November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja ik ook en mag zelfs niet in vet schrijven...

2. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Dan wordt het wel een zwart/witte bedoeling hier hoor...wat ongezellig.. Nou ja, het is niet anders...

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

ik ben net trug van eendjes voeren esmay vond het geweldig :D
    tis zooo warm hier strax zwembadje opzetten voor esmay als ze wakker is kan ze lekker plonsen :D morgen over een week is ze jarig :D:D:D:D *pinkt traantje weg*

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga ff foto van es in me album zette dat ze net is geboren :D

5. puzzcat24

hey dames
    Ik ben net bij de bieb geweest en heb boeken meegenomen over contact maken met je beeb in de buik
    Zeer interresant !
    Bv dat je nu al kan praten tegen je kleine,en dat hij erop reageert
    Nog veel meer maar dan krijg ik pc vingers haha

Zo apart!

Wie praat al tegen hummeltje?
    En doet aan haptonomie?
    Jij toch ichtus?

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ puzz ..... manlief praat al sinds de positieve test tegen mn buik :)so cute!
    Ze reageert sinds gisterochtend ook op manliefs handen
    en ze reageert heel erg als de rooie kater bij me op schoot ligt
    Dan voel ik haar direct 'draaien' heel apart
    morgen trouwens je echo!!

pffffffff verder blijf ik het maar flauwekul vinden over kleurtje en letterdikte
    mag een ander lettertype dan wel?
    en waarom zijn die functies er dan uberhaupt :(

@ jessica.... hoe is het met het pgb gesprek gegaan?

@ bleu eyes WELKOM! zie de link bij mn banner voor de november mama lijst Pb me je gegevens en ik zet je erop!

@ lijst ...... ik zal proberen hem deze week nog bij te werken!!
    excuses ervoor!

@ fl3x.... proficiat met de 20 weken!! en groeit goed!

@ bloempjuh.... balen van je suikers zeg! en jou buikie groeit ook goed!

@mamsie .... kan begrijpen dat je twijfelt over het geslacht
    als een echoscopiste al zo warrig overkomt

@ chasmi... proficiat een jongen!! gek idee nog heh? bij mij duurde het ook even
    ik dacht o god roze en strikjes, niets voor mij:p maar vind het nu helemaal super!

7. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Joehooe...
    Val ook even binnen!
    Schrijf niet zoveel meer, maar lees nog regelmatig.
    Maar moet nu toch even melden dat wij een jongetje krijgen!!

8. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hihi, de jongentjes zijn aan een inhaalslag begonnen.
    Nou ladies ik ga jullie voor vandaag verlaten. Morgenvroeg examen, s' middags 20 wkn echo!!!! Spannende dag dus...

@Jessica: Had er maar wat minder tijd tussen het examen en de echo gezeten dan was ik zeker een bakkie komen doen...

@All: hoe staat het trouwens met de meeting??? Is dat nog steeds de bedoeling???

Fijne dag en ik kom morgen vertellen hoe het was.

O ja, de rest met een 20 weken echo, veel plezier!!!!!!

9. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Peuterleidster op een creche
    Amsterdam
    @ puzzcat Mijn man die komt elke dag tegen de buik liggen en heeft al hele verhalen :).
    Ik ben meer van het aaien over mn buikie.

Gr

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    proficiat september08 met jullie jongen!!:)

@ trieske..... Veel succes met je examens morgen!!! en je echo natuurlijk :)

11. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Zo ben weer bij. het lijkt wat makkelijke rbij te houden, dan in het begin. Toen waren er zo weer 10 bladzijden bij.

Ben erg blij dat een verdoving geen kwaad kan. Ze hebben ooit mijn zenuw ingeboord zonder verdoving sindsdien standaard.

Flexie; mooie foto

bloemphje: Bale van je suikers (ben je la bekend met suikerziekte? voor je zwnagerschap) Ik hoop dat het mee gaat vallen de andere helft van je zwnagerschap.

ja bij een jongen is het wel makkelijker om er onder geplast te worden. of het behang, maar moet zeggen mijn dochter kon er ook wat van. Gelukkig vaak bij mijn man, hahhaa

jessica: zo'n last van vocht of van de erfelijke ziekte (weet even de naam niet)

Hier op het moment meer van het wrijven over mijn buik of vast houden. Praten ga ik later doen en ook zingen (wel vals hoor)
    Kunnen ze nu al horen in onze buik?

Gr gaby

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ gepke ... yap ze kunnen al horen... tof heh :D
    ben benieuwd of mn viool spelen enig invloed zal hebben
    blijf alleen uit de buurt van manlief zn drumstel

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    hallo Allemaal,

Zo uit mijn hoofd.....

Puzz, ja ik, ga haptonomie doen. Manlief en ik hebben er erg veel zin in. Hij praat graag tegen mijn buik en ik ben ook meer van het aaien en dat gaat steeds vaker en heel onbewust. geinig vind ik dat. Ik bedenk wel vaak dat als ik aan het zingen ben dat hij/zij dat kan horen. Vind ik ook een heel leuk idee :D.

Bloempjuh, lovehandles? Waar dan? Mooi buikje hoor, rond en strak! Vervelend zeg dat het dieet niet aan lijkt te slaan. dat van die insuline spuiten lijkt me echt een ramp. Verder is het wel iets beter te handelen nu ik minder werk maar ik blijf maar zo moe. Ik heb morgen weer een afspraak bij de vk en dan ga ik vragen of ze mijn hb weer even wil controleren.

Chasmi, jij was het toch met de kies....brrrrr.....ik heb met je meegeleeft.

Trieske, heeeeeeeeeel veel succes morgen. en heeeeeeeeeeel veel plezier morgen!

Get, jessica van je voet. Was het pgb gesprek goed?

Ichtus, nee joh niet plastisch, gewoon lekker nuchter. Ik lees je reactie's over je kinderen graag.

En en en...tja...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    *joosje ineens in slaap op de bank*

14. puzzcat24

Yeah morgen 20 weken echotje!

@september Yoohoo een jongen!
    Haha we doen echt aan een inhaal!

@princi wat leuk dat je haptonomie gaat doen!
    Ik ga me suf lezen in het boekje en toepassen wat ze daar schrijven :p

En wat bubbelt onze kleine veel!
    Zonet bubbelde hij tegen mijn blaas:
    "Ohh moet naar de wc"En probeer op te staan
    "Nee moet toch niet" Ga weer zitten
    Nogmaals een schop tegen mijn blaas toen pas had ik het door...;)

Vind het zo sneu voor hubbie als ik hem wat uitleg dan kijkt hij lief maar je ziet dat hij het erg vind dat hij het niet kan voelen...
    Straks weet ik dat hij het niet wil!
    *schop kick blauw gebroken rib* hahaha

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ puzzz hie rook morge 20 weken echo ik mag 15 minuutjes eerder :D:p

16. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

hey meiden nou ben er weer ff snel zometeen gauw met de beentjes op de bank voor ik weer vocht er in heb zitten ;) maar ik denk dat het ook wel met me ziekte maken heeft hoor maar goed morgen toch naar de gynocoloog kaart ik het gelijk ff daar aan....maar gesprek met consulent ging goed het word geen pgb want dan moet ik zelf me adminstratie gaandoen en daar heb ik totaal geen zin in bleggg nu gaat ze kijken of ze een hoger toilet voor mij regelen en zorg in huis 2 ochtendjes straks als de kleine er is voor vast ;) maar waarschijnlijk al vanaf september heerlijk zeg als het alemaal lukt en ook gaat ze een andere fiets voor mij proberen te regelen een elektrische zie plaatje dus hoop dat het lukt allemaal dan ben ik niet zo afhankelijk van andere mensen..en hij heeft een boodschappenkar ideaal met de kleine en vind het een super mooi ook niet zo'n gehandicaptenfiets want daar heb ik hekel aan..... nou dat was het wel weer ff lekker morgen naar de gynocoloog om half elf dus ben benieuwd...nou zo klaar met kletsen anders word het zolang.... iedereen met 20wkn echo morgen succes....

17. puzzcat24

@fl3xie YAY saampjes de 20 weken echo!
    Spannend niet?

@jessica meid wat een stoere fiets!
    Das toch een mamafiets?

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

jaa zeker spannend helemaal na die nare berichten (van je weet wel wie) maar we gaan er met goede moed naartoe:D je moet toch positief blijven he voor je beeb :D

19. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Nee is geen mamafiets maar hij lijkt er wel op hoor hihhi maar is eentje met elektrische ondersteuning dus ideaal voor mij en krijg nog beetje lichaamsbeweging en kan ik ook makkelijk zelf boodschappen doen met de kleine ben ik van niemand afhankelijk dus hoop dat ik het via de awbz kan krijgen duimen maar weer ;)

20. puzzcat24

@jessica ja wel hoor meid
    Maar wat ik niet snap is dat je ook PGB hebt waar het geld gelijk naar die bepaalde instantie gaat ipv dat jij de kosten moet overmaken
    Misschien een tip voor je :)
    En de fiets?Nou mijn zusje heeft het syndroom van down en zij is niet veilig op straat ze heeft een tandem
    Ik heb het aangevraagd met alle papierwerk die erbij hoort en als je kan bewijzen (wat bij jou zo is ;)) dat je niet alleen kan fietsen zonder motor dan he,dan krijg je het vergoed hoor meid!

@fl3xie echt joh ik zal aan je denken meid!
    Dit is zo bijzonder samen zwanger en samen de belangrijkste echo
    JOH dit is zo leuk!
    Ken je al zolang dat esmay 1 mm was,dit is gewoon speciaal!;)

Deel Deze Pagina