nou eerst valt niels met een kant van gezicht op hondemand helemaal blauw,dan wil ik boodschappe doen wor kei ziek midde in de winkel dus geen boodschappe ,zit ie naast my op de t iebank valt ie met ze andere kant boven op de salontafel nou heb effe potje gejankt hoor
Goedemorgen dames, Nu niet meer zoveel praten anders weet ik het straks niet meer haha . Vandaag kan ik bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek. Er waren sporen van glucose in mijn urine gevonden dus vandaar het bloedonderzoek. Ik wist al dat ik een verhoogd bloedsuiker had maar het was niet zo hoog dat ik aan een dieet ofzo moest gaan houden. Dat is waarschijnlijk nu wel het geval. Ik ben sowieso onder controle van de gyn nu dus een thuis bevalling zit er voor mij niet meer in helaas. Ik werd gister trouwens na het flauwvallen even op een bedje gehezen en moest even rustig blijven liggen. Toen hebben ze me liggend geprikt en kreeg ik meteen een glas sterke limonade in mijn handen gedrukt. Ik voelde me meteen stukken beter! @ Princi -> Zwangerschapsdementie haha Ik ken het probleem! @ Flexgirl -> Aah zielig voor Esmay! @ Puzzcat -> Ja, je bent idd zwakker en was inderdaad nuchter. Gelukkig was ik met de trein gegaan en niet met de auto! @ ik weet niet meer wie het was -> maar over het voelen -> Ik heb onze uk nog steeds niet gevoeld helaas. Ik probeer er wel voor te gaan liggen maar ik heb zo'n vermoeden dat mijn placenta aan de voorkant ligt. Ik kan namelijk heel duidelijk aan mijn buik voelen maar zijn/haar hoofdje ligt.. En toen was ik leeg.. Liefs, Bloempjuh
@ wenneke ohh gossy wat zielig dat heerst weer he het ziek zijn. Dat word je ook bijna wel van dit weer. Beterschap! Wou ff foto's in me profiel zetten van me buik uploaden lukte niet ook niet om het hier te plaatsen
@knipsey!Hey meid hoelaat heb je je afspraak? Ben benieuwd! @fl3x Ik lig in een deuk hier haha Boing boing baby! Stuiter de stuiter Ik zie het al helemaal voor me! Hoe is het nu met esmay? Ik lag nog lekker in mijn bedje (na een lading brood haha) toen je me schreef over die ene topic Gief link!8)
oh over half uurtje naar de VK hihih ga der lief aankijken of ze ff echo wil maken wil nu ook wel het geslacht zien hahahah niet alleen via onderzoeken te horen krijgen
wouwie kreeg net telefoontje van vriendinnetje die heeft eindelijk tijd omlangs te komen met de kleine die van haar is van december maar heb er al tijd niet gezien ja beide druk leventje he
heh bah heb vandaag een bleeeeeeh dag nergens zinj in heb ook last van me rug en me dochtertje lief d8 effe leuk te zijn haar beker yogi over zich heen te gooien *zucht* @ wenneke ow wat vervelend dat hij ziek is en 2x is gevallen ook nog! hoe oud is hij??
HI allemaal, Hier gaat het echt ... Heel de nacht wakker gelegen van de pijn aan mijn kaak. Vanochtend ziekenhuizen afgebeld en kan morgenochtend om half 9 terecht bij de kaakchirurg in Leiden. Moet om 13:20 in vlaardingen terug zijn dan heb ik de 20 weken echo.. Moet te halen zijn al lig ik daar helemaal beroerd te zijn van de verdoving en pijn denk ik maar goed.. Zucht, kan wel janken, oh wacht ... dat doe ik al...snik... Heb twee paracetemol genomen voor de pijn helpt helaas weinig, kan geen kwaad toch twee paracetemol?
@knippy ohh meid jeetje half 10 wat laat @mamsie jij ook een pretecho vandaag superrrrr Ben echt benieuwd! Blauw of roze hahaha
Oh chasmi, wat ontzettend vervelend! En nee 2 paracetmol kan geen kwaad. Moet je wel die zonder coffeine nemen geloof ik. Wel fijn dat je nu snel terecht kan maar idd balen dat je dan juist de 20 weken echo erna hebt. Kop op. Ik zal de komende dagen aan je denken!!!
@Chasmi, jeetje wat vervelend en dat kan echt goed pijn doen! 2 paracetamol kan geen kwaad hoor voor een keertje, moest ik laatst ook innemen van de vk! Hier ook een behoorlijke rotdag... ben aan t wachten tot mannetje thuis is en dan bel ik de HA weer op, wil echt niet wachten tot dinsdag!
chasmi balen zeg, maar 20 weken echo ga je wel redden op tijd en die gaat morgen je hele dag weer goedmaken
Hoi Meiden! Soww ik ben hier echt al een tijdje niet meer geweest.. Wat enorm veel pagina's bijgeschreven. Heb zo lukraak wat pagina's doorgespit om zo wat van het laatste nieuws mee te pikken. Op dit moment zit ik al weer eventjes thuis. Ik heb een enorme buikgriep (40-50x per dag naar de wc) gehad waar ik nu een ontstoken eind van mijn dikke darm aan over heb gehouden. Met de beeb gaat het ontzettend goed gelukkig A.s.maandag 20 weken hihi Extra echo gehad met 16 weken omdat ik zo ziek was, alles was prima en we weten al wat het is maar dat blijft nog even een geheimpje omdat er bekende mee kunnen lezen! Hopelijk gaat bij jullie alles goed! Zag wel dat er al veel wisten wat 'het' wordt!! Liefs Mo
puzz ja ontzettend laat maar goed beter laat dan nooit de tijd begint nu eoindelijk wat meer op te schieten dus dat scheelt nog maar 7 uurtjes
Iedereen met echo vandaag.. VEEL PLEZIER Chasmi.. meid.. goed dat je gebeld hebt.. en meteen daarna een echo zal je lekker afleiden...sterkte meis JESS.. oh oke.. geen raskat dus..wel een heule mooie en hoe was je vk bezoek?? nog een echo uit weten te slepen??? Hier druk en rete moe.. voel alles en moet nog zoveel..sleep mezelf vooruit...bah.. maar goed.. komt vast wel goed en anders is het maar niet zo spik en span hoor.. kijkt schoonzus er maar een beetje doorheen..