Dit is de vriend van puzz Omg... DE blunder van het jaar... Ze roert de verf,en begint te verven Alles is zo donker,ik vond het al vreemd Dus ik probeer de halve bus verf nogmaals te roeren na het eten,en wat ziet mijn oog? Een lading wit aan de onderkant! Wat heeft mevr dus gedaan: Niet goed geroerd! Hmmm wat nu? Loopt ze te roepen Loopt bijna rondjes in pure wanhoop Dus ik kom met een oplossing: Alle 2 potten samen mengen en nog een keer verven (ALLES dus nog eens) En klaar! BABYBLAUW ipv nachtblauw hahahaha Moest het even typen!
Whahahaha, Puzz, wat moet je zonder je vriend! Redding gelukkig nabij en geslaagd! Grappig dat hij dat hier ff kwam melden!
Hij spoort niet haha We moeten nog 1 kant en dan is het weer klaar Mooi alles inelkaar zetten voor onze kleine boy @jessica ja ik heb ook last van de hormonsters niet normaal hoe je je kan opfokken over verf haha
hahahah nou ik wind me ook al op over goede tijden slechte tijden als die zeik maxime weer in beeld is hahhaaah
hallo allemaal, Ja ook hier hormonstertjes, maar eigenlijk beperken ze zich vooral tot het werk...daar vind ik het ook veel moeilijker om mijn grenzen aan te geven Verder hebben we net de haptonomiemevrouw gesproken. Dat klinkt erg goed. Helemaal niet zo heel zweverig. Daar gaan we dus over een maand lekker mee beginnen. Het is vooral gericht op het samen (dus ik en manlief) met het kindje. Ik heb er al helemaal zin in! Oja...vaderdag...niet vergeten...
puzz k heb je toegevoegd. Ik krijg helemaal geen text onder de banner hij zegt telkens dat t te groot is terwijl k maar 1 regel eronder wil hebben.
@Puzz, we willen wel t resultaat bewonderen he! @Hormonstertjes, daar kan ik op t moment ook wel over meepraten... ben zo snel geiriteerd en huil nu ook veel sneller dan normaal, gek is dast eigenlijk he, hoe je kan veranderen door hormonen! @Hoe zou t Ichus bevallen, die is nu lekker aan t genieten van dr weekendje weg!
Ha Miracles, hoe is het nou? Enneh hormonstertjes...ook zonder zou ik heel geïrriteerd worden als ik me zo zou voelen als jij. Met van die aanvallen en weet ik het allemaal....maar ja die komen dan juist weer door de hormonstertjes toch? Zo wij gaan vandaag een beetje babyshoppen en verder maar weer heerlijk rustig aan.
Ja Mamsie dat is flauw he. Dat er maar zo weinig onder mag. Maar nu is het wel gelukt zie ik...tenminste nu heb je twee zinnen toch?
heey dames goede morgen @ princi Ja het is weer gelukt met de text heb de admin maar ff een berichie getypt hahah. Nu blijkt het weer dat k alles voor elkaar krijg hahah fff word wat ziekerig geloof k me neus zit dicht bah
Ja ik ga er foto's van maken als het klaar is Duurt nog even waarschijnlijk is volgende week de kamer geverft enz Ik ga ook volgende week naar de hema baby spullen halen,ik heb er echt veel zin in ! Ohh en dan ook nog donderdag mijn 20 weken echo! Pfftt spanning weer haha Kunnen jullie ook minder goed slapen? Ik ben dan bekaf maar 4x per nacht wakker en lig soms ook uren wakker Ze zeggen dat het komt omdat je lijf zich nu al aanpast aan als beeb er is Nou ik zei dus tegen onze knul:"Hoeft nu nog niet,ik verveel me alleen maar nu " Maar er werd niet naar geluisterd