Cill welkom !!!! Nou meiden gister teamuitje gehad, was eigenlijk een beetje te veel van het goede, een speurtocht door mijn stad Rotterdam ( ik woon wel in Rhoon maar rotjeknor blijft mijn stad) gelukkig nog een paar uurtjes vrij kunnen krijgen ik ben nog steeds kapot
hey meiden net diplomauitreiking gehad van manlief ben kapot nu vannacht bijna niet geslapen dankzij esmay en lag ik net op bed komt me mannetje boven dat zijn ouders zo komen pffff heb er helemaaaaaal geen zin in bah ik wil slapen!!!
@ Puzz. Wij gaan 21 september trouwen, lekker op een maandag ochtend. Ik ben dan net 30 en 1 dag, vond ik wel handig, kan ik alles in 1 vieren..... We zijn net in ondertrouw gegaan, nu kan het echt gaan gebeuren hahaha, nu nog even wachten tot de stucadoor klaar is, en dan gaan met die banaan.
Wat leuk! En trouwends ik ben 17 sept jarig haha Eeuwige Maagd dus net als jij hihi Of zit je net op die grens van weegschaal?
Ja haha Hey meiden? Ik heb even een topic geopend over 39 weken zwanger zijn en ben erachter (wat ik al dacht) dat het 9 mnd is Nou dan vind ik het maar apart dat mijn gyn joey gaat halen in die week Want dan kan je al in de weeen zitten en zelfs al daarvoor Maar aan de andere kant als een vrouw niet genoeg ontsluiting heeft word het kindje ook gehaald toch via een ks? Nu begin ik wel even te zweten hierover... Ik moet een ks,en kan echt niet normaal bevallen... Ik ga haar maandag echt even alles vragen...
Hellooooooooo ben weer terug van vakantie.. kom straks verder beppen... @Puzz.. nog GEFELICITEERD MET JE TROUWDAG!!!!!! en over de ks.. geen zorgen maken.... als je weeen krijgt zul je ze direct herkennen.. echt.. als je dan je gyn belt en je meld in het zh zul je alsnog een ks krijgen.. kan nog heel lang hoor.. zelfs bij 9 cm ontsluiting nog.. dus geen zorgen maken..... ik ben weer verder.....tot vanavond...
vanacht eindelijk redelijk geslapen! met de gekste dromen gistr wezen zwemmen, kwam beroerder uit t water als dat ik erin ging maar voel me goed vandaag betreft mn bekken wordt alleen gek van maagzuur vanavond verse broodjes bakken en al morgen komt schoonvader maandag is manlief jarig
mijn baarmoeder reikt zo goed als tot mn onderst ribben wat me aardig maagzuur oplevert aangezien ze het leuk vind om zich zo nu en dan effe goed uitt e rekken
Een keizersnee kan idd zelfs nog wel met 9 cm ontsluiting. En die weeen die voel je ook echt wel wees daar maar niet bang voor Ik weet nog dat ik bij de eerste bij elk pijntje of steekje vanaf de 37 week dacht "is dit het?" maar toen ik de eerste echte wee had, wist ik dat meteen ! Pff..soms denk ik dat mijn dochter van bijna 3 heeel goed oor heeft dat mama wat minder kan. Ze daagt almeer uit en ze weet dat het wel even duurt voor ik omhoog kom van de bank, waardoor ze op een een afstandje dan van alles uitspookt of zegt. (ik heb last van bekkeninstabiliteit en omhoog gaan en weer zitten doet gewoon behoorlijk pijn ) Het is net alsof ze het supr goed door heeft en daardoor extra vervelend is. Ach..t zal ook wel aant weer liggen..ze verveelt zich natuurlijk dood nu ze niet naar buiten kan en een mama heeft die alleen maar piept en klaagt
@claire ik zou REGLA PH halen bij de apotheek Dat is een goedkopere versie van gaviscon Tegen maag zuur helpt binnen een sec je mag elk 2 uur 10 ml innemen Ik neem 5 ml in per keer en dat helpt ook @cill welkom !
@ puzz... th@nx for de tip! @ cill... irritant heh bekkeninstabiliteit? hier is 1 van de katten me aan t uitproberen hoe ver ie kan gaan
Hier nog 1 met maagzuur klachten. Pff ik heb het al als ik water drink. Ik slaap met rennies en een pak melk naast mijn bed haha
@Claire; nou en of dat irritand is ! katten voelen die dingen toch ook goed aan ? In mijn vorige zwangerschap was de kat niet bij me weg te slaan...die lag continu op mn buik en liep achter me aan...wel een grappig gezicht!
Hier nog eentje die flink last heeft van maagzuur de afgelopen dagen! Heb alleen vandaag al 3 rennies achter de kiezen...
@ hier effe geen maagzuur meer gelukkig! gisteren de behangrand eropgeplakt en de lamp opgehangen vandaag rolgordijntje kopen zal strax een keertje weer foto maken kunnen jullie mee gluren