hij is rond de 12 euro en ik was er ook bang voor, maar zelfs smiddags met niet goed geconcentreerde urine gaf ie hardstikke positief aan! als je op kruidvat al licht hebt dan heb je die ook goed resultaat hoor! geloof me maar en dan ben je tenminste wel zeker van je zaak ik vond t erg prettig om echt in woorden te lezen dat ik zwanger ben! 8)
En de dag ervoor had ik dus superlichte kruidvat test, ruim 4 dagen voor nod. moet je nagaan hoe gevoelig ze dus zijn
Oke je hebt me overtuigd Ik zal hem gaan halen maar misschien pas morgen vroeg doen ofzo.... of gewoon vanmiddag al?
@ Kleintje, gefeliciteerd! Voor de zekerheid zou ik morgenochtend nog een keer testen! @ Mutsy, veel succes vanmiddag bij de HA!
Jeetje meiden wat kletsen jullie veel! Ik kon het NOD forum altijd net aan bijhouden maar dit is een onbegonnen zaak Hier gaat het op zich wel. Ben nog steeds ontzettend misselijk en menig eten is al in de wc beland. Zo blijft er straks niks meer van me over.. Ik hoop dat hier gauw verbetering in zit alhoewel ik informatie er over ging zoeken stond st het na 6 weken nog weleens kan verdubbelen omdat er dan bepaalde hormonen worden aangemaakt die druk op je maag geven of iets dergelijks.. Mannetje was gisteravond weer wat bekoeld hij kreeg in ene de twijfels maar hij is toch tot de conclusie gekomen dat hij toch wel erg graag papa wil worden wat er voor de rest ook bij komt kijken zoals een jankende en kotsende vrouw. Darna nog lekker 'geknuffeld' vond het toch wel een beetje eng maar ging voor de rest prima. Ik heb wel ontzettend veel afscheiding. Zoveel dat ik het zelfs 'voel lopen' BAH! Ik zag dat er weer nieuwe zwangere bij zijn! Van harte gefeliciteerd! En ik hoop dat er in november allemaal mooie kindjes worden afgeleverd! @ Claire -> Ik zag dat er nog wat miste in het lijstje. Ik wil in het ziekenhuis bevallen en graag proberen om borstvoeding te geven. Liefs, Bloempjuh
Oei bloempjuh nu al zo misselijk? Dat is echt balen voor je meid! Heb je het vooral in de ochtend of avond of? Hier eigenlijk weinig klachten behalve mijn darmen die erg tekeer gaan en mijn buik die wat pijnlijk is, gelukkig is het al minder dan afgelopen maandag! Verder af en toe wel misselijkheids vlagen maar die trekken gauw weg..... Heb wel enorm gevoelige borsten, nu heb ik die altijd wel maar nu is het erger dan normaal! En verder heb ik nog niet veel te klagen behalve dat ik me zo'n "zorgen" maak en bang ben dat het mis gaat maar die gedachten mag ik niet hebben van de verloskundige...... Wanneer hebben jullie je eerste afspraak / echo ?
VER...Ik heb jullie geruststelling nodig Sinds die krampen van gisteren heb ik GEEN ik herhaal GEEN symptomen meer... Ik voel mijn bm ook niet meer... Ik vind dit eng mensen! Wat moet ik nu even doen? Een test? Om half 3 kan ik naar de gyn bellen dan zijn ze er weer...
Puzzycat ik lees nog niet zo lang mee hier maar heb je ook bloed verloren? Want meestal zegt men toch dat krampen niet erg zijn tenzij je er veel bloed bij verliest? Ik lees trouwens van meer zwangere vrouwen dat ze ineens krampen hebben en dan niet meer ik heb het zelf gisteren ook heel erg gehad en nu ineens veeelll minder.... Als het je geruststelt zou je idd een test kunnen doen maar ik denk dat dat niet nodig is. Ik zou gewoon even afwachten tot je je gyn kan bellen... Succes!
Ik zag dat er een lijstje was maar ik zag het laatste lijstje nergens meer staan zodat ik het kon qouten? Iemand enig idee waar het staat? heb al zoveel pagina's langs gestruind...
Je moet claire opzoeken zij heeft een site voor ons gemaakt die schat! Het staat in haar onderschrift
hey kleintje nog maals proficiat en welkom! bij mijn banner staat de link na de november lijst je kan me een pb sturen met gegevens die je erop wilt hebben dan zet ik ze erop
Ik heb het helaas de hele dag door. Is geen touw aan vast te knopen. Wel heb ik ontdekt dat lauwe melk goed helpt maar dat is meestal maar voor even. Ik hoef maar wat 'raars' te ruiken of ik moet al.. Ruik ook echt de meest vreemde dingen heel sterk. Zoals de cup a soup van een collega is al teveel.. Ik heb aankomende maandag al mijn echo. Omdat ik meer kans heb op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap willen ze dat in ieder geval uitsluiten. Vind het heel erg spannend! De lijst van de novembermama's staat in het onderschrift van Claire85. Moet je maar ff zoeken. @ Puzzcat -> He jakkes meid. Ik hoop dat alles goed gaat! Heb er voor de rest geen ervaring mee.. Misschien de VK of gyn bellen? Sterkte!
@puzz... ik lees over je krampen en je GEEN symptomen.. ik had vorige week ook een avond hele erge -krampen.. een dag erna voelde ik helemaal niets meer.. en die dagen heb ik nog steeds wel s hoor.. gisteren voelde ik weinig tot niets..(alleen gisteravond iets) had vreselijk veel energie.. t enige dat ik kon vinden waren de aders op mijn boobies..en gisteravond dus wat krampen.. vandaag daarentegen voel ik de hele dag mijn bm al.. heel irritant, en eng, maar ook weer een geruststelling.. Maak je niet te druk meid.. je hoeft niet zo veel te voelen he.. kan per dag heel goed verschillen.. al snap ik je angst uiteraard heel goed...ik voel in jouw situatie exact hetzelfde... hoop dat de gyn je wat meer gerust kan stellen en je evt een eerdere echo kan geven..
Ohh dank je wel meid voor je geruststellende woorden Ik ga mijn gyn vragen om een bloedtest of een echotje... Want je word hier gek van...
Ik kom me hier ook melden. Het is nog super pril en ik ben nog aan het bijkomen van dat 2e streepje. Ook nog best onzeker en het lijkt wel extra spannend omdat ik in januari een miskraam heb gehad. Nu maar hopen dat het deze keer fijn bij mama blijft zitten. Morgen krijg ik nog een bloedtest omdat ik voor iets anders toch al moest laten prikken dus hoop op een mooie hCG waarde morgen.
proficiat & welkom yihaaa! zie voor de november mama lijst de link bij mijn banner! je kan gegevens die je erop wil hebben via pb naar mij sturen dan zet ik je erop!
@ nieuwe zwangeren gefeliciteer en welkom! @ puzzz het komt allemaal goed meid en vraag idd gewoon om een echo omdat je je zoveel zorgen maakt! meestal zijn ze daar wel; gevoelig voor!
hebben jullie ook rommelende darmen? vandaag alleen moe veder geen symtonen bij me dochtertje was ik met 4 weken zwschap al erg ziek nu niks : zou het dan toch een jochioe zijn? hihi
Ja ik heb ook enorm last van mijn darmen vooral als ik nog op bed lig.... pffff :S En of het een jongentje of meisje zou worden wil niks zeggen een vriendin van mij was zwanger van een jongen en was ook heeell erg aan het overgeven enz en moest met 11 weken opgenomen worden omdat ze aan het uitdrogen was....