hej dames, mamsie, wat een rot verhaal...Tja als ie je niet kwijt wil moet ie niet zo gek doen tocj zeker??! laat em maar kruipen hoor!!! Claire, zo fijn dat alles goed was! Ik zit hier nu met een half dicht ontstoken oog, waardoor het moeilijk is om fatsoenlijk te kijken...En ik heb om 11 uur de 20 weken echo!!!! Daar wil ik natuurlijk wel van genieten! Ik ga er toch vanuit dat alles goed is... Manlief heeft de kleine al een paar keer gevoeld, vond ik wel speciaal, bij hannes duurde dat echt 26 weken! Nog meer echo's vandaag?? Succes iedereen Chasmi, hoop dat jij je weweer wat beter voelt, beetje gas terug? Heb nog steeds geen uitsluitsel over werk, heb er nu zo'n 5 slapelozde nachten opzitten! Maar het heeft geen nut, ik weet het...maar heb nu zo weiiog zin in stress!!! ik meld me straks wel even! xx
Goeiemorgen! @Lilage, succes met de echo straks en hoop dat je oog een beetje meewerkt! Ik moet vandaag om 13 u bij de arbo-arts zijn... pfff, heb dr zin in... T is echt een kwast, ben s benieuwd wat ie te vertellen heeft!
Miracles-gepke-lilage Me vriend draaide alles om dat zei een date wil en niet hij. k zeg tegen hem k heb op school ook leren lezen duzz ben niet gek. Hij heeft heel wat te den de komende tijd alles is weg. Hij heeft gister behoorlijk staan zweten. heb gezegt als k merk dat er weer wat gaande is dan is ie echt alles kwijt k heb m nu al tig keren een kans gegeven volgende x alles kwijt incl. de kinderen. K hoop maar dat je me kan vergeven en k hou van jou bla bla bla. K zo als je echt van me houd waarom flik je me zoiets daar kon hij geen antwoord op geven. Zoontje zag gisteren dat k huilde heeft ie aan de juf verteld:x een moeder vroeg aan mij (bij school)hoe t met me was en toen begonnen de tranen weer. en tuurlijk zag de juf t natuurlijk ook duzz die vroeg later ook ff hoe t is gelukkig kon k me groot houden heb maar gezegt dat er niks was. Claire- leuke foto´s hoor en meteen al creabea hahah Lilage - succes met de echo. nog meer foto´s hihi Wij mogen donderdag ook voor 20 weken echo k probeer niet aan de ellende te denken maar meer aan de 20 weken echo hihi heb der zin in.
Ola meiden! @Mamsie, laat hem maar zweten inderdaad... Dit zijn wel de laagste dingen die je je partner aan kan doen. Wees dan een vent, heb ballen en zeg dat je het niet meer ziet zitten. Ook niet leuk maar in ieder geval eerlijk! Enfin, hoop dat jullie er samen uit komen en inderdaad concentreer je maar op de 20 weken echo! Dan zie je kleine uk weer even! @Lilage, succes en veel plezier met de echo! Sterkte met je oog @MissMoneypenny, tjemig meid, dat is schrikken! Kun je vandaag terecht voor controle?! Succes!! En doe rustig aan met werk...makkelijker gezegd dan gedaan...ik weet het... @Claire, mooie echo's! En fijn dat het dit keer niet zo pijnlijk was... @Birkenstocks, helemaal goed! Heb ondertussen 3 paar en wandel er heerlijk mee weg! Echt een aanrader inderdaad! En ze zijn er in hippe kleuren en looks dus voor ieder wat wils... @Beeb voelen, hier voel ik hem wel goed. Kleine is behoorlijk druk... Klein bokskampioennetje in de dop...au au.. Vooral 's avonds en 's nachts is ie lekker druk bezig.. En dan weet ik het even niet meer.. Als ik iemand vergeet...sorry....knuff! Hier alles wel weer een beetje ok. Neem gewoon wat gas terug.. Had vanavond een bijeenkomst van werk om 19:00 uur in Bunnik...ga ik dus niet heen.. Morgen een normaal dagje weren, donderdag vrij, vrijdagochtend werken en dan relaxen... Avonden leeg gemaakt om tot rust toe te komen.. Wel leuk nieuwtje; mijn nicht is afgelopen zondag bevallen van een gezonde zoon van 4070 gram. Hij heet Jesse! Grappig, op vaderdag papa worden.. Is het eerste kindje en na 24 uur 1 cm ontsluiting te hebben is ze toch bevallen in het ziekenhuis. Alles is goed met ze..
Goedemorgen allemaal, Ik ben weer terug van een weekendje landal green parcs aan het grevelingen meer. Lekker even een paar dagen helemaal niets hoeven... Fijn dater al zoveel een goede 20 weken echo hebben gehad! Ook die van ons was helemaal goed, toch wel een geruststellend gevoel he?! We hebben bij ongeveer 26 weken weer een pretecho gepland, heb er nu al helemaal zin in... O ja, ik heb me ingeschreven voor zwangerschapsgym volgens oefentherapie cecar. Alle cursussen samen bevallen zaten al vol en dit lijkt me een mooi alternatief. Je gaat een beetje hetzelfde doen als bij samen bevallen maar ze richten zich wat meer op je houding en spieren etc. Sorry kan ff niet op iedereen persoonlijk reageren, daar is het teveel teruglezen voor. Maar iedereen met een echo: Veel plezier!!! Mamsie: Heel veel sterkte meid!!! @Birkenstocks: Ik werk in een schoenenzaak waar we ze verkopen. Krijg daar dus korting. Je begrijpt dus al dat ik nu zo'n beetje een birkenstock verslaving heb. Ik vind ze allemaal zo leuk. Ik heb zelfs mijn vriend zover gekregen om ze te dragen. Hij is er ook helemaal blij mee. Nou weer genoeg slappe klets, ik ga maar eens werken ( o ja, donderdag gesprek met de arbo) Fijne dag allemaal
ohh mamsie wat vervelend allemaal zeg.. sta je echt niet op te wachten.. wens je ook heel veel sterkte!!!!
hey meiden, hier niks bijzonders alleen dat me kleine meid donderdag 1 wordt ik vind het zooooo spannend!!! en vandaag lekker weeeeerrrrr!!!!!
Ik heb nog wat babyspul te koop. Ik heb er nu zo veel van. Moet je maar even bij al me advertentie's kijken. rompers,kleding,maxi cosi. misschien zit er nog wat tussen mail me maar even via marktplaats. Voor 1 kindje gebruikt. Een maxi cosi met inleidingboekje. hoofd verkleiner. http://link.marktplaats.nl/260804150 Mamsie verveld Iedereen een fijne dag dikke kus minke
@minkep Ohh meid Ik ben helemaal verliefd op je hondje ! Ik hou zoooooooooo van pugs niet normaal! Als we nu niet zwanger waren en we niet 6 katten hadden... Ohh en meiden ik durf te wedden dat onze knul een daddy's boy word Hij schopt heel heftig als hubbie zijn hand legt op mijn buik En omdat hij zo zijn best doet kan hubbie zijn schoppen nu ook voelen! En over dat de placenta voor ligt? Nou de mijne ligt dus ook voor maar hij is zo sterk dat hij erdoor heen schopt haha
Ja het is echt zo lieve hond echt waar. Maar ik vind het zo zielig dat wij haar geen aandacht kunnen geven. Ze houd van heel de dag lekker luieren. Lekker in de zon liggen.echt een schat. Maar helaas mijn man moet steeds meer werken.En ik heb straks 2 kids hier.
@Minkep, Ik loop volgens mij ergens achter.. Gaat je hondje weg?! Had heel graag een hondje erbij gewild maar heb al 2 poezels, die zouden het niet apprecieren.. Daarbij denk ik dat het zieliger is voor de hond dan voor de poezels aangezien ze met zijn tweeen erg gemeen kunnen zijn..
Ja helaas gaat ze weg. Ik kan haar niet bieden wat ze verdient. En misschien zijn er mensen die haar wel alles kunnen bieden. Wij hebben het gewoon te druk. Ik wil na mijn bevalling ook weer aan het werk. Ze is gewend om bij anderen mensen te logeren.
@Minkep, leuk hondje! Maar ben je niet bang dat t bij "foute" mensen terecht komt? Ik ben net terug van de arbo-arts, moet over een aantal weken weer terug en als ik in de tussentijd herstelde (???), moest ik met mn manager overleggen wat betreft integratie! Moest wel ff lachen toen ik buiten stond, want alleen als ik al binnen nu en 2 weken behandeld kan worden voor de dystrofie, dan duurt t alleen alweer 6 weken voordat de behandeling uberhaupt begint te werken! En dan heb ik t nog niet eens over mn evenwicht! Hoezo, hij heeft er verstand van!!!
hey neiden vandaag weer bezig geweest in de babykamer hij is bijna klaar moeten alleen nog een kast bij ikea op maat maken en rolgordijntje en gordijnen en een lamp en nog een plankje voor boven de commode dan is het klaar!!! ohja en de behangrand nog hier een foto
Fl3x, wat is t leuk geworden zeg! Ik hoop deze week ook telefoon te krijgen dat ons kamertje geleverd kan worden, dan kan ik me ook eindelijk gaan uitleven!!! Heb trouwens net het nieuwe reclame blaadje van de kruidvat gekregen, er staan weer erg leuke dingen in, vooral de sokjes en de rompertjes vind ik leuk!
hey damens.... sorry beetje stil hier ben een beetje van mn stuk nog en zit me nutteloos te voelen Zit vanaf vandaag offcieel definitief in de ziektewet tot na zwangerschapsverlof goeie god geen idee hoe ik die weken moet gaan vullen @ kamertje.... fotos van wagen en kamertje enzo staat op de babysite
@Claire, ik weet hoe je je voelt helaas... weet ook niet hoe ik de tijd om moet krijgen... Enne, jij ook een mooi kamertje!
manlief heeft net de kleine voor t eertst gevoelt ze draide helemaal naar zijn hand toe en toen een paar flinke trappen @ miracles..... 20 weken op te vullen pffffffff en ik ben al zo slecht in stil zitten VK probeerde me gerust te stellen met : ach meid vrouwen die in de zorg zitten zitten vaak vanaf hun 24ste week al thuis jaja alsof je dat voor ogen hebt of op gerekend of gehoopt had ofzo