November 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by knarboor, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    jaa ik woon ook verweg.. das dan wel weer jammer.. maar tis op zich best te doen.. met de trein is t zelfs nog relaxed..whahaha

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    ik duik bedje in....

ben te moe...

dikke knuffff

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

kon me niet inhouden was zo benieuwt of een ovulatitest ook reageerde op hcg en ja hoor de teststreep is velemalen dikker dan de controle streep! :)

4. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hey wat leuk van de Fontys. Het is voor mij maar een kwartiertje rijden dus ik denk wel dat ik dat eens ga doen... Leuk!

Mochten er nog meer van jullie gaan, wel ff laten weten he?!

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Ik kom me ook melden als November-mama, Yay! Wist het afgelopen vrijdag al maar pc was kapot, zat flink te balen maar hier ben ik dan :D

Ik ben uitgerekend op 5 November (als ik het goed heb berekend), wil graag in het ziekenhuis bevallen en beginnen met borstvoeding (zolang het als lukt)
    Sterman denkt meisje en ik denk jongen...al ben ik daar nog niet helemaal zeker van...

Hoe gaat het met jullie? Kwaaltjes?
    Ik heb tot gister enorm krampen gehad, was niet prettig en was ook lichtelijk in paniek toen het gisteravond wel heel erg werd. Vandaag gelukkig een héél stuk minder. 's Nacht zweet ik bijna letterlijk mijn bedje uit, niet normaal. Voor de rest heb ik eigenlijk helemaal nergens last van.

Liefs!

6. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Goedenavond dames!

Wat ik al vreesde is dus waar, wat kleppen jullie lekker veel! Ik heb weinig tot niets gelezen, maar las wel wat over babysites, ik twijfel of ik er ook weer eentje zal maken. Ook daar denk ik niet zoveel tijd voor te hebben. Misschien moet ik maar gewoon een dagboekje bijhouden vor mezelf.

Vandaag een drukke dag gehad. Vanmorgen eerst boodschappen, toen schoonmaken in huis. Vanmiddag nog een verjaardag.

Nu lekker op de bank.

Ik heb trouwens een middeltje van dr vogel tegen de misselijkheid. Tabacum D12. Ik heb het idee dat het al best wat helpt! Dus voor de missleijken onder ons...

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

HEY dames!
    Ik had net erge krampen,het zweet brak me uit...
    Ik probeerde me te concentreren en kwam tot de conclusie ( ;) ) dat het rondom mijn bm aan het trekken was!
    Zooo stoer om het te voelen!

@bruisje ja ik heb toch een andere banner
    Ik ben zo impulsief haha

17 maart heb ik mijn eerste echo!
    Dus we kunnen gaan aftellen!
    Anders een lijstje maken voor de echo's ;)
    Dat zou stoer zijn!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ puzz wordt zeker aftellen

enne doe je rustig aan?

9. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

Feb 1, 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    hallo damens ...

nou er is hier heerlijk veel afgeklept .. dus even 3 pagina's zoet om te lezen straks ( wat morgen zal worden)
    Ik heb even iets gedaan vandaag ... weet niet of het ook een symptoon is maar hier komt het :
    Mijn urine is nu al dik een week lang donker,kan er niet door heen kijken en zie allemaal witte dingetjes erin zitten! ook heb ik sinds gisteren heviger last van witte vloed dan normaal .... Dus ... ja ... kwalen ? alleen mn (.)(.) Nog verder niks ... ja zit sneller vol van het eten hahaha
    Vanaf het weekend slecht slapen,en als ik slaap is het rusteloos ...

Nou ik duik mn nest in ... ik wens iedereen een hele fijne nachtrust met zoete dromen op een roze wolk voor jullie ;)
    Knufs Mathilde

p.s morgen ochtend doe ik mijn cb test met indicatie ...
    Kruidvat test slaat nega ... 2 voor 5 euro
    dus ik weet het ff niet meer
    ik heb besloten als dit nu nog een week duurt,geen ongie maar ook geen beeb,eve naar de dokter .. misschien mn pco ook waar dan even iets aan gedaan moet gaan worden,want hier zit ik ook niet op te wachten en maakt mij als vrouw erg onzeker ...
    Truste al XxxxxxxxxX

10. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

Dec 15, 2008
    1,200
    0
    36
    hoi hoi
    Vandaag aan schoonmama en manlief z'n broer vertelt dat we zwanger zijn ... morgen mijn ouders! Helaas kan ik mijn ouders het niet live vertellen, maar aan de foon, want zij wonen in Frankrijk.
    VErder voel ik me supergoed .... eigenlijk niet echt last van iets. Gaat vast nog wel komen!
    Fijne avond nog ... ik ga slapen!

11. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Witte vlokjes in je urine kan duiden op een blaasontsteking. Ik zou als ik jou was even je urie naar de ha brengen voor controle. En spannend morgenochtend weer testen! Ik hoop dat je nu bevestiging krijgt!

En alweer de eerste echo-afspraken! Leuk hoor puzzcat! Ik bel over een weekje weer, werd afgelopen maandag afgescheept met 'bel over twee weken maar weer om een afspraak te maken'. Ik maak er anderhalve week van, kan niet wachten! :)

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

als het blaasontsteking is kan het de nega testen verklaren (had ik ook nlbij esmay )

13. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

Feb 1, 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Ik heb verder bij het plassen geen pijn .
    ik ben iemand heb ieder jaar wel een onsteking :S
    maar dan is ie meteen lekker goed,want dan plas ik ook bloed ... Maar zal ff mn ochtend urine naar de huisarts brengen morgen .. kan ik beter wachten met testen denk ik ... anders is het morgen ook weg gegooit geld ....
    Mocht ik antbiotica krijgen,zou het kwaad kunnen ( mocht ik zwanger zijn) ? Nou ja anders heb ik het met de huisarts er wel over ...

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Wat kletsen jullie veel zeg :confused: Ik heb wel alles gelezen, maar geen energie meer om te reageren, doe ik morgen weer!

Weltrusten allemaal!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

je moet je ha op de hoogte brengen van een evt. zwangerschap krijg je medicijnen die bij een zwschap kunnen ;)

16. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

Feb 1, 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Okeej fl3x .. Thanks, dan ga ik mn wekker maar zetten en de HA morgenvroeg bellen of ik gepast kom hahaha ...
    Nu duik ik er echt in .. wie nog suggesties heeft,ik hoor het graag .. dus morgen ochtend test ik dus niet totdat ik duidelijkheid heb ...

Slaap lekker allemaal, veel liefs Mij :D

17. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo Allemaal,

Ik kom nu hier meedoen. Ik durf nu zelf echt te geloven dat ik zwanger ben. JOEPIEIEIEIIEIEIEIEIIEIEIEIEIE.
    Hihi

O ik ben princi, 32 jaar. Zwanger van een eerste kindje in de 6de ronde!

18. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Goed plan Mutsy, vraag gewoon de ha om advies. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid...

O ja, ik heb ook maar een babysite gemaakt, naaper he?!

Slaap lekker allemaal en Mutsy...kop op he?!

XXX

19. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

Feb 1, 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    De uitslag kan onnauwkeurig zijn als er veel eiwit in je urine zit, bijvoorbeeld bij een blaasontsteking.

Dus ik vraag het wel na allemaal ... thanks sweet ladys ... Sleep Tight . really out now !

Kisses

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Hoi hoi,

Allereerst een dikke proficiat natuurlijk!
    Leuk dat je er ook bent! Wanneer ben je uitgerekend? de 9e? Heb jij kwaaltjes?
    Ik zit helemaal vol vragen haha, tis echt spannend!

Liefs!

Share This Page