November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    oww minkep wat een goed nieuws!!!!!! gefeliciteerd meid

2. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ohhhhh Minkep wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben zo blij voor je/jullie!!!!

Nu lekker genieten van alles hè!!!! Wat ga jij lekker je weekend in nu!!!

Liefs Marleen

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wauw meid!
    Wat een geluk!
    En wat een gedoe om niks!
    Pfftt wat een last valt nu van je schouders...

GEFELICITEERD!

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Minkep, wat fijn!!!!!!!!!!!!!

Oh kleintje wat leuk!!!!!!!!

Suus, ik wil ook regen!! Hihi.

Puzz, herkenbaar hoor. Ik denk ook veel na hoe ons leven gaat veranderen.

Zo ben net bij de fysiotherapeut geweest. Poeh he wat een pijniging. maar ze dacht echt dat het ging helpen dus dat is fijn!

Zo verder nog maar rustig aan want sjonge jonge wat is het nog warm!

5. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Regen???? Waar is regen???

Ik wil ook regen!!!!

6. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Bedankt allemaal!!!!!!!!!!!!!

Kom maar op met de regen! hahaha mijn weekend kan niet meer stuk!

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik ga even een regen dansje doen

:D:D:D:D:p:p:p:p;);););)

*dance dance*

Want uhhh hier is ook niks namelijk...

8. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Minkep, wat een opluchting zeg!!! GEFELICITEERD!!!

Enne, regen? Waar :( Hier nog niks te bekennen in elk geval! Al gaat de wind wel wat aan op t moment!
    @Puzz, ik dans met je mee!

@Miss moneypenny, inderdaad, lekker verwend! En die stoel lijkt me gewoon super handig!

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    woohooee minkep!! wat een super nieuws en een enorme opluchting zeg!
    en nu genieten!

owwwwwwwwww jaloers! deel die regen eens effe!

10. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Jeej!! Super Minkep dat alles goed is! Wat zul(len) je(jullie) opgelucht zijn! Zo ga je goed het weekend in!

Knippy -> wat een lief kamertje!

Puzz -> Ik had maandagavond die kaartjes besteld en woensdag al in de deur. Ik denk het iets wordt in de trant van www.schattekus.nl alleen dan maakt een bevriende fotograaf het kaartje en gaat het dan bewerken. En dan ook met buikfoto's.

Miss -> Super gefeliciteerd met jullie meisje! Nu kan je los haha!
    Vond je het eerste echte meisjespakje ook een beetje eng om te kopen? Ik dacht alleen maar straks is het alsnog een jongen.. Maar nu ben ik los gegaan haha

@ Claire -> Had je mijn pb gehad?

@ Miracles -> Leuke cadeautjes hebben jullie gehad. Ik vind die bloom fresco echt afschuwelijk haha. Maar dat komt ook omdat ik niet van dat hele moderne hou. Bij ons komt denk ik een stokke.

@ Princi -> Vandaag zul je wel spierpijn hebben van je bezoek bij de fysio. Hopelijk gaat het wel helpen!

Over de regen -> Het wordt hier nu ook behoorlijk donker dus zal me niks verbazen als het hier eindelijk gaat regenen. Tot dan zit ik heerlijk onder de airco op mijn werk!

Gisteravond heeft mijn mannetje eindelijk ons meisje voelen trappen. Ik zag mijn buik helemaal bewegen dus ik dacht als je het ziet bewegen dan moet je het ook kunnen voelen. Dus hand erop en ja hoor mijn mannetje kreeg meteen een flinke trap :D Mijn vriend trok echt een heel verbaasd gezicht. Super leuk! Meteen andere hand er ook bij en ze heeft hem flink laten voelen dat ze aanwezig is! Ik voel de kleine ook bijna de hele dag door trappen. Tijdens de echo zei de vk al dat het een zeer bewegelijke baby is!

Gistermiddag moest ik dus naar de internist. Ik heb nu een prikpen en moet 5 eenheden insuline prikken om 23 uur. En doorgaan met het meten met de vingerprikjes. Het oefenen deed ze met zoutoplossing en ik vond het eerst doodeng maar je voelt er echt helemaal niks van! Ik moet het in mijn bovenbeen prikken. Valt eigenlijk reuze mee. Of het nu door de insuline kwam of dat ik helemaal kapot was van het warme weer. Ik heb vannacht heerlijk doorgeslapen en werd weer uitgerust wakker.

Nadat we in het ziekenhuis waren geweest hebben we de prenatal leeggekocht. We hebben een badset met alles erop en eraan, zo'n lodger wrap, maxi cosi black reflection, een berg hydrofielluiers en spuugdoekjes, hoeslakentjes, waskussen en hoezen en dat was het wel geloof ik. Ik voelde mijn ribben behoorlijk bij de kassa. Maar zijn wel goed geslaagd! Morgen gaan we het kamertje leeghalen en beginnen met schuren. Alle muren en kozijnen zijn lichtblauw en dat wordt gebroken wit. Er zit nu eindelijk vaart in!

Liefs Bloempjuh!

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ bloempjuh.... yups
    de hele lijst is weer bijgewerkt
    dacht al dat ik 1 vergeten was te beantwoorden :) sorry!

12. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @minkep, wat fijn!!! fantastisch, kan mevoorstellen dat je kei opgelucht bent, genietn maar!!!

@kleintje, wat zou dat gaaf zijn, op naar de super roze:blauwe test!!ik duim voor je!

@ hier...even klote, sorry. kei leule sollicitatie gehad, maar vandaag te horen gekregen dat ik een sterke tweede was.....En mijn collega die er ook was, en waar vanaf hing of ik haar baan zou krijgen is het ook niet geworden, dus ik ben werkloos, geen vooruitzicht even, behalve een klets geld inleveren en op naar een uitkering....Baaal zooooo ontzettend...Kindjes niet meer naar de opvang hoogstwaarschijnlijk...Maaaaaaar goed, gezond kindje, en al een lekkere zoon ik prijs me daarmee gelukkig!

@ allen, vanuit hier een dikke zoen, succes met alles vandaag:weekend en genietn van de beebs...xxx

13. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    #8573 Miss Moneypenny, 3 jul 2009
    Laatst bewerkt: 3 jul 2009
    Hahaha ja heb nog met twijfel bij de kassa gestaan. Inderdaad zo van, wat als het nou toch een jongen blijkt?
    haha maar die echoscopiste durfde te zeggen dat ze het 100% zeker wist... nou dan moet dat wel! En er zat ook nog een andere echoscopiste bij de eerste 15 min en die had het toen al gezien dat het een meisje was, vertelde ze me naderhand. :D:D

@ Bloom fresco.... haha grappig dat de meningen zo verdeeld zijn. Ik vind hem werkelijk geweldig!! Paar van onze vrienden, waar ik het plaatje aan heb laten zien, hebben ook zoiets van okay wat is dat voor "beam-me-up-scotty" stoel. Maar vinden het wel bij ons passen. Wij houden echt van dat strakke moderne... niet minimalistisch, er mag natuurlijk wel geleefd worden!!

Geweldig trouwens dat je vriend jullie meisje zo goed heeft kunnen voelen!! En dat je het ook al ziet bewegen, fantastisch lijkt me dat!! :D

Ook super dat je je beter voelt dankzij insuline prikken! En gelukkig valt het mee!

En leuk he dat baby-shoppen!! Ken het gevoel als je bij de kassa komt en ineens het totaal bedrag ziet staan :$... hahaha Ach je leeft maar 1x en kan het maar 1x uitgeven... dood heb je er niks aan, zeg ik dan maar :D

p.s: tijdens 't schrijven van dit berichtje net gebeld door Gardo :D
    Ze komen dinsdag 14 juli het kamertje + box brengen!! Joehoeeeeeeeeeee

14. Miss Mommy

@Wauw Bloempjuh, dan heb jij goed geshopt!!! Helemaal los zoals je zelf zegt :D

@Claire, heb je DE tip al binnen voor de kinderwagen of is nog steeds niet duidelijk hoe je t eventueel zou kunnen verven?

Ik ben vanmorgen ook naar een babyzaak geweest hier in de buurt, heb een supercute vestje van noppies gekocht (donkerblauw) en ben ook voor een boxkleed geslaagd!

Verder heb ik daar nog vanalles besteld, wat ik me op internet had uitgezocht, zoals een slaapzak, ledikantlaken + deken, badcape, boxtas en die zilveren muziekdoos (ster) van cottonbaby!
    Dit word dan waarschijnlijk gelijk met t kamertje geleverd de 15e!!!

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ bloempjuh ..... heerlijk geshopt zo te lezen :D

ja ze weten wel rjk te worden van babyspullen
    maar ze weten ook dat mensen het toch wel kopen omdat we het nodig hebben
    t is maar goed dat ik de bionnetjes enzo door de jaren heen heb bewaard wat er nu allemaal in t kamertje staat en ligt :p
    manlief zou een hardverzakking krijgen.

oooooooooooooh *regendans regendans*
    vanaaf komt dinnetje en vriend voor spelletjes aaf
    \waarschijnlijk wordt t weer catan :D
    moet nog douchen en fruithapjes en kaashapjes maken
    en koken en wil nog terug naar bed
    heb vanacht rare hazeslaapjes gehad :(

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi, heb net even geteld, maar met mijn knul erbij staat het p de lijst gelijk!!!

17. Miss Mommy

@Lilage, wat KL*TE zeg... als je zwanger bent, vind je ook nog niet 1 2 3 een andere baan...

@Miss, wij houden ook van lekker modern, maar er mag ook lekker geleefd worden! De bloom fresco krijgen wij van mn broer (peetoom van de beeb) cadeau en ben dr helemaal verliefd op!

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ miracles... helaas niet
    Waarschijnlijk maakt het toch niet uit wat voor een soort verf
    aangezien de kleine er niet op zal gaan bijten ect

@ kleine voelen...
    geweldig vind ik t , ze kan mij niet genoeg bewegen
    ze herkent manliefs handen ook direct
    en savoonds op bed zie je de hele buik golven
    en een hele tentoonstelling van voorbijvliegende handjes en voetjes
    Moet nog altijd lachen om de kopstoot die ze manlief al heeft gegeven :D

19. Miss Mommy

De beeb voelen heeft mijn hubbie helaas nog niet kunnen doen... elke keer als ik zeg, voel s, spartelt ie niet meer!
    Ons manneke is nu dus al net zo lekker eigenwijs als zn mama ;)

En precies gelijk, das grappig, meende echt dat er meer meiden op komst waren!

@Claire, kun je de stof er wel vanaf halen, of kun je het ook zo verven?

20. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ik wil ook baby golven!!!!!!! hahaha bij mij zie je nog niks.. maar goed, jullie zijn dan ook even verder als ik ben he..

ik voel haar wel steeds meer! Dus dat is een goed teken, want zo begon het ook bij jullie :D:D

@ Lilage... mooi kl*ten zo'n situatie!!! Helemaal als je 2 inkomens bent gewend! Moet er niet aan denken dat ik geen werk meer heb...

@ Miracles... jij ook lekker geshopt zie ik!! Mooi muziekdoosje!!! Je hebt wel smaak ;)
    Dus jij de 15e je hele inboedel :D LEUKKKKK!!! Hahahah heb er zelf ook zo'n zin in!

@ Regendans... HARDER DANSEN!! ahhahaah hier schijnt de zon nog steeds... geen wolkje of wind te bekennen!!!

Deel Deze Pagina