November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Heb een vraagje, wil namelijk wat leuks kopen voor vaderdag, maar mis inspiratie!

Hebben jullie ideetjes?

2. linde90

linde90 Niet meer actief

ik was ook al op zoek naar een vader to be vaderdagkado maar kan eigenlijk niets anders vinden dan een rompertje ofzo, maar die heeft hij met zijn verjaardag al gehad.

Ben ook wel benieuwd of iemand nog iets weet.......

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ahhh knippy, wat leuk!! Echt veel meisjes zeg hihi :)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden

er is aardig wat gekletst zeg kom net uit de stad laatste dingen voor Esmay der verjaardag gekocht maar ben echt kapot dus lees vanaf morgen weer mee en reageer weer op jullie :)

Al zag ik wel miracles berichtje Sterkte meid! *vervelende hormonen ook*

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ik heb vorig jaar een boekje genaamd dochters aan paul gegeven voor vaderdag, denk dat je die ook wel voor jongens hebt, is misschien leuk. Ook is er een vaders strip boekje van jan jans en de kinderen

6. linde90

linde90 Niet meer actief

oh een stripboek is wel leuk, aan een gewoon boek krijg ik hem niet hahaha

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    is ook niet echt een gewoon boek maar een die uitleg geeft over hoe speel je met een dochter, hoe maak je vlechten e.d. een soort gebruiksaanwijzing.

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dochters is van gerard jansen, kun je bij bol.com vinden

9. linde90

linde90 Niet meer actief

klinkt wel heel leuk, maar we weten nog niet wat het wordt.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
  11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
  12. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Hey meiden kwam heel ff snel spieken want manlief komt zo al lekker thuis en dan ff eten maken maar euh ff reactie op miracles
    @ hey meis ik heb ff afkloppen gelukkig nog niet veel hinder van me spierziekte ik moet je eigenlijk opbiechten voel me ubergoed heel raar maar ze zeggen ook dat sommige juist er goed op reageren omdat je andere hormoonhuizing heb alleen ben ik wel meer moe natuurlijk maar goed ik werk ook niet meer ben 80 tot 100% afgekeurd dus het fijne is ik kan me rust pakken wanneer ik dat wil en doe dat dus ook en dat scheelt me een hele hoop merk alleen wel dat me kracht minder is in mijn armen ivm opdrukken en opstaan van de bank en last al van vocht in me handen en voeten ik kan al geen schoenen meer aan loop de hele dag op slippers haaha

13. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hallo dames,

Je hebt op onze prachtige novembersite een link naar een site waar die korting voor is. Daar staan ook leuke mannen t-shirt op. Je moet wel van die humor houden maar ik vind ze erg grappig. Ik heb er eentje voor vaderdag besteld.

Liefs Bloempjuh

14. Jessica26i

Ik heb een super leuk boekje gevonden voor mijn vader :p een handboekje :p opa voor beginners :p:p die ga ik zkr bestellen

15. Jessica26i

Zijn wel leuk die shirt maar ondanks de korting vind ik ze nog redelijk prijzig voor ff een vaderdag kadootje ;)

16. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    Ff een vragie heb de laatste tijd elke x mensen die me willen toevoegen aan msn. Zijn er toevallig meiden die me hier van deze site willen toevoegen??? Zo jah zou je dit dan even van te voren een mailtje willen sturen. Heb nogal weleens last van dat er engelse/buitenlandse mensen me willen toevoegen. Ben dan bang dat ze virussen willen mailen.

Duzz. graag ff een mailtje sturen als je me msn wil toevoegen.

17. Jessica26i

Nou daar heb ik weinig last van hahaha niemand voegt mij toe lol :p

18. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik ga je nu toevoegen!
    Mijn email is Welovecats@live.nl

:)

19. linde90

linde90 Niet meer actief

weet iemand de kortingscode toevallig, ben een bestelling aan het plaatsen....

20. Jessica26i

claire pben....................

Deel Deze Pagina