Hoi Meiden, Wat een mooie echo fotos om te zien, ik heb die van mij pas woensdag kan niet meer w8ten Wil graag weten wat het word. Voel het nu een paar keer per dag(puffen )in mn buik. Ik zie dat vele van jullie al bijna alles gkocht/besteld hebben misschien moet ik ook maar beginnen met kijken voordat ik telaat ben is wel moeilijk kiezen man tussen zoveel (dure) kinderwagens. Groetjes
goeiemorgen heb wel alles gelezen maar effe geen puf om te reageren zag een paar mooie echos voorbij komen, proficiat damens!! @ fl3x .... jeeeetje, wat een klote situatie *knuffffs* ik ga effe de november lijst bijwerken ben nog helemaal ontdaan van gister heb vanacht nachtmerries van de echo gehad
@fl3xie ohh meid Ik hoop dat je vandaag nog even bij kan slapen... Dus hij heeft spit? Jeetje... Niet best... @claire ohh nee nachtmerries? Die stomme trut ook! Ik heb gelezen dat vanaf nu de dromen echter en emotioneler kunnen worden,pfftt ik heb ook al een paar gehad Katten spoorloos en ik maar zoeken Walgelijke droom was dat... @princi Ik had ook een droom over een jongetje met blonde pijpekrullen en blauwe ogen hihi We zullen zien of de droom gelijk heeft! @lara ohh meid das altijd zo dan he? 1x pech de hele dag pech... Ohh straks mijn zusje ophalen! Ze komt elke zaterdag bij mij en ik kom op visite dinsdag's bij haar Ik ben nu 8 jaar voogd van haar Ze heeft het syndroom van down Al heb ik in mijn jeugd veel meegemaakt met gehandicapte kinderen ik heb er nog eens serieus overnagedacht en ik denk dat ik het niet aan zou kunnen als onze kleine zwaar gehandicapt zou zijn Een downtje zou nog kunnen,dat steld voor mij niet veel voor Maar de rest? Als ik de 20 weken echo mag geloven is onze joey (hihi) gezond en heeft hij complete hersenen Dus ik kan tot nu rusitg ademhalen Oei dit is wel een serieus verhaaltje geworden niet 8)
hey meiden ik kan niet slapen ben steeds bang dan me mannetje me nodig heeft. heb iig wel effies gelegen mijn meisje meteen druk aan het schoppen hihi @ claire oh meid las dat je echo niet zo was al je gewilt had echt balen! hoop dat je strax wel een helemooie echo hebt zonder dar er hard gedrukt wordt!
Kliknieuws.nl | Oss - Bloemen voor huis dode baby is vlakbij ons pffffff ze denken in t ziekenhuis dat de ouders ermee te maken hebben door de verwondingen van de baby
bah wenneke vind het niet echt toepasselijk om hier neer te zetten zoiets terwijl we hier allemaal genieten van het zwanger zijn
hmmmmz sorry kan het niet laten (oud prenatal medewerkster) maar die kiddyboard Houd er rekening mee dat : als je zon ding aanschaft en je gebruikt hm op een wagen waar nog garantie op zit.... En er komt iets te mankeren aan je wagen en je gebruikt die kiddyboard Dat het dan NIET meer onder garantie gerepareerd word! he garantie komt dan te vervallen omdat de kiddyboard het frame belast op een manier waarop de wagen niet gemaakt is! (ongeacht welke wagen trouwens) ennnnnnnn de andere kant er zijn ook kiddyboards waarop een stoeltje zit zodat je kleine kan zitten
@claire tell me plx waarmee jij die mooie collages meemaakt plx plx plx Ik heb net mijn zusje even aan het idee laten wennen van de baby Een beer gepakt en die een newborn pamper aan gedaan Wiegen van de beer en naar mijn buik gewezen We hebben zelfs de echo's erbij gepakt Ze wees steeds naar zijn koppie ik hoop dat het een beetje doordringt bij haar Ze kan erg onberekenbaar zijn en ineens duwen of gooien met dingen,ze gooide altijd met de katten of schopte ze aan de kant Nu kan ze ze aaien is al een hele verbetering Maar dat hele voorstukje van gooien schoppen moeten we dus niet hebben met onze boy Dus is het afwachten geblazen
@ puzzcat... met paint shop pro en soms manliefs hulp goeie aanpak met je zusje puzz lijkt me wel moeilijk en je moet veel geduld hebben
Hallo allemaal, Effe uit mijn hoofd en ondertussen de namen alweer kwijt. Balen van de "autopech", maar fijn dat het weer uitgepraat is. Claire: balen van je echo, hoop dat je maandag een mooie echo krijgt te zien en misschien nog ene paar leuke fotootjes mee naar huis. Ga aan je denken. je buik groeit goed. Mooie kleur voor d ekinderkamer (paars) Hier de kamers behangen vorig jaar en dat laten we zo. De kinderkamer en d ebabykamer zijn klaar. hier de kasten indelen van de babykamer en kijken wat ik nu nog mis. heb slabbetjes en washandjes al gezien. Sterkte met je man die zo'n pijn heeft. Probeer je rust te pakken. Makkelijk gezegd dan gedaan. Hier goed nieuws kan na drie maanden eindelijk weer zelf wat eten Kleine beetjes, en nog steeds sondevoeding anders word ik misselijk, maar ja het begin is er. Zo meteen kwarttaart bakken heb ik zo'n zin in sinds ik zwnager ben! Hier een bankhangdag en vanavond filmpje kijken met mijn dochter. Keuze uit pinokkio of walle. ze gaat waarschijnlijk voor walle want die had ze in d ebios gezien. Hier zo leuk in Kampen, hebben ze elke maand peuterzondag en draait er een film voor peuters en twee begeleiders mogen gratis mee en dat voor 5 euro.
leuk programma he paint shop pro. Ben er helemaal aan verslaafd. je kan er zulke leuke dingen meedoen.
nog iets vergeten, ja doe ik de laatste tijd we vaker. Hier wil mijn man weten wat het wordt, maar helaas moet d erest wachten tot de bevalling. ja dat was de voorwaarde. En heb ee aantal vriendinnen op zw dus ja kan het niet vermelden.
@ claire en puzzz wauwie mooie collages! @ puzzz zou je mssnn 1 voor me willen maken met esmay als baby en nu??
Tuurlijk meid! En dames? Mijn mond doet zeer Onze kat snoopy schrok van een bord op tafel en sprong naar mijn gezicht Ik heb nu 2 diepe sneen in mijn onderlip Je kan je voorstellen wat voor bloedbad dat was haha