November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi ja heb ook rare darmen, net alsof ik ontzettend naar t toilet moet, van die zere krampjes, maar dat schijnt je baarmoeder te zijn die plaats maakt. En hebben jullie last van jullie liezen/onderbuik? ik heb t links meer dan rechts, steekjes en krampjes. verder nog geen een moment echt misselijk geweest :) En wel erg moe en gevoelig tandvlees en borsten.. Maar goed lekker genieten!

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    mijn belly leeft ook een eigen leven :) met onze knorretje (s) in de hoofdrol

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Meiden ik kon niet wachten tot morgen!
    heb net al getest met de clearblue met zwangerschapsindicator en zie album ;)

ECHT ZWANGER!
    2 - 3 weken dus 4 - 5 weken! :D :D :D

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    super kleintje...

en PUzz.. wat zei de gyn?

zo net nieuw internet geinstalleerd en nu ook draadloos.. dat is pas lekker handig..ideaal...

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wow meid superrrrrrrrr
    Gefeli!

Ik heb gebeld en die vrouw zei:"Dat je nu even niks voelt geeft niks,want (gisteren) met die kramp is je bm even opgerekt en heb je een rust pauzetje
    Maar als het wel een mk is zal er bloed vrijkomen,en moet je bellen voor verdere stappen"

Ik ben zooo blij met haar antwoord samen met die van jullie meiden
    Ik voel me weer superrrr
    Bedankt!

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wat gaat het soms snel met berichtjes ik zag die van jou eerst niet eens :oops:

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    yay das goed nieuws puzz!

arggg ben moeeeeeeeeee maar t huis moet echt gedaan worden
    badkamer + wc grondig gedaan ramen gezeemt
    nu de rest :(

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    He wat zei ik je ? :D :) \:D/ :baby: goed dat je hebt geluisterd he ;) En nu écht gewoon geloven en gaan genieten meisje!
    Nogmaals gefeliciteerd..

9. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hoi Lieve allemaal,

@Alle nieuwe mama's:GEFELICITEED! Gezellig...

@Puzz: Ik lees net je berichtjes... Ik had een paar dagen geleden ook van die heftige krampen. Ik was ook zo bang. Heb maar weer (ja, alweer) een test (cb digi) gedaan en daar stond net als vorige week: Zwanger 3+, dat stelde me wel op mijn gerust. Dus die krampen waren niets ergs gelukkig.

@Mutsy: Al iets meer bekend? Heb veel aan je gedacht hoor vandaag.

@Lynnes: Joehoe, al 4 weken en 6 dagen he?! Gaat alles nog goed? Al kwaaltjes? (miss heb je dit al gepost maar ik heb nog niet alles gelezen)

@iedereen: Hebben jullie het ook zo snel koud? Enne...beetje genant misschien maar moeten jullie ook zoveel windjes laten? Soms komt het natuurlijk helemaal niet uit maar kan ik het gewoon niet binnen houden, hihi.

XXX

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ trieske ja vreselijk snel koud! maar ik heb een truc!
    doe ik de kachel aan
    en de hoekbank staat zo dat als ik op t luier gedeelte lig (mijn hoekje) dan leg ik mn voeten tegen de verwarming heerrrrrrrrrrrrrlijk hahaha

hier heel sneel dizzy sinds vandaag

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Had t idd al neergezet maar ja wil t gerust nog een keer opnoemen hoor ;) tot zover zijn wij de enige twee op de vijfde he? gezellig hoor om een metgezel te hebben :D
    Maar mijn klachten: gevoelige en grotere boobs, moe, heeel moe tot zeeer moe, hele dag door kramp/steken liezen/buik. komt door de banden die uitrekken volgens de verloskundige. had t voor de zekerheid ff nagevraagd. wat rugpijn en nog geen moment misselijk geweest :D wie weet ben ik een van de mazzelaars die daar geen last van hebben.. ;)
    En jij? kan je t al een beetje beseffen en wanneer heb je je eerste echo?
    Liefs.. En ja vannacht had ik t echt koud in bed en vaak koude handen.

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nog geen nieuws van mutsy als ik het goed zie?

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En zie net dat Sterre82 ook op de vijfde uitgerekend is, gezellig ;)

14. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    heeey meiden!

@ alle nieuwe zwangeren : GEFELICITEERD ...
    @ Puzz .. je niet te druk maken meis ... Zolang geen bloed houden we moed :D
    @ allemaal :
    Ben vanmiddag naar de dokter geweest ...
    Getest op blaasontsteking en zwangerschap,allebei NEGATIEF !
    Dokter zegt als ik volgende week nog steeds mn regels niet heb, weer ff bellen! Ik heb de test waar licht posi op stond mee genomen,ze zegt dat een lichte streep tegen over nu een nega dat ik toch NIET zwanger ben,ik snap er geen schapenzak meer van :'( Indicator gaf ook nega aan,dus ik denk ook niet dat ik zwanger ben! verder moest ik januari j.l naar ziekenhuis voor controle baarmoederhalsk .... Nou die afspraak kon ik toen afzeggen want had mn miskraam .. 23 janu belde huisarts op omdat de controle weer uitgevoerd moest worden,ze zou een brief sturen en dan werd ik op geroepen, inmiddels 1,5 maand verstreken en nog steeds geen oproep gehad,navraag gedaan bij huisarts waarom het zo lang duurde , BLEEK DE BRIEF NOG DAAR TE LIGGEN :mad::mad::mad: Nou ik boos natuurlijk, nu kan ik pas 4 april terecht bij de gyna voor een uitstrijkje,als ik dan nog steeds geen ongie heb laat ik ze meteen alles na kijken bij mijn eierstokken enzo ... want dit gaat nergens meer over, ik word hier nerveus van hahaha... ja ik lach wel maar leuk is het niet! Ik word een beetje gaar van dit alles ...
    Nou dat was het verhaal wel weer, ik ga mijn banner aanpassen .. want zwanger zijn zal er wel niet zijn denk ik ... Haal mij maar van die lijst af ook ... Ik ga nu een was ophangen,dikke tranen laten rollen van onzekerheid en dan ga ik mn spullen inpakken en 2 daagjes naar een vriendin van mij .. even afleiding ...
    Ik zal hier iedere dag alles lezen en reageren .. ik ga niet weg hier hahaha, vindt het te leuk hier,en kan altijd iemand weer opbeuren :D
    Nou gaan ik ma ff verder .. dikke knuff voor jullie alle ...
    Liefs MutsjeFlutsje XxxxxX

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ Mutsefluts ahhh wat balen nou! hoe kan dat nou? :( Snap t ook niet.. heb je wel vaker een langere cyclus? en wat een drollen in t ziekenhuis zeg dat ze die brief vergeten! pff nou meid hou je taai en laat je niet gek maken, ik blijf stiekem hopen dat je gewoon zwanger bent en ons niet hoeft te verlaten als nov mama. Sterkte! en een dikke knuffel!

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje mutsy, wat klote :(

17. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    heeej Lynnes .. nee de dokter had de brief dus niet opgestuurd , dat zijn drollen .. vind de laatste tijd toch wel dat ze slecht hun werk doen ...
    toen ik voor een echo kwam omdat de eerste niet goed bleek te zijn, gaven ze me ook een verkeerde verwijsbrief mee, hadden ze een verwijs mee gegeven voor een uitstrijkje :mad: dus kom je in het ziekenhuis .. zegt ze hier op afspraak agenda staat dat je voor een echo komt en blaadje huisarts staat uitstrijkje .. ik zei nouuu ik kom toch voor een echoo ... dus ja ach huisartsen pfffff ...

18. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Lynnes: Zo dat zijn toch al wat kwaaltjes toch? Ik voel m'n (.)(.) wel maar alleen als er iets tegenaan komt ofzo. Verders ben ik snel moe en heb het zooo koud. Maar ook nog niet misselijk, daar moeten we denk ik maar blij mee zijn. Inderdaad erg leuk om tegelijk op de 5e uitgerekend te zijn. Vind het zo spannend allemaal. Ik weet nog niet wanneer ik mijn eerste echo heb, heb de 24e intake bij de vk en dan gaan ze de echo aanvragen. Hoop dat het wel een beetje snel kan.

@Claire: Hihi, lijkt wel of wij dezelfde opstelling hebben in huis. Ik heb ook zo'n hoekbank en aan het einde een gashaard. Lekker warm...

XXX

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    wie t ook vergeet en fout doet, ik vind zulke dingen echt slordig! zeker als je je al zo onzeker voelt dan heb je gewoon t gevoel dat je niet serieus wordt genomen.. maar goed t blijft klote. laat je maar goed verwennen door je vriendin, en hou je taai!

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ Trieske, dan hebben we op dezelfde dag de eerste afspraak bij de verloskundige.. grappig zeg! ik moet om 13.15, en de dag ervoor hebben we dan onze eerste echo gehad. Hopelijk krijg jij m ook snel. was afgelopen dagen heel onzeker en bang dat t fout zit maar heb er nu opeens alle vertrouwen in. en lekker dat je voor de zekerheid nog een test hebt gedaan, stelt je idd toch weer gerust. misschien doe ik dat ook nog wel even voor de zekerheid.. ;) goed excuus om weer blij te zijn toch hahaa :)

Deel Deze Pagina