November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    joepie de nov lijst word steed langer!

2. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha Sterre,

Dank voor de proficiat, jij ook natuurlijk. Bij jou ook echt een wonder voor een wonder zie ik! Super!

Klachtjes, ik heb veel dorst, met vlagen misselijk. Ik kan wel wat heftiger reageren dan anders, alsof ik mijn emotie's nog minder onder controle heb...haha. En die borsten van mij zijn ook echt aan het vernaderen. En ja negen november, een dag voor mijn eigen verjaardag...

En jij, en jij en jij?

3. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Hallo iedereen
    wil de lijst wel eens zien ;)
    Moet je dokter bellen dat je zwanger bent.en zo ja wat gaan ze doen?>

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Princi^& sterre welkom! en proficiat!

heb jullie op de lijst gezet zie de link bij mn banner
    PB me gegevens die je er op wil hebben

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hmmm had je eertste berichtje gequote direct nadat je t poste
    met het zelfe als hierboven :rolleyes:

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    veel plezier allemaal ik ben zooof na mn werk!

7. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Koop een hond whahahaha. Ik heb er geen last van, mijn Kyra zit bijna met haar bek open naast Leonie.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden

@ MUTSY al naar de ha geweest?

9. Charlie78

Charlie78 Lid

1 mrt 2009
    60
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

jeetje wat is er veel geschreven! Heb nog niet alles gelezen, maar zag dat er nieuwe zwangeren bij zijn, gefeliciteerd meiden! En Mutsy (idd wat liever dan muts, haha), wat spannend! Ben je al naar de HA geweest? Ik duim voor je!

Ik heb net een afspraak gemaakt met de HA voor as vrijdagochtend.
    Verder eigenlijk geen nieuwtjes. Merk wel dat ik sneller moe ben. Gisteravond lag ik om 8.45 in bed..... Met twee dekens en sokken aan, haha!

Tot later!

Groetjes Charlie

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Goede morgen..

@Princi en Sterre WELCOME at the CLUB...

@Mutsy.. succes bij de ha.. dat zou wel de rare testen verklaren zeg.. nou ik hoop en duim voor goed nieuws..

@Claire.. ik mag niet mee doen met mvm omdat ik bij de eerste bevalling een bloedtransfusie heb gehad.. dan ben je meteen uitgesloten ivm evt kans op hiv besmetting.. ook al ben ik daarna al getest (doen ze tegenwoordig standaard bij zwangerschap)

@Hier gaat alles goed.. gister ook wat krampen, maar niks aan de hand.. tenminste geen bloed te zien....die eerste weken blijven spannend..

@Marian.. jij was t die in kampen woonde..das dicht bij mij.. ik woon in hattem en werk in ijsselmuiden...

@puzz. doe je wel een beetje rustig an...

@Trieske.. oh das wel heel super dat je zo dicht bij Fontys woont.. superrr...

euh euh.. *zeef*

tot later...

11. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik ken het, heel moe en bibberbabber koud, brrrrr. Maar dat heb ik het nu op mn werk ook, bah!

12. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

YAY nieuwe zwangeren!
    Welcome to the club!

Ik heb die krampen niet weer gehad,k heb zon vermoeden dat het echt daarmee te maken had

@mutsy hey meid ik heb het toen met fl3xie meegemaakt toen ze een blaasontsteking had,en ze had steeds nega
    Esmay was toen 1 mm haha
    Ik hoop dat de dokters wat meer kunnen vertellen,anders ook een gyn aan de jas trekken
    Waar je heen kan zonder verwijzing trouwends ;)

Je moet dan even claire opzoeken en die heeft de lijst in haar onderschrijft staan ;)
    Ja je moet de dokter bellen EN je apotheek want hun functioneren als een buffer tussen dokter en medicijnen
    Het kan zijn dat de dokter het verkeerde meds geeft en hun vangen het dan op ;)

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Femke, beetje laat, maar over weinig klachtjes hebben, hoef je je echt geen zorgen te maken! Sommigen krijgen nooit klachtjes en daarbij gaat alles goed en anderen hebben veel klachtjes en die krijgen een mk. Kortom, je kunt er helemaal niets van zeggen! Je bent zwanger en of alles goed gaat, weet natuurlijk niemand, maar het aantal klachtjes zegt echt niets.

@ Lisa, hoe was de afspraak bij de ha gisteren?

@ Puzzcat, leuke avatar en banner!

@ Flex, hoe zijn de onderwaterfoto's geworden?

@ Mamaflower, welkom en gefeliciteerd :D

@ Crowtju, jij natuurlijk ook welkom en gefeliciteerd :D

@ Claire, niet verrassend, maar toch fijn dat de hoeveelheid HCG klopte met hoe lang je zwanger bent!

@ Knarboor, volgens mij is het trouwens niet zo goed om een tampon in te doen nu? Volgens mij heeft dat met bacteriën te maken. Ik denk dat je beter een inlegkruisje kunt gebruiken!

@ Bruisje, leuk die gratis echo maar Eindhoven is ver weg!

@ Sterre, gefeliciteerd! Ben ik jou niet ooit eens tegengekomen in het tempkaartjestopic? Wat ontzettend fijn dat je spontaan zwanger bent geraakt!

@ Marian, gefeliciteerd! Wat leuk dat je een tweeling hebt, en wat een schatjes aan de foto's in je album te zien!

@ Mariska, leuk hè, dat vertellen?! Wel jammer dat je het via de telefoon tegen je ouders moet vertellen, maar evengoed is het heel leuk natuurlijk!

@ Mutsy, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

@ Princi, gefeliciteerd! Geluksgevoel hè?!

@ All, ik slaap nog steeds slecht en onrustig, maar verder voel ik me prima! En dat vind ik ook niet erg, moet ik zeggen :)

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nog geen nieuws van Mutsy?

15. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Hoii Lieve bezorgde meiden ...

Vanmiddag om 14.00 kon ik even bij de asisente terecht! Ze gaan controleren op blaasonsteking en zwangerschap ( waar ik 10 euro voor moet gaan betalen) belachelijk eigenlijk maar ja!

Nou ik ga mij aankleden, en dan fietsen .. want tis 20 min fietsen en moet na mn pa geld lenen want mijn pas doet het niet meer ... :S
    Dikke kus ... duim duim ;)

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ Mutssefluts. Wat belachelijk dat je geld moet betalen voor bij de dokter zeg! heb dat nog nooit hoeven doen en ze hebben toch ook al een paar keer getest voor me. maar iig succes zometeen! zal voor je duimen!

17. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Thanksss Lynnes ...

Liefs xxx

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik kom me ook melden :)
    Ik heb gisteren positief getest met 2 verschillende testen (matcare en kruidvat 2 voor 5 euro) beide positief (nog wel vrij licht maar goed te zien met het blote oog) vanmorgen weer getest met kruidvat 2 voor 5 euro en weer poisitief wel iets lichter maar dat komt denk ik doordat ik teveel druppels erop heb gedruppelt en omdat mijn urine niet zo erg geconcentreerd was...
    Volgens mijn ha en verloskundige mag ik er vanuit gaan dat ik zwanger ben :)

Voor de zekerheid ga ik strax toch nog even een andere test halen (digitale en misschien van een ander merk nog ofzo?) Dan weten we het echt zeker ;)

Ow ja volgens de planning ben ik op 12 november uitgerekend!

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Van harte gefeliciteerd, t wordt echt supergezellig hier zeg! ;)
    En ik zou echt de clear blue met conceptie indicator nemen, die deed bij mij een dag na superlichte kruidvat hardstikke goed! zie album :D Geniet ervan meid!

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Die is wel enorm duur of niet?
    Ik ben bang dat ie misschien negatief uitvalt :S weet niet waarom...

Deel Deze Pagina