goedenmorge hier weer slechte nacht meneer wou elke x niet slapen pfff vanavond gaat ie terug naar de beebkamer omdat maandag dakkapel komt als ie hier wel slaapt blijft ie toch hier liggen ,en als ze kamer er niet kan staan ruilen we m om met beebkamer omdat niels doorgroei heeft is kamer nogal lomp. die kroonluchter zal s kijken by xenos hier hebbenz e wel vaak zilveren. fijne dag
goedemorgen meiden! Zoo zonnetje ff weg..niet zo heel erg want gistermiddag vond ik t warme weer best zwaar. In de schaduw met een voetenbadje was ongeveer het enige wat nog lekker was..en maar water drinken wat ik hou met dit weer snel vocht vast.. Jessica erg raar van t ziekenhuis..tja die doen echt maar wat zo.. princi vervelend die blaasontsteking maar je weet nu wel weer wat het is..ff doorbijten en ben je er weer doorheen. robinna, ja raar als ze hartje niet makkelijk kunnen vinden maar ws lag baby wat verder weg?? Hier met echo werd duidelijk dat t een heel bewegelijk manneke is, maar door ligging moederkoek voel ik t amper..dat is wel een geruststelling moet ik zeggen.. fijne dag, ik zo verjaardag en dan naar concert at sea (ilse de lange/blof etc) dus hopen dat t droog blijft en dat de zon niet te hard gaat schijnen..pff wat een eisen he?!
IKKE OOK MAANDAG maar pas om 5 uur gelukkig is manlief al om 12 uur thuis en komt me moeder om half 3 dus gelukkig afleiding hihihiih en lekker niksen het weekend van het weer genieten
hey meiden zal vandaag denk ik niet online zijn mssn vanavond we moeten nog zooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeeel doen! gelukkig kon mannetje vandaag ook vrij krijgen anders moest ik het alleen doen en morgen is het feest dus ben ik er ook niet heel mssn even na die tijd als dat niet zo is dan zie ik jullie niet meer voor me vakantie dus zeg jullie alvast voor de zekerheid tot 6/7 Juli!! en meiden die ondertussen 20 weken echo hebben succes!!
@Jessica, das een ook mooie naam! Hier zijn we er ook al uit! @Lara, veel plezier met kamperen! Waar gaan jullie naartoe? Wie weet zit je wel dicht in de buurt van waar ik woon! @Fl3x, veel plezier met t feestje en als we je niet meer zien hier, dan alvast een leuke vakantie! @Suusje, veel plezier me t concert, hoop voor je dat t droog blijft... @Ik heb de lamp besteld, die ik hier gisteren heb laten zien, ben er helmaal blij mee!!! Nu maar hopen dat ie snel komt, ben benieuwd!
zow hier net de laatste dvd schermpjes gehaald hahah overal in omgeving uitverkocht. we hebben nu 2dvd schermpjes en dvd speler voor in de auto aangezien we volgend jaar spanje of italie willen wel handig en maar 100euro
heb nieuwe schoentjes voor me ventje hihih deze kan ie vanaf de geboorte aan ben er helemaal verliefd op
Sorry even een ego bericht.. Hey dames, Gister de afspraak bij de internist en het viel behoorlijk tegen! Ik moet inderdaad elke avond insuline gaan spuiten. Volgende week moet ik weer terug en dan krijg ik alles nog een keer helemaal uitgelegd en leer ik ook hoe ik mezelf moet prikken en hoe ik mezelf moet controleren. Ik kreegg ook meteen zo'n meetapparaatje mee wat ik 6x op een dag moet meten met een prikje in mijn vinger. Dat is nog wel te doen allemaal. We wachten het gewoon maar weer af.. Gisteravond hadden we nog een 'ongelukje'. We waren op weg naar een verjaardag en moesten door een steegje fietsen. In ene komt er iemand uit een poort en moest mijn mannetje vol op de rem. Ik zag dat te laat en knal zo bij hem achterop met als resultaat dat ik mijn stuur vol in mijn buik kreeg. Iedereen schrok zich wild en mijn buik deed flink zeer. Gelukkig viel het allemaal mee en zit de baby goed beschermd in mijn buik maar je schrikt toch behoorlijk. Vandaag heb ik een behoorlijk beurse buik en ik zag dat er ook een paar schrammen en blauwe plekken zitten. Al met al kwam het gelukkig allemaal goed af! Gister was ik dan ook helemaal kapot en heb flink een potje zitten huilen. Ik kon gewoon niet meer stoppen en zat op slot helemaal te hyperventileren.. Het luchtte wel ontzettend op maar leuk is anders! Liefs Bloempjuh
jessica leuke schoentjes bloempjuh ik ken het met zwangerschap van niels op 1e kerstdag van trap gevallen en met 34 weken een x languit op straat gegaan en mensen lieten me gewoon liggen.maar laat je tranen lekker de vrije loop en dikke knuffel.
@Jessica, leuke schoentjes! @Bloempjuh, das wel een flinke tegenvaller, elke avond spuiten, maar wel heel belangrijk als t nodig is! En doe maar een beetje rustig aan vandaag, hoop dat je buik niet al te blauw is, anders zou ik voor de zekerheid toch ff langs de vk gaan! En, een huilbui kan erg opluchten, weet er alles van... loop ook al met rode ogen rond vandaag! Heb ook weer zo'n kl*tedag!
oh meiden kan jullie een hand geven hoef nog net niet te huilen maar wel echt een blegh dag bah nergen zin in pfff was et maar maandag
Ohh hyperventilatie? Dat heb ik nu ook al een paar x gehad... En ik begin steeds meer om te vallen... Dat bevalt me ook niet Ik had 1 broodje gehad en we gingen beetje langer fietsen dan gedacht en ik werd me daar toch vreemd Zo apart in mijn hoofd dat ik het uitkrijsde van ellende... En nog iets... Ik heb het altijd koud in de zomer en nu in het begin met wolken niet eens zo warm zelfs zweet ik me kapot! Aiiii... Wat een rommeldag...(om het even fatsoenlijk te houden)
jeetje bloempjuh wat een schrik!! @ alle andere damens een dikkke knuffel hier ook enorm emo kat had een ongelukje vanochtend en de dweil ging kapot en en en ik barste me toch in een huilbui uit manlief wist niet meer waar ie t moest zoeken en het is zo enorm benauwd... wordt er niet goed van van mij mag t gaan hozen lijkt wel of die gekke emo buien alleen maar erger worden
Als ik dat zo lees allemaal, kon er wel wat in de lucht hangen Jeetje zeg, is t bij jullie ook zo'n vies weer? Alles stond daar straks blank van de regen, flink onweer, een paar huizen verder was t zelfs ingeslagen, brandweer heeft moeten blussen...
Claire, de regen was wel ff lekker fris, nu is t gelijk een stuk koeler, maar dat onweer kan me gestolen worden!
Hier ook nog steeds geen onweer en inderdaad wat is het ongezond klef zeg. Er hangt inderdaad iets in de lucht denk ik zo. Knuff voor bloempjuh, miracles, claire en jessica! En ik, ik ben zo ongeveer stoned van de anti-biotica. Jeetje mina ik heb vandaag echt zo ongeveer niets meegekregen. Ach ja, lekker rustig wel....