@Wenneke: Kan me voorstellen dat het een beetje druk is maar doe je hond ajb niet zomaar weg. Wij hebben onze hond afgelopen jan in moeten laten slapen en ik mis hem nog iedere dag. Ik heb ook weleens gedacht, pfff, wat een gedoe. Maar ik zou het er zo weer voor over hebben hoor. Maar goed, iedere zijn eigen mening natuurlijk... Sterkte ermee...
ben t helemaal met trieske eens een huisdier niet weg doen ik heb 4 katten waaran 2 in hun pubertijd en wordt op t moment ook hor en dol van ze en irriteer me suf en loop ook met de dweil en al ze hebben van de week op een paar plekken t behang gemolt \ (door instinctief muggen te vangen) maar daar kunnen de beestjes niets aan doen, t zijn die klote hormonen geen haar op me hoofd die denkt om ze dan maar weg te doen omdat t drukker wordt met een kleine erbij en werk @ suusje ..... proficiat met jullie zoon!!! en shopse!
dat niet maar hy pakt alles af, hy bijt alles kapot,het is zelfs zover dat kleine ze bord op grond gooit zodat de hond kan eten van zijn eten.dus ben of de hond op ze donder aan geven of de kleine en dat de hele dag trek ik niet meer,en als m in de benche doe breekt ie hele huis af zo tekeer gaat ie ook als we weg gaan.de tuin graaft ie open enzo. dat heeft ie allemaal nooit gedaan
mssn een hondentraining?? of koop een boek om van die problemen af te komen martin gaus gheeft goede boeken tis lastig maar of dat nou een reden is hem meteen weg te doen zonder dat je iets probeert? ga je spijt van krijgen denk ik
meiden ff me gal spugen!!!! heb het zo gehad met dat klote ziekenhuis van mij vraag je om een afspraak bij de cardioloog om je hart tijdens de zwangerschap in de gaten te houden ivm hartfalen nou dat zouden ze regelen krijg ik brief van ziekenhuis mag ik pas 22 september komen nee dat schiet lekker op over 3maanden zit ik 8 wkn voor me bevalling hallo denk eens na joh dombo's dus heb ze opgebeld dat ze de afspraak voor mij mogen annuleren want daar heb ik dus niks aan blegh me hele dag weer naar de klote..............
ik weet t niet hy komt niks tekort want kleine man speelt de hele dag met hem en s avonds komt ie vaakn bij ons liggen. maar we zulle s kijken voor een boek,maar jack russel staat er wel bekend om hahah zou eigenlijk overgordijnen gaan wassen maar heb alleen maar geslapen tot net pfffff dalijkkoude schotel halen veel te benauwd voor te koken. fijne avond
nee joh stelletje klojos dus heb nu me gynocoloog afspraak telefonisch dan gaat zij er maar achter aan en me klinische genetica ik ga echt geen 3 maanden wachten ben niet gek dag.........
Pfft heb net even gerekend nog 115 dagen totdat onze joey er is! Misschien zelfs nog 108... Hoe maak je jezelf depri whaha
@Claire, de xenos had ik ook al in gedachten, maar kan nu helaas niet zo 1 2 3 de deur uit... dus kan ook niet kijken of ze daar zo'n lamp hebben! Dus als 1 van jullie s daar is, zouden jullie eens voor me rond willen kijken, dan kan ik me altijd een keertje snel op en neer laten brengen! @Wenneke, wat vervelend van je hondje, maar zou die van mij echt niet af kunnen staan... @Jessica, wat vervelend zeg, dan hebben ze t wel erg druk daar! @Puzz, wachten duurt lang he! Ik heb de hele dag bezoek gehad van mn moeder, was erg gezellig, de tijd vloog om en behoorlijk wat afleiding gehad! En nog een leuke knuffel cadeau gekregen, dus kan niet op!
@ miracles ja daar heb ik niks mee te maken dat hun druk het hebben we hebben et niet over iemand met een griepje heb wel een spierziekte alleen daar kijken ze niet naar helaas maar goed nu 2 mensen erachter gezet gaan die maar wat regelen er zullen toch wel meer als 1 cardioloog hebben in academisch ziekenhuis en heb vanaf het begin al aangegeven vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger dat ze een onderzoek moesten regelen dus hebben ze maanden lang de tijd voor gehad en nu pas over 3 maanden tijd nou daar ga ik niet accoord mee en ook duidelijk gezegd wil een afspraak in de ochtend en niet in de middag omdat ik dan 2 keer de file in rij en manlief weer vrij moet nemen....
Nee joh zijn stelletje domme mutsen die gewoon standaard afspraken maken en niet ff kijken naar je dossier pfff moedelos word je er echt van was ook echt pissed off vanmiddag en heb ze goed de waarheid gezegd.....