Goeiemorgen!!! Hier dus ook eentje die t liefst op blote voeten loopt! En vergeetachtigheid en niet meer weten wat je wil zeggen, das ook zo'n leuk kwaaltje! @Minkep, veel succes vandaag en sterkte! fijn dat t kamertje vandaag komt, toch een beetje afleiding! @Princi, eindelijk de laatste AB tablet, ben benieuwd vrijdag!!! @Missmoneypenny, gave foto! @Mamsie, de naam daar zijn we gelukkig uit!!
Hey meiden! Goedemorgen allemaal! Heb eea terug zitten lezen en ben me rot geschrokken van het nieuws van Minkep.. Meid, heel veel sterkte en hoop dat alles gewoon goed is! Kamertje zorgt voro wat afleiding maar kan me voorstellen dat er van alles door je hoofd heen spookt.. Hier alles ok.. Beetje weinig online omdat we geen internet hebben waar we nu zitten. Verbouwing aan eigen huis gaan voorspoedig, we hopen eind juli terug te kunnen.. Verder ontzettend last van mijn rug... Maar goed... Morgenochtend even urine laten testen. Moet veel plassen en heb 's ochtends een soort spierpijn in mijn buik. Dus zekerheid voor alles en maar even een testje laten doen. Vanavond naar de VK dus hoop dat de kleine uk het hier nog naar zijn zin heeft. Hij is in ieder geval lekker druk.. Verder wens ik iedereen een hele mooie en fijne dag! Liefs
Goedemorgen dames, Gisteravond hebben we via geboortekaartjes.nl 3 proefexemplaren aangevraagd. We vonden dat er maar weinig leuks tussen zat.. Voor de rest geen nieuwtjes.. Moet morgen weer naar de internist voor dat leren prikken enzo. Minke -> Jeetje wat erg. Ik schrik er van! Hopelijk valt het allemaal mee.. Sorry volgende keer weer de rest. Liefs Bloempjuh
Goedemiddag< Wat een rotnieuws voor Minkep. Ik hoop dat je vandaag nog duidelijkheid krijgt en alles goed is. Mijn duimen zijn weer aan het draaien. Fijn, die afleiding van je kamertje. Lekker druk mee bezig gaan, dan denk je er misschien niet te veel aan. makkelijk gezegd dan gedaan wat krijgen we veel meiden in november. Ik heb hier nog geen idee wat ik krijg. baal er wel steeds meer van. iemand een idee waar je kleine mutes kan kopen, de meeste zijn veel te groot. Hier drink ik nu ook veel. Heb al 4 glazen op in de ochtend, dat wordt dus vannacht plassen. Fijne dag, gaby
@ Claire85 en Miracles Heerlijke blote voeten.Ik neem zo lekker een voetbadje MMMMMMM. @Bloempjuh23 ja vonden wij ook weinig leuks we zijn toch maar naar de drukker gegaan. @gepke1979 Bedankt meid! Kleine mutjes ja bij ik kocht ze gewoon bij prenatal maat 44. of een goedkoperen oplossing marktplaats? Veel suc6 @mij zelf helaas geen plek voor het weekend om een echo te laten maken.Ik heb over plaatsing gehad naar Leeuwarden.word morgen terug gebelt. dikke knuf mij
jeetje minkep.... hopelijk laten ze je niet te lang wachten zeg alsof het al niet zenuwslopend genoeg is! ----------------------------------------------------------------------------- zijn hier nog meer crea bea's in de zaal?? ik zit met een dillemma we hebben een antieke poppenwagen gekocht en die willen we helemaal opknappen alleen de stof moet geverfd worden en de stof valt er niet af te halen om hop in de wasmachine met textiel verf te doen iemand een idee of tip?? het is de bedoeling dat het donkerblauw wordt net als onze eigen wagen effe foto eronder plakken zodat jullie beetje snappen wat ik bedoel al het geel bruine moet blauw worden
Oh Claire wat een mooi wagentje...maar hoe je dat zou kunnen verven zo dat weet ik dan weer niet. Jee Minkep, wat een zenuwgedoe Over kaartjes...hier op de site vond ik een aantal leuke links...ik weet natuurlijk niet wat jullie zoeken maar die kaartjes vond ik wel leuk. Wij maken waarschijnlijk weer zelf iets. (weer in de zin van zoals onze trouwkaart...). He Puzz. nog een paar daagjes en dan trouwen toch? Leuk!!
@princi Jaa hihi nog 5 daagjes @Bloempjuh Ohh wat vaag wanneer heb je ze gekregen dan? Want die van mij heb ik nog steeds niet binnen Heb ze een maand geleden opgevraagt namelijk @minkep Getverderrie nog langer wachten... Dus leeuwarden? Is een super ziekenhuis hoor meid Groningen staat op nummer 1 en leeuwarden MCL op 2 namelijk Ik ga er zelf ook al tijd heen
@Minkep, hoop dat ze je niet al te lang laten wachten, want die onduidelijkheid is niks! @Claire, mooi wagentje! ik heb helaas geen ervaring met stof verven... @Puzz, nog 5 dagen... en dan DE grote dag! Moet je nog veel regelen? @Bloempjuh, ik heb van het weekend toevallig op verschillende sites wat kaartjes aangevraagd, heb er nu 4 thuis, waarvan ik er 2 leuk vind en de andere 2 behoorlijk tegenvallen...
Miracles wat leuk Gefeliciteerd!!! @ Hier aan het shoppen geweest vandaag in Groningen... Leuke kortingen bij "twenty-five maternity fashion"... 50% op Noppies en Esprit worden we vrolijk van... Dus ook van alles gekocht; jeans, 2 shirts en een buikband En het eerste "geslachts"outfitje is gekocht... een te lief nijntje truitje in roze met donkergrijs broekje met roze strikje CUTE Al met al geslaagde dag in deze hitte!!
Yoohoo!! Ik ben vandaag gaan shoppen naar laminaat en verf voor de babykamer De rest van de week lekker aan de gang En nou veel regelen we hebben vandaag de ringen gehaald en we hebben de party tent al staan met stoelen enz That's our day haha Het steld niks voor maar word hopelijk wel gezelli Al hebben wij ook zon leuke situatie waarvan familie 1 niet komt als familie 2 komt NOU pech dan whaha Des te meer vlees voor ons whahah
@minkep onzeker voor jullie, hoop dat je snel duidelijkheid kan krijgen!! Enne moet je echt van barendrecht naar t noorden van t land(vanuit rhoon wordt je bij twijfel naar t erasmus gestuurd begreep ik..) Miracles wat leuk ook een knul! puzz, 5 daagies dat is lekker snel ja!pfff familie..goed dat je er relaxt mee om kan gaan met zo'n situatie.. claire geen idee hoe je dat voor elkaar kunt krijgen met de poppenwagen.. Meiden ik leuk geshopt op marktplaats 2 broekjes met de kaartjes er nog aan- van mexx en name it..echt een koopje. bij mijn zoon kocht ik alles nieuw en voor deze kleine ben ik achter de koopjes aan aan t gaan enne wordt erg blij als er weer een pakje in de brievenbus ligt! Ook kwam mijn vriend thuis met een heel stoer shirtje met daarop born in 2009 in een stoere blauw kleur zooo schattig!
Goede morgen meiden. Nieuwe dag en wachten op een telefoontje maar weer. Claire super wagen alleen ik heb er ook geen verstand van. Miracles een jongentje wat geweldig jo. Miss Moneypenny wij gaan zaterdag lekker shoppen. Over onze hond gaat het wat minder mee.Heeft een nieuw baasje maar nu plast en poept ze bij die vrouw binnen en gaat om het uur naar buiten. Dit heeft ze nog nooit bij ons gedaan. @ babykamer ben half aan het inruimen en zaterdag komt me schoonvader laatste 3 banen opplakken. en dan zijn wij klaar.
Goedemoregen, Pff, nou dadelijk maar even naar de husiarst om urine in te leveren. Gisteren na het stoppen met de antibiotica kwamen alle klachten gewoon vrij snel weer terug. Pfff. Dus dadelijk er ff langs dan testen ze en bespreken ze in het ochtendoverleg wat nu verder. Ik baal er van en was gisteren (en nu ook nog) dan ook vreselijk sacherijnig. De hitte en de vermoeidheid maken het niet bepaald beter. Zo ff spuien....pffffff Minkep, wat leuk dat het kamertje al bijna af is...hier nog niet bepaald . En succes met wachten op het telefoontje!
Goeiemorgen! @Puzz, welke kleur verf heb je gekocht? @Princi, wat balen zeg, hoe is t mogelijk... ben s benieuwd wat ze verder van plan zijn dan! je hele zwangerschap AB slikken zal toch ook geen oplossing zijn, maar of je iets anders overblijft alst zo doorgaat! @Minkep, ik hoop voor je dat die telefoon snel zal rinkelen! En leuk, het kamertje bijna klaar! Hier word t kamertje 15 juli geleverd, dan kan ik ook eindelijk beginnen! Heb gisteren de lamp binnen gekregen, vind ze super! Kleden jullie het kamertje aan met een bepaald thema?
@miracles Ik heb een lichte lime groen gehaald en een donkere voor de deuren We hebben hele lichte planken gehaald voor boven de commode Ohh heb zon zin om te verven! Maar 1 muur is zo slecht dat hubbie die nog moet egaliseren... @princi Ohh meid wat een gedoe... En dan mag je ook nog niet eens de "normale" sterke ab hebben Pfftt ik leef met je mee meid! @minkep hmmm apart denk dat hij moet wennen... Is misschien bang voor alle nieuwe geuren enz
meiden wij hebben afgelopen weekend het kamertje al heel ver klaar gemaakt nog wat kleine dingen ter aankleding moeten nog gebeuren en dan is het al helemaal af foto's staan in album voor de liefhebbers
goedenmorge princi hier doen ze nu urine opsturen naar ziekenhuis voor kweek want heb al de 4e kuur,komt er niks uit dan gaan ze contact opnemen met de uroloog. verder komt de babykamer de 13e. plafond zit erin maandag komt stukadoor.dus schiet op. me pa heeft gister te horen gekregen da ie 200euro minder verdient maar nog wel mag blijven op ze werk. verder ben zwembad aan vol laten lopen en ga daar straks lekker in liggen hahah. fijne dag