November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

vind ik ook hoor meis wij hebben tegen een hoop mensen het geslacht ook al gezegd vooral tegen de opa's en oma's heb nu al hele leuke meiden dingen gehad alleen de naam houden we nog wel even voor ons zelf zodat dat nog een verrassing blijft
    alleen gebruiken wij thuis wel de naam al ;)

2. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo Allemaal,

Wat een gezellig geklets weer. We waren even bij mijn vader en moeder en daar waren ook nog mijn opa en oma. Zo leuk. Mijn oma is aan het dementeren en vergeet nogal een hoop dus maar dat ik zwanger ben, dat onthoudt ze wel ;) .

Leuke kamertjes heb ik voorbij zien komen zeg. Leuk puzz. Je maakt er wat leuks van. We hebben gisteren geboden op een commode op marktplaats (suus...hebben we nu op dezelfde geboden? In de advertentie stonden er twee. ) en we hebben de oude wieg en het oude bedje waar we vroeger zelf allemaal in gelegen hebben. Het bedje heeft alleen gesloten wanden en volgens de maffiaverkoopster van gisteren mag dat niet. We zullen eens kijken want we vinden het toch wel erg leuk om dat bedje te gebruiken. Misschien zagen we er wel wat hartjes in of zo. Dan hebben we toch nog een open structuur.

Ja dat reizen kost veel energie he suus. En nee speltherapeut liggen de banen idd ook niet echt voor het oprapen. Tis wel een mooi vak!

Lieieieiief die eendjes. Leuk zoiezo dieren vinnik. We hebben nu dus weer rustige kipjes en nu zijn ze met zijn viertjes. Kei gezellig om naar te kijken!

ja ik heb ook zin om met het kamertje verder te gaan en tegelijkertijd ook niet zoveel puf...

Komt wel...

3. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    princi zelfs het bedje dat 9 jaar geleden gebruikt is voor zoon is afgekeurd...
    bodem is niet goed..
    en maxicosi schijnt ook niet goed meer te zijn.
    Heb een punctuele vent in huis die t beste voor zijn nageslacht wilt dus hier is t niet door de keuring gekomen;)

zo ff pizza bestellen...zo'n trek in. Vriend is er niet en zoon is om..
    lekker glas cola erbij. mmmmmmmm

enne uniseks kleertjes zijn er echt amper, hoop over 2 weken echt te weten dat we een zoon krijgen (of toch een meid) en dan ga ik dat weekend gelijk lekker kleertjes kopen..

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    heb mooie kamertjes gezien de onze komt de 1e week van augustus.

morge half 2 20 wk echo vind het spannend

fijne avond

5. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Wenneke: Zag ik jou nou ook tussen de noord brabant mama's staan? Waar woon jij dan?

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ puzzzz wauw mooi geschilderd zeg! en awww wat lief die eendjes!!

@ hier we gebruiken de naam niet want bij esmay heb ik me ook al bijna versproken whahaha maar vanmiddag hebben we eindelijk de 2de naam gevonden en ook al het gedichtje voor het kaartje en we hebben een leuk kaartje gezien :D verder heledag in de tuin gezeten man wat was het mooi weer :D :D:D wie had dat gedacht vanmorgen vroeg hihi:D

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    trieske in berghem bij oss

8. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Trieske, succes met je echo vandaag, spannend!!!

@Fl3x, ik heb gisteren geen zon gezien, hier heeft t heel de middag geregend!!! (of was t nou met een t:()

@Hier weer een lange saaie dag alleen op de bank... mannetje is om 7 uur vetrokken naar zn werk en is niet voor 20u thuis vanavond, leuk...

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    ik ga dalijk poetsen en om half 2 20weken echo vind wel spannend

fijne dag

10. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    wij zijn nog helemaal niet bezig meet naam gedichten of kaartjes.
    Ergens zijn we toch beetje bang dat met de pretecho t toch verkeerd gezien is net als de eerste x. We wachten nog ff de 20 weken echo af.

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

We hebben 18 juni onze 20 weken echo,om 13:45 ben ook bang maar meer dat er wat mis is met onze knulletje
    Ik hoop dat het met de zwangerschap temaken heeft ipv een soort instinct...
    Gisteren was wel heel leuk onze Snoopy lag met haar lijf tegen mijn buik en een schoppen dat hij deed!
    Net alsof hij wou zeggen:"Hey dit is mijn schoot,ga weg!"
    hahaha

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Goedemorgen allemaal,

Volgens mij heb ik duwtjes of schopjes gevoeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verder heb ik niks geen zin om te gaan werken! Ik heb een leuke baan maar de laatste tijd heb ik er niets geen zin in. Kan veeeeel leukere dingen bedenken om mee bezig te zijn.

Wenneke...Berghem...dan woon je kei dicht bij! Enne veel plezier vanmiddag. Moet jij ook naar ziekenhuis Bernhovem voor de 20 weken echo?

De rest fijne dag allemaal!!!!

13. Miss Mommy

@Puzz, mijn hond(je) wil nu ook ineens de hele tijd op mn buik liggen, kan dit alleen heel slecht verdragen, is me te gevoelig!

14. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

princi wat gaaf dat je de kleine gevoeld hebt
    ik ben ook zeer benieuwd wanneer ik het voor het eerst voel

15. puzzcat24

@miracles Awww heb je een fotoke van je hondje?
    Ik hou van diertjes hihi

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    ja moet naar bernhoven hahah

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Princi, meid wat leuk zeg!! Ik heb haar ook gister voor het eerst gevoeld. We zijn beiden vandaag precies 19 weken, echt grappig!!!

Puzzcat, probeer positief te blijven he? Hoop dat alles goed is.. jij hebt je echo eerder, die van mij heb ik pas om half 6.

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ puzzy owwww meid die hormoontjes van je maken je gek met je beeb is alles in orde let maar op!

19. puzzcat24

@fl3xie hihi Ik hoop dat de hormoontjes gekke dingen met me doen ;)

Ohh en dames?
    Ben net in ondertrouw gegaan!
    Yoohoo!
    Het voelde net alsof mijn moeder er was,heb even een traantje weggepinkt...

20. Miss Mommy

Dit is Tybo!

Het is echt een allemansvriendje en erg aanhankelijk, als ik hem in die moeilijke tijd niet had gehad!!!

Deel Deze Pagina