Ja miracles ik zie het net op het nieuws wouw de wereld is in schok denk ik pffffff krijg je weer zon begravenis als met diana enz let maar op ben benieuwd naar de doodsoorzaak....ik riep al gelijk die heeft een overdosis genomen....
Jaaaaaaaaa, vandaag 20 weken zwanger! En joh, michael jackson overleden? Nog niets van gehoord...., zal zo de tv eens aanzetten
goede morgen K heb ook nog niets gehoord over michael jackson. De dames die gisteren net als ik ook de 20 weken echo hebben gehad ook gefeliciteerd. Ik heb gister middag meteen ff gewinkeld hihi bij de wibra hebben ze baby kleertjes afgeprijst voor 1 euro echt leuke kleertjes. De naam voor ons kleine ventje hebben we ook nog niet k zag al wel hele leuke namen voorbij komen. Vanmiddag ff vloerbedekking koppen en dan is t wachten op de meubeltjes en dan kan k eindelijk het kamertje aankleden.
Sorry meiden ik lees zo af en toe weleens mee maar heb nooit echt gereageerd. Sommige hier ken ik van naam, het is een gezellige boel zo te lezen. Leuk ook dat bijna iedereen al z'n 20 weken echo heeft gehad. En allemaal goed, wat fijn! Ja namen blijft altijd een moeilijk punt. Ik heb dat vooral met jongensnamen, weet wel 20 meisjesnamen haha Ik ga ook pas echt erover nadenken als ik volgende week weet wat het word. Zie dat er 2 novembermama's topics zijn, heb ik nog niet eerder gezien...waren er zoveel aanmeldingen? Babyboom in november haha Ik schrijf zelf al een hele poos bij de meimama's 2008 en heb toen ook lief en leed gedeeld bij mijn eerste zwangerschap. Ik hoop dat ik een beetje kan volhouden om met jullie mee te babbelen!
Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! mijn buikje net gemaakt
@Jessica, mooie namen! @Lafo, babbel maar gerust met ons mee hoor, gezellig! @Wenneke, dat is altijd handig he! Ik zal vandaag trouwens niet zo heel veel online zijn, mn moeder komt me vandaag gezelschap houden!
Gezellig Lafo, babbel lekker mee! Suus, heeeeeeeel veel plezier vandaag!!! O en alle andere echodames natuurlijk ook! Miracles, bedankt voor je pb-tje, leuk leuk leuk ! Robijntje, tja tuurlijk zal dat nogal een opluchting voor je zijn dat alles nu goed was. Gelukkig maar want wat een nachtmerrie heb je dan eerder al meegemaakt. Zo dadelijk naar de huisarts en verder ben ik ....u raadt het al....moe. Ik heb gisternacht raar gesalpen met mijn arm of zo. Het doet zeer nu in mijn schouder en daardoor sliep ik niet zo lekker vannacht. Ach ja verder stuiter ik door het meisje in mijn buik. Zo leuk. Ik voel haar nu steeds vaker en toen manlief gisteren zijn hand op mijn buik legde, kreeg hij ook een schopje. Zo leuk! Ik ga vanmiddag samen met mijn zus op ons nichtje passen. Leuk! Het is alweer even gelden en ik heb er zin in!
Misschien dat jullie me kunnen helpen, ben al een tijdje op zoek naar een leuke zilver kleurige kroonluchter. Weten jullie misschien waar ik die uit kan halen, zonder dat t gelijk €100 kost?
Goodmorning allemaal! Nou, het wordt weer een prachtige dag als ik zo eens naar buiten kijk... Vanochtend inderdaad op het nieuws gehoord dat Michael Jackson het niet meer doet.... Tja... Heb er eigenlijk niet zoveel over te zeggen. Komt niet echt als een verassing... Zag dat er allemaal goede 20 weken echo's zijn geweest. Hartstikke mooi allemaal! Gefeliciteerd met deze goede uitslagen! Hier niet veel spannends te melden.. Overbuurvrouw is zondag bevallen van een gezonde zoon. andere buurvrouw heeft 3 maanden geleden een zoon gekregen en wij krijgen ook een zoon, wordt een drukke jongensbende in de portiek hahaha.. @Miracles, hier nog iemand op zoek naar een mooie zilveren kroonluchter voor mooie prijs.. Moeilijk te vinden inderdaad... Als ik wat tegen kom laat ik het horen! Verder vandaag werken tot half 12 en dan weekend! Ben ik ook echt aan toe.... Meiden, een hele mooie zonnige dag gewenst en een superfijn weekend allemaal!
@ fl3x .... nog van harte proficiat met je kleine/grote meid!! @ alle andere ... goeiemorgen tja hmmms jackson dood.... vind t eigenlijk ook niet inverwacht ik duik nog even naast manlief terug t bed in vanacht 100 rondjes gedraaid en 5 x naar de wc
hey meiden, wow micheal dood pff hoorde gisteren als laatste nieuws dat hij in de ambu gereanimeerd werdt me vriend zei toen morgen staat er in het nieuws dat hij dood is en tis ook nog zo??
Hm, Xenos is nog wel een goede optie om inderdaad te kijken naar een kroonluchter... @Claire, kruip inderdaad lekker terug! Hier nog een erg slecht geslapen heb. Als ik op mijn rug lig heb ik het idee dat de beeb alles plet wat eronder ligt en op mijn zij wordt hij onrustig... Zucht...er blijven dan weinig opties over...
moggel..... Mooie namen zie ik voorbij komen... ROBIJNTJE... wat fijn dat alles goed was.... DEBIE.. ook hier gefeliciteerd met de mooie en goede ECHO!! WENNEKE.. mooi buikje hoor... HIER: niet zoveel te melden.. alles gaat goed.. geniet van t prachtige weeer (al is t nu hier bewolkt) en verder op zoek naar andere auto (7 persoons) en voorbereidingen treffen voor vakantie volgende week vrijdag.. ik ga dochterlief ophalen.. OH JA.. FLEXXXXX.. Gefeliciteerde met de 1E verjaardag van ESMAY... emo moment he... blijft bijzonder....jammer dat ze het zelf zo weinig doorhebben..tis zooo mooi!!!..
nou disndag naar de fysio voor bekken/rug want trek t niet zo pijn. we wilde de hond eruit doen aangezien ie alles kapot maakt en jaloers is op de kleine en zo.en dan zou ie naar me man ze oma gaan alleen daar gaat niet goed mee dus die wil m niet en schoonma niet dus zal wel zo zijn dat me kan blijven kapot renne achter niels aan en anders de hond wel trek t effe niet meer.
@ wenneke vervelend zeg allemaal kan je je hond niet bij het asiel kwijt? of een ander goed baasje zoeken op marktplaats ofzo?? @ hier meiden ik ben druk naja vooral in me hoofd heb het id dat ik nog zooooooveeeeeel moet doen! zondag feestje van esmay en na het feestje direct slapen want die nacht moeten we eruit naar schiphol wou dat het al zondag was kan Esmay eindelijk haar kado openmaken ben zoooo benieuwd wat ze ervan vind
nee wil vriend niet naja heb m buiten gedaan en lig plat zover dat gaat tot niels wakker is en naar kdv kan. gefeliciteerd met esmay. en fijne verjaardag