ik val bijna in slaap.. ik ga ff koffie doen thuis en als ik thuis blijf kom ik straks nog ff terug.. anders tot morgen.. knuff
nou ja genoten nie echt lag ik eindelijk te slapen staan er mensen aan me deur die een bijbel tijdschrift aan me wilde geven
mvm doe ik dit keer niet was zo'n gedoe vooral het wegbrengen dat kan nu nie meer ivm esmay ik heb geen rijbewijs en me mannetje heeft onregelmatige diensten dus vandaar
ik heb meeeeee zondag opgegeven voor MvM gisteraaf werd ik gebeld door een vrouw van MvM hele leuke vrouw! lekker gebabbelt enzo en 10 maart komt ze om 20.00 manlief wilt er ook bij zijn whahaha
dankje! zo 3 maande dat is lekker mijne heeft net een nieuwe baas dus moet nog dage gaan sparen maar hijmah niet klagen hor heeft zo iezo 8 weken van opeen jaar
ooooowwwh das lekke rClaire.. zoveel vrij.. Ik heb af en toe vreselijk pijnlijke steken net boven mijn schaambot.. ik ga er maar ff vanuit dat t mijn darmen zijn, maar doet echt flink pijn af en toe.. net met lood in mijn schoenen naar de wc, maar niks aan de hand.. pfffjuw...
leuk die mvm afspraken.. als je mee magdoen dan krijg je ook leuke kadootjes.. (helaas kreeg ik ze dus niet.. jammer hoor.. ik mocht niet meedoen)
DIT IS COOOOOOOLL...... Fontys biedt zwangeren gratis echo Fontys Paramedische Hogeschool in Eindhoven is naarstig op zoek naar zwangere vrijwilligers voor de cursisten van de cursus Echografie. Iedereen die graag een gratis echo wil laten maken van haar kindje kan zich aanmelden bij de hogeschool aan de Fliednerstraat in Eindhoven. Iedereen die zich aanmeldt als vrijwilligster mag maximaal twee familieleden meebrengen tijdens het onderzoek. Alvorens de cursisten aan de slag gaan, zal een praktijkdocent de zwangere screenen. Vervolgens gaan verschillende studenten echo's maken. Zij krijgen meestal een opdracht en kunnen daarom geen volledig echo-onderzoek uitvoeren. De echo heeft dan ook geen diagnostische waarde en is alleen bedoeld voor scholingsdoeleinden. Wel zullen er leuke plaatjes van het ongeboren kind gemaakt worden en krijgt elke vrouw na afloop een presentje mee. Het is ook mogelijk verschillende keren als vrijwilliger te fungeren. Aanmelden voor de gratis echo kan bij Hanneke Van Ballegooien, telefoon 0877 879 735 of via e-mail: H.vanBallegooijen@fontys.nl hier ga ik wel gebruik van maken...denk ik...
staat trouwens op deze site.. gratis voor zwnageren.. http://www.babytjes.nl/gratisvoorzwangeren.html