@ Miracles... Gaat goed hoor dank je...probeer wel weer wat vaker te komen nu aangezien mannetje er toch niet is door de weeks...
Ik heb de beeb al een paar keer gevoeld,zat eerst nog te twijfelen of het wel zo was maar herken het wel van de vorige zwangerschappen...het is nog niet elke dag maar dat komt nog wel
@ lara ben benieuwd of je dromen gelijk hebben en vervelend dat je je zo emo voelt hoop dat het gauw minder wordt. @ claire vervelend weer een slechte nacht! en idd heb ook wel eens dat ik niet weet wat ik moet zeggen en wat gedoe met je man zijn werk zeg @ mamsie fijn dat alles goed was bij de vk ik was tot nu toe ook maar 1,4 aangekomen hihi @ miracles esmay vond het niet leuk nee hihi enne de site die ik laatst aan je gaf daar staat je banner heb je nog gekeken??
miracles als je besmet bent heb je 10% kans op een doodgeboren kindje of een miskraam. Dit kan alleen als je zelf de ziekte niet hebt gehad, en mijn ma weet het niet, zo'n 60% van de mensen heeft het vroeger gehad. Is dus een hele kleine kans dat ik besmet ben of dat het fout gaat maar wil het toch even controleren, vind het toch een eng idee
Hoi dames, Wat herken ik jullie 'huilbuien'! Ik ben ook niet meer 'tranen-proof' heel vervelend! En natuurlijk op de meest vreselijke momenten.. Net of je blijft hangen in je ongesteldheidsbui. Dan kon ik vaak ook om niets helemaal in tranen uitbarsten. Ik hoop niet dat dit nog de rest van de zwangerschap duurt want dan zal mijn mannetje wel heel vaak tot 10 moeten tellen Vanochtend moest ik nuchter in het ziekenhuis verschijnen voor het prikken van mijn bloedsuikers. Toen ik wachtkamer zat werd ik in ene niet lekker en gleed zo van mijn stoel af. Er zijn natuurlijk slechtere plekken om flauw te vallen maar schaamde me toch rot! Van het weekend ga ik lekker met mijn mannetje een weekendje naar texel in een huisje. Het schijnt weer lekker weer te worden dus daar hopen we dan maar op. En anders gewoon lekker relaxen! @ Ichtus -> Ik vind jou altijd zo'n heerlijke 'wijze moeke'! Ik heb altijd een hoop aan je stukjes tekst. Ik denk dat de meeste meiden hier allemaal hun eerste kindje krijgen dus ik vind het wel fijn dat jij er al veel vanaf weet.. @ Flexgirl -> Ben jij al in de vernieuwde prenetal geweest? Sorry heb echt een slecht geheugen tegenwoordig.. Was laatst naar de supermarkt omdat ik iets was vergeten en toen was ik daar en ik wist ik niet meer wat ik moest. Heb mijn mannetje toen maar opgebeld.. Voelde me toen wel echt heel dom! Liefs, Bloempjuh
esmay is bijna 1 jaar 25 juni oe de 5de ziekte brrrrrrr moet je niet hebben als je zwanger bent! esmay had laatst de 6de ziekte gelukkig niet gevaarlijk voor zwangeren
@Flex, heb m inderdaad gevonden, gelijk opgeslagen, zo kan ik nog s wisselen! @Bloempjuh, dat kun je dan beter even laten checke inderdaad! dat moeten we namelijk niet hebben he!
wist niet dat je de 5e ziekte gevaarlijk kon zijn..pff leuk als je in t onderwijs werkt..daar komt van alles langs:x minkep Yes een meid!!! jessica blijf lekker meekletsen joh!! Ik heb ook regelmatig t idee dat er geen reactie komt maarre daar zijn we ook met teveel voor.. Schrijf ook op hyves met 6 andere meiden en daar reageren we wel heel erg op elkaar tja..lees altijd alles maar reageer op wat ik weet/wat ik ook heb etc.. Vervelend dat je t gevoel hebt dat je geheel genegeerd wordt!! Verder meiden met huilbuien/dipjes..helaas maar ook dat hoort er bij he?! Hoop dat jullie je snel weer lekkerder voelen!!!!!!!!!!!!! Flx3, heeft je dochter geen last van de prikjes(koorts enzo) ik vond die prikken toch altijd wel spannend, hoe ze er op reageren.. Claire kan me voorstellen dat t veel stress geeft, advocaat ed....veels sterkte! Wenneke jouw fam. blijft zich met je leven bemoeien he?! Tjee lijkt me echt super vermoeiend steeds zo'n strijd te moeten hebben.. mamsie: ohhh 1,4 kg. Ben jaloers hier al bijna 6 kg erbij...
De oude prenatel is inderdaad verbouwd. Vorige week waren ze de hele week gesloten. Die week ervoor hadden ze lekkere kortingen op alles in het assortiment! Dus had lekker geshopt voor positiekleding! Ik dacht misschien ben jij er al geweest
ff snel.. moet echt gaan koken.. @Jesss.. meis.. ik heb juist bewust wel gereageerd toen ook jij op mij reageerde juist omdat t zand erover was.. dus mocht ik je ook het gevoel hebben gegeven je alsnog te negeren dan is dit onbewust gebeurd.. niet met een reden iig.. zoals ik al eerder zei.. niet iedereen heeft een klik.. hoeft ook niet.. lekker verder beppen meis.. zo en nu snel naar t fornuis...bah..geen zin, maar t moet.. vanavond zingen dus ben er niet.. rustig aan hier anders moet ik teveel doorlezen..knuff
Yoohoo een meid! Gefeli! @jessica Je moet niet weggaan omdat je genegeerd word! Zet je erover heen! Want er werd al gezegd dat het vaker voorkomt Enne we hebben ook een ruzietje gehad en na verloop van tijd gaat dat ook weer goed,dus kop op meid! @mamsie jeetje das wel weinig! Gewoon doorgaan zo zou ik zeggen! Ik durf niet eens op de weegschaal haha @Bloempjuh ohh meid je moet je niet schamen,met suikers testen moet je toch nuchter zijn? Nou je bent zwanger meid,we zijn niet meer zo sterk als normaal Geeft niet hoor,je was zoiezo in goeie handen @claire meid wat een gedoe met je mannetje Niet eerlijk hoe werkgevers nu omgaan met hun mensen! Crisis a la maar de menselijke aspect moet ook hoog in het vaadel blijven! @robijntje wauw jij voelt je kleine ook al? Voelt als bubbels hihi Zo lief Ik zelf ga morgen de baby meubels verven BABYBLAUW Hoe kan het ook anders haha En heb moderne knopjes gehaald voor de commode Als ik het klaar heb dan laat ik het zien!
Ohhh crap! Ik moet ook eten maken! @jessica je moet blijven want dan zijn we de 3 musketiers niet meer! Uch ik heb gesproken!
awwwww! mn rode kater ligt helemaal om mn buik heen gekrult me te troosten en hij spint keihard en de kleine reageert erop! zo enorm lief moest het effe delen
Awww wat lief! Heb je een fototje van je poeske? Dit is mijn poepoe Ze is 7,5 jaar oud En heb nog 5 anderen haha Stippie Stumpy Snorrie Amy Snoopy
tuurlijk heb ik fotos van ze! de grijze is 6 jr en 1 maand de rooie wordt 23 sept 6 jr en de 2 damens (zusjes) worden 6 sept 2 jr
Wow, wat een pagina's erbij in ene....leuk! Jessica, ik hoop dat je toch gaat blijven. Het lukt mij niet om op iedereen te reageren, zeker niet nu ik zo moe ben en mijn hoofd (in de zin van concentreren en onthouden) niet mee wil werken. Ik reageer op mensen waarop ik iets te zeggen heb en vaak vergeet ik helaas ook een hoop. daar bedoel ik niets mee want ik vind jullie allemaal lief. Er zijn een aantal mensen waar ik meer op reageer omdat die bijvoorbeeld op dezelfde dag uitgerekend zijn of dat we samen bij het forum kwamen of zoiets waardoor ik ze beter onthoud...tja....zo werkt het nu bij mij.... Verder....we zitten er met zijn allen een beetje doorheen of hebben het allemaal even wat moeilijker nu geloof ik. Wat fijn dat we dat dan tegelijk hebben! Kunnen we elkaar harten onder riemen steken! Duseh iedereen vooral ook grijze wolken blijven typen hier he. daar zijn we er met zijn allen toch voor?! Ik vind het in elk geval heerlijk dat ik het hier neer kan gooien. Het lijkt me ook echt leuk om eens te meeten met elkaar! Ja Suus, ik heb er na de burn-out ook zeker goed over na gedacht. Grappig is dat ik door de burn-out juist wist dat ik niets liever wilde dan zwanger worden en kinderen krijgen. Maar ook wel dat ik me zorgen maakten om de energie die zwanger zijn me zou kosten en wat dat voor mijn werk betekent. Daarom vind ik het nu dan ook zo lastig om minder te gaan werken en een baas te hebben die er ondanks dat hij heel fijn meewerkt, het er maar wel over blijft hebben en minstens twee keer per dag noemt wat ik eigenlijk had moeten kunnen Hoe is het trouwens verder met je? En met het gedoe? Brrrr verhalen over tandartsen....en ik heb wat dat betreft dan ook nog eens nauwelijks iets meegemaakt. Chasmi...veel succes! O er was nog meer..... Ichtus, dat was weer mooi gesproken! Ehhh Bloempjuh...en toen? Toch daarna nog geprikt? En hoe gaat dat nu verder? En hoe gaat het zoiezo verder met je?? Zo ik kijk bijna scheel van de inspanning dus ik ga maar eens stoppen. Tot vanavond!
@Princi, ik weet zelf ook, door het ziekteproces wat ik heb doorgemaakt, wat t is om niet lekker in je vel te zitten. Daarom vind ik t heel erg knap van je, dat je juist door zo'n moeilijke periode in je leven, duidelijk voor ogen hebt gekregen wat je juist wel met je leven wil doen, zoals kinderen krijgen! Het is zeker niet vreemd dat je je hierdoor af en toe onzeker voelt, over hoe en zwangerschap verloopt in combi met je werk of andere dingen die hier mee te maken hebben! En dan is t zeker vervelend als je baas dan ook nog s blijft zeuren over wat je eigenlijk nog allemaal wel niet had moeten doen!!! Trek je er maar niks van en, laat m maar lekker zeuren en trek je eigen plan!
@ Jessica, Blijf gewoon gezellig meekletsen, het zou jammer zijn als je niet meer op het forum zou komen, vond het altijd leuk te zien dat wij precies gelijk lopen! @ Iedereen, bedankt voor de lieve woorden, en fijn om te weten dat er meer meiden zijn met hetzelfde, rothormonen ook:x:x
@Chasmi en Lara: Toen ik jullie berichtjes lag, moest ik mijn tranen alweer wegdrukken. Gewoon omdat het zo herkenbaar is. Ik kan gewoon ff helemaal niet blij meer zijn. Ben natuurlijk nog steeds onwijs gelukkig met onze beeb maar ben ook zo down en onzeker. Sterkte ermee en ik hoop dat we hier allemaal snel doorheen komen. Zal het ook aan de duur van de zwangerschap liggen denken jullie? Bijna op de helft, en we moeten nog zo lang...