November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    tadaaaaa :)
    en er zit zon enorm actief wezentje in :D

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Awww claire!
    Wat een mooie foto weer!
    Jij bent echt voller dan mij
    Ik denk dan dat hij niet genoeg ruimte heeft
    Totdat hij mijn onderkant blauw schopt alweer haha

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) hier trapt ze me ook bont en blauw en ruimte om los te zwemmen is er ook niet
    want ik voel elke draai beweging (overigens wel heerlijk dat ik veel voel)

volgens de vk draag ik t zelfde als mn moeder toendertijd
    Mn moeder was in het totaal 27 kilo aangekomen
    met 20 weken was ik 5 kilo aangekomen
    maandag weer wegen bij de vk ben benieuwd!

4. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

claire wooow wat heb je toch al een grote buik zeg erg mooi

ben benieuwd wat je nu weegt maandag bij de verloskundige
    en jou mams 27 kilo aangekomen das echt veel
    hoeveel waren er naar de bevalling weer gelijk af?

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ze heeft er in het toaal 3 maanden toen over gedaan om alles kwijt te zijn.
    ze vertelde dat ze na de bevalling direct 15 kilo kwijt was
    ik was 7,5 pond

6. hielko2006

ow dan was ze het nog wel snel kwijt zeg

7. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    gutemorgen!

mooie foto claire!
    mijn buikje gaat niet zo hard laatste weken, maar eerlijk gezegd ook niet zo heel erg...ik ben super mobiel, veel ebter dan bij mijn eerste zwanegrschap en dat vind ik eigenlijk wel fijn...buikomtrek van ongeveer 98 cm, dus ik vinnut wel goei zo ;)
    gisteren gewogen (altijd spannend) en 5 kilo erbij nu na ruim 24 weken, dat vind ik nog acceptabel, ben benieuwd naar het eindresultaat hihi...

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo weer bijgelezen..

Gister een meeting gehad (bbq ) met de feb2008 mama's... errug gezellig.. en heerlijk zelfgemaakte knoflook en satesaus door 2 dames.. YAM.. hubbie was er wat minder over te spreken toen ik naast m kroop gisteravond..whahahaha...

Beebje: alls gaat goed.. geen bijzonderheden...

@CLAIRE.. sjonge wat een buik al zeg.. en balen van je fiets, maaarrrrrr nu heb je wel mooi een mamafiets.. en die zijn retehandig..

@kilo's.. ik ga straks ook ff op de weegschaal....maar ben bang dat t resultaat gaat beginnnen met een 8. *zucht* dat betekend dus meer dan 13 kg erbij.. ik was de 15 aangekomen kg van marijn binnen een half jaar kwijt.. de 30 kg van jur en 20 kg van lisa heb ik een 1,5 jaar voor moeten sporten...ach.. t gaat er wel weer af.. dat weet ik zeker, maar toch..

verder niets te melden.. rustig dagje vandaag... vanavond verjaardag...

Ik ga douchen en aankleden.. tot later misschien .. anders fijne zondag ladies..

9. hielko2006

liligan 5 kilo in 24 weken lijkt me netjes hoor
    hoeveel was jein totaal bij je vorige zwangerschap aangekomen?

ichtus al 13 kilo in 25 weken heb je zeker ook al een flinke buik of niet
    en 30 kilo in totaal van jur woooow dat was mega veel zeg

hier nu 3,5 kilo aangekomen in ruim 21 weken

10. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    @ Clair mooie foto!en rot van je fiets

@ puzz hoe gaat het met jou..

@kilo's 6 kilo aangekomen totaal deze zwangerschap.

Het lijkt wel of ik op knappe sta.
    Zo voelt het of er een grote elastiek mij heel strak houd in me buik.
    Rot gevoel en veel pijne me rug.Denk dat het banden pijn is.
    Veder is ons dondersteen er druk jeetje wat een geshop.

Wij gaan straks even naar de kinderboederij of anders naar een braderie...Weet het nog niet.Me kleine jongen kan wel ze engerie kwijt op de kinder boerderij en denk ook dat we naar de kinderboederij gaan.

fijne zondag veel liefs van hier.

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

Ik ben weer thuis vanaf nu ga ik proberen mee te lezen weer :D want me mannetje heeft vakantie dus ben ik nie veel online (z0 ongezellig he ;) )zag iig een hele mooie buik van claire! gaaf hoor!

12. puzzcat24

Alles gaat goed hier :p
    Verveel me ook zo op een zondag...
    Bah het lijkt alsof hubbie altijd wel wat vind om zich te vermaken haha
    Meestal world of warcraft of dat stomme motor races op RTL 7...

Oh we hebben nu een lime groene slaapkamer...
    Wat nou zo vaag is we slapen als roosjes!
    Ik had wel eens gehoort over kleuren en emoties maar dit is belachelijk whahah

13. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hallo,

Claire wat een prachtige buik. heb nog ene heel bescheiden buikje. Vnd hem al erg groot, maar ja als ik jullie buiken allemaal zo zie, dan erg bescheiden.

Heeey puzzcat, hier ook een man, die wordl of warcraft speelt. Erg lastig soms, omdat iets samen doen ook erg leuk is.

Hier al een tijdje geen buikfoto gemaakt. Wel effe doen is leuk voor later. Morgen afsoraak bij d egyn, ben erg benieuwd hoe het met de kleine gaat.

Ja ben niets aangekomen. Ben nog steeds 7 kilo lichter. Kon het ook hebben hoor. Het waren er 10, dsu inmiddesl zitten er weer drie aan. maar na de 20ste week is mij verteld moet je ook wat gaan aankomen.

groetjes gaby

14. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hallo allemaal

Tis wat met die mannen, hier nog eentje die geregeld World of Warcraft speelt!

Claire mooie buik al, dan heb ik ook nog een bescheiden buikje hoor! Zal van de week weer s een foto maken!

Vervelen ga ik me niet vandaag, gisteravond hadden we een straatfeest van de buurt.
    Ben ondanks de pijn, toch een uurtje gegaan, maar dat weet ik nu ook! Heb de hele morgen voor pampus gelegen op de bank en zometeen komen mn ouders op de bezoek. Hubbie is naar Zolder vandaag, naar een of andere autorace, dus kan wel wat afleidng gebruiken!

15. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hahaha, er ziet er hier een infamous te spelen :) maar dat vooral omdat ik na het zwemmen als een blok in slaap ben gevallen, jjjjeeeeetje, wat was ik uitgeput zeg hahaha
    ik had hannes in bed gelegd en dacht ik breng hem nog snel even wat sap, maar toen ik binnenkwam sliep ie al! Luie boel hier hihi..

@knippy, vorige keer ongeveer 18 a 20 kilo erbij, maar ook snel ronder en voller. Nu echt gewoon vooral een buik naar voren...ik mag echt niet klagen, voel me gewoon goed, geen klachten, lekker mobiel, fijn gewoon...

ik wilde een foto van mijn bescheiden buik plaatsen, maar er is iets mis met internet explorer hier...als ik iets afsluit breekt ie meteen heel internet af en ben ik dus alles kwijt, lukt me dus niet iets te oplaatsen...iemand nog een ander idee hoe ik dan een foto kwijt kan???

koes!

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @ knippy,

bevallen in het CWZ is wel prettig hoor. Ze hebben er fijne suites, en als je geluk hebt lig je er dus helemaal alleen! Lieve verpleegsters, alleen de muren zijn niet 100% geluidproof :) de couveuse afdeling is een jaar geleden helemaal vernieuwd, zijn nu ook prachtige suites, dus als er iets is komt je beeb daar ook goed terecht!

niet om je ongerust te maken ofzo hoor, maar misschien is het handig nog een andere optie te gaan bekijken, zoals het radboud..Een vriendin van mij wilde namelijk (als het nodig bleek) ook naar het CWZ, maar dat was dus, ondanks de 'belofte' vol en ze moest halsoverkop naar rijnstate, niet fijn!
    Voor je eigen gemoedsrust misschien dus fijn om ook daar even te gaan kijken?

doe je verder nog iets aan zwangerschapsgym ofzo?

17. hielko2006

@ puzz fijn dat je nu zo goed slaapt zeg had je veel eerder moeten doen

@ gepke 7 kilo lichter als begonnen das lekker zeg

@ Miraclles let op jezelf he

@ lilage fijn dat je je nu zo goed voelt zeg
    foto plaatsen misschien eens via mozilla firefox proberen daar werk ik altijd mee en gaat perfect

thanks voor de fijne uitleg van het CWZ we gaan de 17e naar een voorlichtingsavond puur omdat het hier om de hoek zit kan ik wel zeggen.
    maar voorkeur gaat uit naar thusbevallen maar als dat niet lukt wil ik toch graag een alternatief hebben en daarom dat we dan maar even gaan kijken snap je
    maar goed wie weet ga ik ook nog wel een avondje bij het radbout kijken thanks voor de tip ;)

ik doe trouwens niet mee aan een zwangersschaps cursus zoals gym of puffen ofzo

18. puzzcat24

@gepke ja je hebt gelijk hoor meid
    MAAR moet zeggen dat ik zelf ook 2 jaar wow heb gespeelt
    En nu maak ik me toch wel zorgen in hoever dit weer doortrekt als joey is geboren

En ik heb mezelf nog niet meer gewogen 2 weken geleden was ik nog maar 4,5 kg aangekomen

@miracles jou hubbie ook al haha
    Ik zal het je nog sterker vertellen:
    Ik speelde samen met hubbie,broer schoonzus en hun zoon wow haha

@lilage mensen noemen mij mooi zwanger omdat mijn buik ook vooruit steekt
    En ik ben een gezet persoon meer een peer vorm en daar (benen) kom ik niet aan
    Ben er blij om hoor anders gaat het wel erg vreemd uitzien straks
    Vanboven redelijk dun en van onder vetty betty haha

En welke internet explorer heb je dan?
    Ik heb zon idee dat de nieuwe nummer 8 toch niet zo super is
    Ga als het nog niet beter word van de week weer over op 7
    (hubbie is comp freak dus zal het hem straks even vragen)

@knippy ja echt wel!
    Vaag vind ik het want paars is mijn FAVO kleur zo vreemd
    Ik puf ook niet ze zeggen dat het instict matig zal gebeuren
    En een geboorteplan kan je meestal ook niet op aan,het zal altijd anders zijn dan je verwacht

Ohh en dames die een ks krijgen:
    Ik dacht dat je kindje niet bij je mag slapen en en dat je niet bij hem mag komen
    Ik heb mijn schoonzus dus gevraagt en ze zei dat ik zelf hem mag eten geven en de hele nacht bij hem mag komen kijken :p
    Voelt nu beter veel beter
    Ik wou hem al meenemen gelijk te eerste dag maar ja de drains van de operatie moeten een dag blijven zitten enz :(

19. hielko2006

puzz ik laat het ook gewoon op me afkomen ja we zien wel
    er is er nog nooit 1 blijven zitten dus het zal best goed komen

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

#8920 Miss Mommy, 20 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2009
    Goeiemogguh!

Weer een nieuwe dag!

Heb gisteren via marktplaats een lodger shelter besteld, vooral om als dekentje in de maxicosi te gebruiken!

Denk dat ik vandaag s ga bellen voor een afspraak te meken voor de 3d echo! Heb er nu al zin in, maar dat duurt nog wel een paar weekjes!

Verder alles goed met iedereen?

Deel Deze Pagina