ben doodmoe en vind t doodeng 8) afgelopen nacht lijkt mn voorgevel een hele cup groter te zijn geworden en mn buik leid een eigen leven
Heeey meiden ... Hier ben ik .. Ik heb een CB indicator gehaald ... heb gelezen dat het beste is met ochtend urine .. dus dat doe ik dan morgen vroeg ook .... Dus dan horen jullie meer ... Knufss mij
Ik weet dat het waarschijnlijk onzin is maar ben zo bang dat ik ook een bbz heb, heb voornamelijk links klachten, steekjes in lies enzo. Maar ik heb wel een innestelingsbloeding gehad vorige week, dit duurde 2 a 3 dagen, maar dat is dan toch vaak een teken dat het in de baarmoeder zit?of kan je dan evengoed een bbz hebben.. pfff maak mezelf helemaal gek vandaag lijkt wel... En gefeliciteerd met je overwinning!
Heb de vraag aan de verloskundige gesteld, gaan gewoon nog steeds van t positieve uit he ik zit op dit moment ff in een emo achtbaan.. sorry 8)
Net vertelde iemand mij dat het beter is om nog voorlopig niet te testen .. vroeger was dat ook niet,was het advies om 1,5 week te wachten ... hahaha
Als je zoiezo overtijd was is testen helemaal niet zo erg Maar ik had die kv+ test gekocht ipv die digi met indicator gedoe Ik hoop voor je dat er wat uitkomt meid! Gij bent pregnant whahaha
Hey Mutsy, Je bent niet de enige hoor die in een emo achtbaan zit. Die van mij lijkt steeds meer loupings te maken... 1 van de meest duidelijke zwangerschapssymptonen dus als ik jou was zou ik me niet te druk maken om die stomme cb testen. Er staan zo'n duidelijke testen in je album. En tja, je zou kunnen wachten maar wordt je daar niet alleen maar nog onzekerder van? Dan krijg je weer meer stress en dat vind je ukkie niet fijn... Het is natuurlijk gehel aan jou maar persoonlijk zou ik morgenvroeg en nieuwe cb digi doen met indicator. Maar dat is voor iedereen verschillend. Toen ik de kv deed was die heel heel heel licht en de digi cb met indi heel heel heel duidelijk positief... Denk aan je hoor.. @ alle nieuwe mama's: GEFELICITEERD!
Oke die CB heb ik, dus morgenvroeg ga ik em doen! Dan laat ik jullie weten van hoe en wat ! Ik ga nu even een dutje doen,ben kapot en heb ik niks bijzonders gedaan! Om te schamen! Liefs en allemaal een dikke knufs
Ik heb een leuke site gemaakt http://puzzbeeb.babysite.nl/ Wat gaat er een wereld voor je open dan haha Dank je claire!
ha meiden @nieuwe zwangeren welkom en van harte genoet ervan! @all zo weer daagje gewerkt, voel me nog steed super goed wel flinke steken in me lies, nog steeds gevoelig tepels maar aan mn buik zie ik nog helemaal nisk. wel super veel afscheiding(sorry) zoveel dat ik op me werk tampon in gedaan heb want is echt niet lekker hebben jullie dit ook? @ claire zie je wel dat je zwanger bent!
@ claire he wat goed! eindelijk geloven ze je nu en 19 maart al een echo dat duurt niet zo heel lang meer
@mutsy.. zeker dat er morgen ochtend zwanger staat.. en niet schrikken als ie er lang over moet nadenken.. moest ie hier ook.. leek wel een eeuwigheid..whahahaha.. @Puzz.. toch weer andere banner..? en leuke avater.. helemaal leuk.. en die beebiesite..vind t erg leuk, maar daar heb ik echt geen tijd voor.. vind t forum al zo moeilijk bij houden..whahahah... ik heb echt teveel gedaan vandaag.. merk t goed in mijn buik en moet kalm aan doen... Manlief krijgt een vriend hier vanavond.. grrr. had zooo gehoopt dat ie daar heen zou gaan.. ik dan lekker ongegeneerd in mijn huispak, snaaien, laptop op schoot, cola naast me.. tv aan.. heerlijk....Rust relaxmoment.. hmmm nu ga ik zelf maar weg denk ik.. s kijken wie er koffie heeft...
@Claire.. super zeg.. en al snel een echo.. over 2 wken al.. super.. ben benieuwd...uno of dos... @flex.. lekker genoten van je relaxmoment? YOU BETTER BE! ihihhihihihi...
whahaha knarboor.. volgens mij woon je te ver weg... er woont ook iemand in kampen toch? das in de buurt.. ben alleen de naam vergeten....