Trouwens wat ik even niet moet vergeten te vertellen is dat ik gisteren een vakantie heb geboekt naar KOS!!! 28 juni gaan we voor 12 dagen. Lekker even met z'n 2en genieten. Fl3x, jij gaat binnenkort toch ook naar Griekenland???
@claire hey meid wat een leuke poezels! Winny is een kitler! Kijk maar: Cats That Look Like Hitler! Mijn snorrie is ook een kitler! Ik ga zo chutney eten met patat -Gepelde tomaten -Tomaten puree -Geplette knoflook zonder schil -Zout Allemaal in een pan + patat Yoohoo! Maar het is een sambal normaal en je doet er madam janet bij (hete gele peper) maar dat doet mijn darmen geen goed en mijn knul ook niet in mijn buikje
Aaaah Miracles... wat een lieve reactie van je! Dat doet me echt goed. Ik doe idd mijn best om baas en werk lekker te laten kletsen maar poeh dat valt soms niet mee. Wel al beter deze week tov van de vorige trouwens. En jij dinsdag dus naar het ziekenhuis. Ik heb al vaker verhalen over dystrofie gehoord. Akelig is dat! En de behandeling heel pijnlijk toch? Dat je dan idd weer loopt...*diepe buiging*. En wat moet er voor jou, maar ook voor puzz en Jessica dan een hoop wijken voor een beebje hè....het is maar goed dat iedereen vindt dat het het allermooiste is dat er bestaat. Chasmi, Lara en Trieske, Hé soms is het gewoon k*t zou mijn moeder zeggen. Geef er wel af en toe aan toe hè want anders is het ook niet gezond en gaan we het met zijn allen niet volhouden! Het komt goed en gaat weer voorbij zou mijn moeder dan ook zeggen. Mijn moeder is best wijs... hahaha
@ puzz.... winny heeft inderdaad een soort snor maar vind hem geen skitler hoor, als we met hm naar de dierenarts gaan (wij staan hier bij het dierenziekenhuis ingeschreven) dan is t direct ahhh daar hebben we onze sexbom weer... t is echt zon allemans vriendje @ flex....awww wat zielig voor de kleine meid *knuff voor haar*
Maar claire het is niet dat je poeske heel erg is zoals hit*** maar het is gewoon lollig dat ze een snor hebben Humor gewoon @fl3xie meid ik hoop dat essy snel weer beter word,stom weer steeds... Warm,koud Wat moeten we ermee Zelfs onze stippie is verkouden...
Hey Robinna! Welkom! Wat toevallig, ik ben ook 18 nov uitgerekend en dus ook jahaaaa 17 wk Wanneer heb jij je 20 wk echo? X
Hey meiden ff snel dan heb er nog eventjes over nagedacht en ik toch wel merk dat een aantal me gaan missen hahhaha dat ik wel mee blijf schrijven maar ff rustig aan en op me eigen tempo wie weet is het morgen wel weer anders dikke kus
Hier mr. Sticky... in de beebmobiel... haha, want stiekem is mr. Sticky ook nog "mama's" baby... p.s: Mooie foto's van jullie Katten CATS RULE
Hallo allemaal ben er ook weer even. heb een aar stukken gelezen. hebben er al ene paar de twintig weken echo achter de rug en alles goed? Groetjes Gaby
@ robinna .... welkom! zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst, Pb mij je gegevens en ik zet je erop! @ poezekat ...... dat snapte ik wel dat t humor was,,, maar sexbom klinkt gewoon .... @ jessica..... welcome back!! @ missmoneypenny.... awwww wat een mooie! ps... shame on me ik moet nog de voetenzak versturen, maar alles gaat hier even zo chaotish
Ja meid, wat was dat nou... Had je even last van een uitbarsting? Naar mijn weten wordt je volgensmij echt niet bewust genegeerd hoor, vind het jammer dat het zo lijkt. Was het akkefietje van laatst alweer vergeten, 't is dat je er zelf over begint. Nou morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen... Trusten
Ach ja ik ben er weer maar had het vanmiddag gewoon ff helemaal gehad was zo klaar ermee maar goed....
Claire, geeft niet... kindje komt niet met een dag... dus dat scheelt Snap dat het ff stressen is nu met dat gedoe van je hubbie en z'n werk. Hoop dat de ww snel rond is, maar nog liever...snel een nieuwe baan. Hoop wel dat er gewoon een zaak gestart kan worden tegen z'n ex-werkgever, want de reden waarom hij ontslagen is, is echt belachelijk! Zodra je weer stress vrij bent en tijd hebt stuur je het maar op. Als je me maar niet vergeet
@ Robinna: Ja de 30e, kan ook niet wachten!! Helemaal nu niet meer, ik wil zo graag weten of het goed gaat met mijn kindje en gezond is (want maak me toch wel wat zorgen..) en natuurlijk wat we krijgen... een jongetje of een meisje!! Ik heb nu echt geeeeeeeeeeen idee, ook geen voorgevoel ofzo... dus we zien wel. Maar inderdaad wel erg spannend allemaal! Dit is mijn 1e kindje en voor jou?
Wat een leuke kitlers peeps! @jessica welcome back! Nog een fotoke van 1 van mijn poeskes Dit is Snoopy (zwartie)