November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

WOEHOE puzz op de helft!!!! :D:D:D weer een mijlpaal

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    miracles heel veel sterkte!! Gelukkig nu snel dinsdag hoop dat ze in t ziekenhuis wat voor je kunnen doen..

Tja hormonen hier op dit moment vooral mijn partner die t te verdruren krijgt enne das dan weer totaal niet eerlijk want het is een schat...maar ben soms gewoon ff t liefste alleen nu. zeker nu ik ook nog ziekerig ben..gelukkig geen koorts maar wel snipverkouden, barstende hoofdpijn...bleh en ik wilde shoppen en uiteten..

heerlijk zeg meiden al op de helft, hier ng een weekje wachten!!
    o princi ga je nu stiekum dagje eerder 20weken echo doen??? wel lekker zeg ik zou hem vandaag al willen hebben maar goed geduldgeduld..

Ichthus hoop dat je t lekker hebt!
    Wij over 4 weken weekendje parijs en daar naar concert u2!
    Ook veel zin in!!!

Ik me opgegeven voor zwangerschapsyoga..ben nu altijd 2 avonden opo pad (avondje yoga en avondje sport) enne dat ik bijna afgelopen ivm schoolvakanties..heb ik iid geval weer een lekker avondje voor mezelf gepland.
    Wat gaan ze precies bij de haptonomie doen princi?? Ben benieuwd!!!

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    #7743 wenneke20, 13 jun 2009
    Laatst bewerkt: 13 jun 2009
    hoi meiden

zow wat drukte hier pfff
    heb zelf maar de 2 muren voor de 2e keer bruin geverfd aangezien meneer op tractor zit .en gister toch schoenen gekocht hahaha.en heb nu oplosbare antibiotica en niet ziek gelukkig maar heb die by niels ook gehad.

zow fijne dag

owh jah maandag me 20wk echo

4. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    iedereen aan t genieten van t heerlijke weer?

was net even op de novembermama site (die claire gemaakt heeft) aan t kijken naar aantal jongens/meisjes die in nov.geboren gaan worden..

Misschien een leuk idee dat iedereen een pb tje aan claire stuurt als je t vrijwel zeker weet?? Ik vind het wel leuk om te kijken wie wat krijgt!!

hier net op marktplaats aan t zoeken geweest voor leuke commode, kwam net iets leuks tegen dus hopen dat mijn bieding geaccepteerd gaat worden..
    ben benieuwd!!

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames, Kwam even spieken hier, vorig jaar zat ik in hetzelfde schuitje als jullie ben in november2008 bevallen geniet van jullie zwangerschap en hoop dat het met iedereen goed gaat.

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo Allemaal,

Ja wat een heerlijk weer was/is het hè! We hebben heerlijk door de stad geslenterd en zo nog wat babydingetjes gekocht. Aankleedkussen, voedingskussen, omslagjes erbij, hydrofiele luiers enz. Lekker nog het laatste knuffeltje bij de Hema verdiend ;)
    En ook even bij miss etam binnengelopen want die hadden uitverkoop. Dus daar nog een broek gescoord en wat t-shirtjes en een hele leuke buikband. Nou heb ik voorlopig echt wel genoeg!

Suus, over haptonomie. Haptonomie is de leer van het aanraken zoals dat heet. Het klinkt allemaal best zweverig maar dat valt best mee (ik kon het handelen in elk geval maar ik ben dan ook wel wat gewend doordat ik muziektherapeute ben. Wat niet wil zeggen dat ik van veel zweverigheid blij wordt ;) ). Maar het is vooral gericht op het contact maken met het kindje terwijl het nog in je buik zit en dat dan met aanrakingen. Het is individueel met de haptonoom en je man. En er is ook duidelijk een rol voor de man weggelegd. Dat sprak ons aan. Want manlief hangt tot nu steeds maar een beetje bij en dat vinden we jammer.
    Tegen de bevalling focust ze ook wat meer daarop en leert ze je hoe je met de pijn om kunt gaan door er niet voor weg te lopen/ er tegen te vechten. Dat is voor mij best nuttig denk ik ;). Na de bevalling kom je ook nog twee keer met je kindje en leer je hoe je je kindje actief en met zelfvertrouwen de wereld om hem heen te verkennen. Dat klinkt nogal he.
    Op het eind zei ze tegen me dat ik gewoon moest komen en genieten en dat mijn man het werk mag doen. Hahaha. Toen vond ik het helemaal leuk ;). Ik ben erg benieuwd. Ik vind het wel leuk omdat het al zo gericht is op ons met zijn drietjes.

Zo dat was een verhaal....

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @princi gewone haptonomie ben ik mee bekend maar vroeg me af hoe dat er dan aan toe ging met zwangerschap..maarre lijkt me leuk en leerzaam..
    Haha ik vertelde mijn vriend dat hij 2x mee kon naar yoga enne hij zie gelijk ik denk dat we die avonden geen oppas hebben. Moest er wel om lachen want uiteindelijk gaat ie wel MEE HOOR. ff koudwatervrees denk ik...
    leuk princi muziektheapeut! Ik ga in februari (als ik door de voorselectie heenkom) beginnen met de opleiding speltherapeut..dat is wele cht gericht op kinderen maar vind ik wel een mooie aanvulling op mijn pabo diploma en heb erg de drang om weer wat te gaan leren (en niet teveel werken haha) hoeveel uren blijf jij werken straks??

Hiero nog steeds snipverkouden, vriend ook dus denk dat wij over een uurtje gewoon naast elkaar liggen te sniffen in bed. HAHA gezellige zaterdagavond maar vanmiddag wel ff geluncht op een terrasje en dat was gezellig!

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Ha suus,

Oh je kent het allemaal al ;). Leuk joh speltherapie!! Mooi vak ook wer. Heeft veel raakvlakken met het mijne alleen zijn er over het algemeen meer banen in! Dus is dat alvast een slimme keuze ;). Waar ga je dat ergens studeren? En hoeveel werk je nu ook alweer dan?
    Ik werk nu 32 en ga 24 uur werken. Nou ja ik ga 21 betaald werken en werk dan 24 zodat ik de schoolvakanties vrij heb. Dan zijn we namelijk voor de jongeren gesloten en hebben we dus eigenlijk niet zo veel te doen. Ik merk dat het erg goed voor mij is zoveel vakantie :) hihi!

Zeg suus, snotter ze en als het te veel wordt gewoon een paracetamolletje nemen he!

Trusten allemaal!

9. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

YAY we hebben onze babymeubels eindelijk af!
    Deze keer was mijn hubbie de noob!
    Hij probeerde schroeven in een gaatje te draaien maar het ging er ineens makkelijk in
    Nou hij krabde even achter zijn oor...
    En werd me daar een potje chaggie haha
    Totdat hij ging kijken naar alle schroeven
    Wat bleek: Hij moest er een socketje in drukken zodat die schroeven zich vast hielden
    Toen was hubbie ineens LIEF!
    haha ik heb MIJ bescheurd!
    Who's the noob now?Whahaha;)

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

nou ja wat zie ik nu????
    niks gekletst? *snik* was ook zulk mooi weer gisteren hihi

Wij hebben gisteren de babykamer gerepareerd en het is gelukt:D waren te laat om nog verf te kunnen halen :( maar goed kamertyje is leeg en klaar om geschilderd te worden en we hebben de schuuropgeruimd :D

11. linde90

linde90 Niet meer actief

zo mooi als het weer gisteren was, zo somber is het vandaag.:(

Wij zijn gisteren op zoek geweest naar behang voor de kinderkamer, we hebben iets in ons hoofd , nou moet het alleen nog lukken, wij gaan voor fotobehang.
    De stukadoor komt binnenkort de muren even glad zetten, de vloer is besteld, heb er helemaal zin in:)

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Saaaaaaai dit weer...

En ik verveeeeeeeel me...pffff

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik verveel me ook :(

14. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Miracles: Ik zie nu pas dat je bericht. Wij zitten in Hotel Atlantis Beach! Dat is aan het Lambi strand. Zaten jullie daar toevallig ook??? En hoe was het? Nog leuke tips???

XXX

15. puzzcat24

Ik verveel me ook peeps...
    Hubbie is in de tuin bezig aan het trimmen,en gaat zo in de hangmat liggen
    Ik heb een active kop met moeheid dus weet echt niet wat ik moet uitspoken...
    Zo maar de was in de kast doen en boven een foto maken van de beeb meubels !
    JAAA dat ga ik doen!
    Ga ik het hier even laten zien!
    Ben er zo weer!:D

16. puzzcat24

Kijk eens meiden!
    Wat vinden jullie ervan?
    Met bloed zweet en tranen geverft haha ;)

17. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Puzzcat, heel leuk geworden !
    heb ook gelijk zin om de meubeltjes neer te zetten, ze komen alleen pas week 30 hahaha

18. puzzcat24

Ahh das kl*** je hebt zeker meubels besteld?
    Ik heb deze meubels van marktplaats voor 50 euro :p
    Lekker je eigen creativiteit erin gooien
    Ik ga nog de initialen in gouden letters op de voorplaat van de ledikant verven hihi
    Ik heb een vraag: Van alle dames die al weten of ze een jongen of meid krijgen gebruiken al de naam van het kleine wondertje?
    Ik gebruik zijn naam steeds als hij schopt en we zeggen dan ook wat tegen hem hihi 8)

19. linde90

linde90 Niet meer actief

Ja ik heb de meubeltjes besteld, was eerst ook op marktplaats aan het kijken, maar toen kwam ik een super kamertje tegen in de uitverkoop en was verkocht haha.

Nou komt het kamertje in de vakantie, hebben we wel lekker de tijd om er mee bezig te zijn. kan haast niet wachten

Wij weten nog niet wat het wordt, we willen het wel graag weten.
    Ik denk dat wij de naam dan ook wel automatisch gaan gebruiken! En dan maar oppassen dat niemand het hoort;)

20. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Puzz is mooi kleur blauw geworden, hihi!!
    Leuk ook dat bedje met witte zijkanten!!! :)
    Nu nog de muren zeker ;).. Veel suc6!
    Daar ben ik gelukkig klaar mee! Pokke werk dat behang afhalen en weer opnieuw behangen, ik had gelukkig 1 muur waarbij ik dat moest doen. De rest is gewoon over geverfd.

Onze meubeltjes worden in week 28 of 29 bezorgd, ze zullen nog bellen erover. En dan kan ik eindelijk gaan inrichten! :D

Weet niet of ik het plaatje al had laten zien maar dit is het kamertje die wij gekocht hebben. Behalve de muurplank.

@ Vervelen... hier ook zwaar verveeld, ga zo maar een potje Wii-en; Mario Party en Mario Kart, samen met m'n kerel.

Deel Deze Pagina