nou meiden effe denken heb 8bladzijde bygelezen en ben helft alweer vergeten sorry weer een meid erby leuk hahah esmay heeft meschien koorts van de prikken. verder de hormonen tjah hier erger als by niels en kan niks onthouden moet alles op een briefje schryven.en verder kan ik niks hebben aan me buik zo gevoelig dat ie is maar we krijge wat moois terug. en jessica je zal niet op mijn bericht zitte te wachte maar ik denk dat gewoon niet iedereen alles kan onthouden als er zoveel bladzijden worden gekletst.ik tenminste niet. ging gister winkelen voor paar schoenen en kom terug met nieuwe maxi cosi en kleren voor niels maar geen schoenen hahah. fijne dag
@Trieske, ik ben net 2 weekjes terug van Kos! Welk hotel hebben jullie geboekt en waar? Wij zaten 10 minuutjes fietsen vanaf Kos, Lambi! @Poezen, daar kan ik net over meepraten... ben ik allergisch voor. Heb wel een hondje, een Westie, ook echt "mama's baby", dus dat zal nog wat worden als de kleine geboren word! @Wenneke, tja... geen schoenen, dat word dus nog een keer shoppen! @Jessica, welcome back! Vandaag ben ik trouwens 18 weken zwanger, over 2 weekjes hebben we eindelijk de 20 weken echo!
@Robinne Welkom hier.. @Jess.. welcome back en jemig wat een mooie kat/poes (ben ik ff vergeten t geslacht..whaha.. ) wat me opviel was de mooie glans.. bijzonder hoor.. raskat?? Anddere katten ook prachtig hoor, maar deze viel me wel errug op..hihihi... Onze kat is niet zo mooi...was ie wel, maar na een aantal keer zichzelf kaal te hebben gelikt is de pracht er wel af..maar evengoed niet lelijk.. tis niet zo'n allemansvriendje.. hij woont hier.. meer niet eigenlijk.. geen schootkat.. eerder een stresskip.. @Wenneke.. heeeul herkenbaar.. ik kom ook altijd thuis met dingen/kleding voor de kids als ik iets voor mezelf wil halen.. stom he..ach.. t komt altijd wel uit..whahhaa.. @euh.....Hier: druk met van alles .. veul regelen voor morgen.. lijstjes maken voor schoonzussie mbt de kids.. inpakken, zorgen dat ik niets vergeet, schoonmaken. tussen door jur van schoolhalen en brengen.. ook nog zwemles vanmiddag.. dan moet ik nog ergens een ridderpak vandaan toveren voor zijn kleuterfeest morgen..tsss. lekker weer op t laatste moment.. weet ik..Wel handig.. schoonmama kwam vanmorgen in de stromende regen hun auto brengen.. hoefde ik niet in de regen heen en weer.. zij ging dus lopend (is hier dichtbij) weer nar huis.. toch fijn.. scheelt een boel gestress en moeheid.. Dusss.. ik kom tussen door zeker nog wel spieken..moet toch ook mijn rust pakken en koffieleuten..whahaha.. tot straks...
@ jessica jeeeeeeej welcome back!! @ miracles jippie 18 weken ik was gisteren alweer 19 weken oei wat gaat dat hard! @ ichtus een drukke dag weer voor jou! @ hier gaat alles goed hihi
Goedemorgen allemaal, Hihi Wenneke, dat is heel herkenbaar! Ik kan dat ook gewoon al hebben. Schoenen willen kopen en dan thuiskomen met een t-shirt. Maar dan weet ik het wel meteen van mezelf terwijl ik het nu inderdaad gewoon zou vergeten. Ach ja wij hebben ook zo'n lieve kat. Ze heet Eef en is een schijterd maar zooooo lief! Ze heeft zo'n hangbuik daarom heet ze eef naar everzwijn ... Dat wordt hier ook wat als het baby-tje er dadelijk is. Dan kotm ze waarschijnlijk de eerste tijd niet onder de bank uit. Sielug.... Zo vandaag weer middag - avond werken. Pfff Ik was vaak wakker vannacht doordat manlief een hoest aanval kreeg, ik natuurlijk ook gewoon eens naar de wc moest. En vanmorgen vond een van de kippetjes het nodig om ons heel hard wakker te tokken. Rotkip, die gaan we dus waarschijnlijk wel even omruilen want dat kunnen we niet hebben dat een kip 's ochtends om 6 uur de hele buurt wakker tokt.
hej all!! IK kan niet alles bijlezen hihi, duurt te lang en zoals wenneke ook al zei, dan ben ik de helft ook alweer vergeten! ZAg wat minder nieuws over zieke kindjes enzo...ist al wat beter nmet esmay? Hannes kan lopen!!! Nog geen kilometers, maar de eerste stukken zonder begeleiding zitten erop! Ben kei trots hahaha Momenteel ligt de hele woonkamer vol met speelgoed, heerlijk Vanmorgen weer een sollicitatie de deur uit gedaan, hopen dat dit iets wordt..... vandaag nog spannende dingen??? NOg bedankt voor de reacties over het voelen van beeb, tis ook bij iedereen anders, ook een tweede...dat vergeet ik soms beetje. dan denk ik dat alles sneller moet gaan. voel beeb ook echt wel, maar gewoon zachtjes, sommige voelen echt geschop, dat heb ik nog niet.....Maar dat komt wel, toch? Ben gewoon erg druk en heb ook het idee dat dit beebje een rustige is.... x
heeey meiden, ik zal weer eens even wat komen posten het is een zenuwendagje voor mij vanavond krijgen we de pretecho en hopenlijk kunnen ze dan het geslacht zien dus ben benieuwd of ik bij de 3 jongens aan mag sluiten of toch ook naar de meiden kant ga allemaal een fijne dag
@ Bloempjuh hoe is het nu met jou??? @ puzz en de anderen k snap er niets van dat k maar 1,4 kg ben aangekomen aangezien k al best een buik heb zou binnenkort wel ff foto's plaatsen van me buik. @ wenneke Winkelen zonder schoenen en met andere spullen is ook wel leuk. heb je weer een reden om nog een x te gaan shoppen hihi Heb zin in vanavond weer een pretecho jippie. Nu maar hopen dat k niet weer hoef te springen hahah. Voelde me toen best wel stom om te gaan springen als een gek hahah.
omdat de baby de beentjes voor de geslacht had en moest k gaan springen in de hoop dat hij/zij de beentjes anders legde
He wat leuk al die pretecho's vanavond!! Dat is toch zo leuk!! Geniet er van knip en mamsie! Ik moet nog twee weken wachten en dan is de twintig weken echo....en dan hoop ik ook dat we zullen weten of we een jongetje of meisje krijgen....spannend! Cafeïne flex...o zodat de baby gaat stuiteren?
ow op die manier nu snap ik het ik hoop dat de mijne vanavond toch maar zo lief is en de beentjes even uit elkaar doet
flex caffeine oke dan drink ik voor die tijd gewoon ff wat cola als dat helpt lust geen koffie namelijk thanks voor de tip