k ook niet op iedereen kan reageren omdat er zoveel getypt word en dan veel terug moet lezen dat k dan weer vergeet wie t getypt heeft. (voel me af en toe een dementerend iemand hahahah) Ook iedereen reageerd niet op mijn berichten (kan t eigenlijk wel begrijpen dan).
emoties........... hier nog een die zichzelf in de wegloopt De stress en onzekerheid van manlief zn ontslag gebeuren het balen dat ik zelf niet meer kan gaan werken op t moment ivm banden en bekken. Weet niet of ik opgelucht moet zijn omdat manlief alsnog een ww of bijstand krijgt ben echt zo nijdig op de werkgever (als ie nog leeft) en anders kan ik zn zoons wel wurgen Probeer een poging te doen om mensen te begrijpen in dat wereldje die je niet kan of wilt begrijpen en ARRGGGGGGGG wil je werken ..... en mensen die hun baan vergooien of gewoon weigeren .....
chasmi ze voeren het idd echt niet uit als de verdoving niet save is, maar ken het leuk is anders. claire klote van de baan, zeker met een uk op komst, en al die instanties werken volgens mij ook allemaal traag en langs elkaar heen
Claire wat rot zeg van het werk van je man, wij zaten vorige maand precies zo...bij toeval kwam mijn man er achter dat zn contract per 1 juli niet verlengt werd en is dus meteen alle transportbedrijven op gaan bellen of ze nog chauffeurs nodig hadden. Hij heeft nu sinds 3 weken een andere wergever gevonden maar dat is wel internationaal,is niet leuk om alleen te zitten maar hij heeft in ieder geval werk... Mamsie ik was vorige keer 4 kg afgevallen,had ik niet verwacht maar als ik nu kijk dan heb ik het idee dat ik minder hard groei als bij mijn vorige zwangerschap. Over de tandarts gesproken,ik had vorige maand ook zo n kiespijn dat ik toch maar ben gegaan en ze hebben hem getrokken,wat een opluchting was dat was ook heel bang om te gaan maar soms is het beter van wel...
Miracles wil je nog heel veel sterkte wensen,vind dat je het heel goed doet hoor... Minkep gefeliciteerd een meisje...
Meiden, allemaal bedankt voor jullie lieve reacties! Doet me goed om dat te lezen! Maar zo heeft iedereen helaas wel wat, kijk maar naar Jessica en Puzz en dan nog de meiden waar we t niet van weten! De bekende roze wolk is inderdaad ver te zoeken, maar ondanks wat ik allemaal heb, ben ik super blij met de op komst zijnde kleine spruit! Ook al weet ik dat t niet makkelijk word en al is... Hier je verhaal vertellen lucht wel op, of t dan gaat om een ziekte die je hebt, kwaaltjes van de zwangerschap of dat je depri bent, het doet je goed als je leest dat andere meiden met je meeleven en zelf ook ervaren hoe t allemaal is! Want dat mis ik wel een beetje in het "gewone" leven! Maar goed, ga ook s ff reageren op het geen jullie allemaal geschreven hebben! @Puzz, denk dat t zo voor de meeste onder ons een stuk duidelijker is als ik je echo nu bekijk @Fl3x, zal esmay wel niet leuk hebben gevonden, die prikjes he! @Chasmi, vervelend dat je nu juist zo'n last hebt van je verstandskies, maar als t wegtrekt, kun je t altijd nog annuleren. @Ichtus, wat een mooie woorden, vind t altijd leuk om jou reacties te lezen, hoe goed jij dingen kan formuleren! @Jessica, Duchennespierdystrofie, is dat ook CRPS type 1 gecombineerd met Duchenne? Hoe vergaat t jou nu eigenlijk, wat verder in de zwangerschap? Ah meid wat lees ik nu... je gaat ons toch niet verlaten??? @Chasmi, of je nu kwaaltjes hebt of dat je kipfit bent in je zwangerschap, dat wil helaas niks zeggen over hoe je je voelt tijdens je zwangerschap, dat zijn de hormonstertjes die dat helaas veroorzaken! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt! @Minkep, jippieee een meisje!!! Wij krijgen morgen over 2 weken de 20 weken echo, dan hoop ik ook te weten te komen wat t word! @Debie, de 5de ziekte, wat houdt dat in? Kan dat gevaar opleveren tijdens de zwangerschap? @Lara, jij ook last van de hormonstertjes? hoop dat ook jij je snel weer beter voelt! En dan met t werk, dat lijkt me inderdaad erg vervelend! @Claire, oh jeetje, dus toch ontslag??? Wat vervelend zeg en dat nu net op een moment dat je zoiets dus eigenlijk echt niet kan gebruiken met een kleintje op komst... Dus voor een eventuele uitkering komt je hubbie wel in aanmerking? @Mamsie, ook ik ben nu pas 1,7 kg bijgekomen, vond t ook hartstikke meevallen met zo 'n buik! @En daar is Robijntje! Hoe is t???