Ja dat hoop ik ook heb donderdag telefonische consult met de gynocoloog dus dan wacht ik het wel af nu uitkijken naar maandag jippie heb er zin in
Hallo dames, wat fijn dat de 20-weken echo's goed zijn gegaan Ik heb die van mij ook gehad, maar de kleine lag met het hoofdje naar mijn rug, dus kon ze het hartje er niet helemaal goed voor krijgen ivm. de aorta en halsslagader, dus moet donderdag weer. Maar ze had er wel een goed gevoel over, dus dat stelt me wel een beetje gerust dan... Maar toch.... Ik voel de kleine ook nog steeds niet bewegen, ook erg jammer, maar mijn placenta ligt er niet voor, dus dat komt vanzelf wel. Mijn moederkoek ligt wel erg laag, dus moet met 28 weken weer een echo om te kijken hoe hij dan ligt. Als hij nog verder zakt, moet ik uiteindelijk misschien een keizersnee en dat wil ik niet!!!!!! Dus hopelijk gaat 'ie nog weer omhoog... Nou, dat was het wel eigenlijk... Oja, het geslacht blijft bij ons onbekend. Vond het wel moeilijk, maar heb mijn nieuwschierigheid in bedwang kunnen houden, hihi! Fijne avond nog lady's.... Knuffie!
Ik heb een leuke lamp gevonden, maar die is wit... Nu zou dat ook kunnen, aangezien t kamertje zelf ook wit is, maar zou ik dat "fluweel" ook zilver kunnen spuiten??? Wat denken jullie?
oh hahhah heb verkeerd gelezen nou volgens mij kan je er dan gewoon met spuitbus overheen spuiten hoor als je echte verfspuitbus neemt
Ha, FF snel... Suus hoera met nog een zoon en fij dat alles goed was! Ik was vanmorgen bij de huisarts en heb dus idd een fikse blaasontsteking en heb nu anti-biotica mee gekregen. Ik hoop dat het gaat helpen! Zo ik ben echt helemaal kapot en plof nu op de bank!
@robinna jeetje wat een vreemde emo's heb jij hihi Moest even een loep erbij pakken @princi een blaasontsteking? Oeiii Ik heb al 2x een schimmeltje gehad... Zo vaag spoel altijd met warm water en dat 2x per dag Doe er alles aan om het zo ph neutraal te houden,maar toch 2x al... Hoort erbij zegt iedereen,nou mag mij gestolen worden haha Ik plas trouwends goed uit als ik naar de wc ga,en ze zeggen dat dat heel wat kan uitmaken dat je minder kans hebt om een blaasontsteking te krijgen Mythe of waarheid? Nou maakt mij niks uit ik ga alle dingen uitproberen om zo gezond mogelijk te blijven Ohh en ik krijg morgen een speelkleed van fisher price binnen en een knuffeldoek van woezel en pip Ik heb samen met hubbie geld gespaart door vragen te beantwoorden via https://n6.noties.nl/invotes/ We hebben voor 30 euro kunnen uitzoeken For FREE!
He Robinnia, Ja ik snap dat dat niet de leukste controle was zeg. En elkaar geen hand geven??? Dat is toch raar? De anti-biotica die ik heb gekregen mag tijdens de zwangerschap alleen niet vlakvoor de bevalling omdat ie dan in de moedermelk komt of zoiets. Bovendien moet die blaasontsteking echt behandeld worden...dus ja. Nou ik hoop dat het snel helpt ik niet meer zo'n drukkende buikpijn heb en iets minder moe en geƫrgerd ben . Lastig hoor zo'n blaasontsteking in de zwangerschap want veel symptomen zoals vaak plassen horen ook bij zwanger zijn.
Als ik blaasontsteking heb voel ik dat altijd gelijk Branderige gevoel als je geplast hebt net alsof er vuur uit je ******* komt zeg maar Heb jij dat ook princi?
Ja puzz, schimmeltje heb ik ook al achter de rug. Is vaak dezelfde bacterie naar het schijnt. Wel maf want ik had gister en vandaag veel minder last en dus was ook de huisarts verbaasd over de uitslag . Ze hebben het volgens mij ook twee keer getest. Ach ja gelukkig kan er makkelijk iets aan gedaan worden en ga ik heeeeeeeeeel veel drinken nu. Nee ik had alleen een drukkend gevoel in mijn buik puzz. En ook dat ik vaak moest plassen maarja..
Zo, ben alweer op, gisteren op tijd naar bed gegaan, maar sliep om half 1 nog steeds niet... ben helemaal kapot! En t is benauwd... pfffff @Princi, maar hopen dat de AB kuur snel aanslaat, want dat kan behoorlijk vervelend zijn! @Puzz, leuk, woezel en pip! Ik heb gisteren telefoon gehad, dat ze 15 julie het kamertje komen brengen!
Goedemorgen Dames, @ Princi, sterkte met de blaasontsteking, hopen dat de kuur snel aan slaat las dat iedereen een goede 20 weken echo heeft gehad, wij mogen maandag om 15:00 , heb er helemaal zin in, maar ben ook wel heel erg zenuwachtig. Net als Robinna voel ik de baby ook nog niet, af en toe wel wat, maar ja, kunnen net zo goed mijn darmen zijn.... Ook heb ik de laatste dagen moeite om het hartje te vinden met de angelsound, en als ik het al vind is het snel weer weg en zacht. Ik houdt het er maar op dat de kleine heel druk aan het zwemmen is, maar zal blij zijn als we de echo hebben gehad. Wat kan een mens zich toch zenuwachtig maken he hahaha. Wij gaan dit weekend even lekker er tussen uit, lekker een weekend kamperen in limburg, even een voorproefje op onze vakantie over 2 weken. heerlijk. Zijn er nog meer dames die iets leuks gaan doen van het weekend?