November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

O mutsy ik lees net je bericht: Wat een pannekoeken daar zeg! Maar goed buiten dat is het natuurlijk helemaal K*T nieuws. Ik moest er gewoon van huilen toen ik je bericht las. PFFF, echt shit.

Zoals Lynnes al zei, laat je maar goed verwennen, even ergens anders aan denken. Nou meid hoop dat je je weer snel bij ons aan kunt sluiten.

Kus en veel liefs Patricia...

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@mutsy meid...
    sterkte!
    Dit is zoooo grof van hun!
    Grrrr :evil: :evil:

3. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Jaa .. ach .. ik laat mn tranen ff rollen .. ff alle spanningen eruit laten glijden hihih ;)

Wel lief dat jullie zo mee leven ....
    Maar is andersom ook hoor :D
    Jullie zijn schatten :D:p
    Dikke kus mij

4. Happymommy84

@Lynnes: ik zou ook wel eerst een echo willenmaar ik moet maar ff geduld hebben. Grappig dat we ook nog dezelfde dag naar de vk gaan. Ik moet om 10:00. Ik ben ook zo onzeker geweest de laaste dagen, op de een of andere manier durf ik gewoon nog niet echt blij te zijn terwijl ik dat wel wil en...en..en.. zo kan ik nog wel even doorgaan. Steeds als ik weer een pos test heb dan zeg ik tegen mezelf: Dit was echt de laatste maar als ik dan weer 2 dgn verder ben dan doe ik er toch weer een om te checken of m'n HCG nog niet gedaald is. Ik doe die met indicator dus dan kun je dat goed zien. het is niet alleen niet goed voor mezelf maar ook niet voor mijn money.

XXX

5. Happymommy84

Ff boodschappen doen, tot straks...

XXX

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @puzzz gelukkig ben je weer gerustgesteld.. en genieten nu meis...

@Mutsy.. meis meis.. wat een gedoe.. vind t zo balen voor je die onzekerheid.. misschien is t niet goed gegaan bij de innesteling, maar je krijgt (naar mijn mening) echt niet bij 2 verschillende merken een lichte test als er niets is hoor...en je weet dat de testen van de ha/zh niet echt bijzonder zijn he.. dat heb je bij claire wel gezien.. sjonge zeg.. ik zou gewoon over een paar dagen als de ongi uitblijft er nog een goedkope test.. die van kv met 2 streepjes tegenaangooien.. maar dat moet je zelf maar even bekijken hoe je je daar bij voelt natuurlijk..

Vind t gewoon raar.. stomme arts..

Hele dikke knuff meis.. en laat die tranen maar lekker rollen.. wij vangen ze wel op..

(((((knuffff))))))

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Muts balen lekker even de gedachten van je af zetten .. Knuff

Hahahah PUZZ is niet meer veilig, ik heb haar gespot :) en ze had niks door hahahaha

8. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Heeey Bruisje

jaaa thankss ..
    Ik doe over 5 dagen nog wel een test .. of zondag 1 ... maar deze dagen helemaal niet meer iig ...
    ja huisartsen ja ach ... breek mn bek nie open ...
    Ben nu boos/verdrietig/ alles tegelijk ... me aant afvragen waarom mij niet een keer het geluk toeslaat ... vanaf 2006 alleen maar tegenvallers,en geen kleintjes ook niet!
    maar ja komen we wel weer over heen ... daarom gaan ik er ook ff tussenuit! ik ben er vanaaf weer ff .. neem mn lappie mee
    Knuffsss terug!

9. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Oja even voor allemaal : : :

Geniet lekker van jullie zwangerschap
    Als je wat voelt .. hihih dan is het goed, voel je ff niks dan is het gewoon ff rustig !

En mijn mOTTO Is : Zoalng GEEN Bloed Hebben We MOED :D ... !oja mijn cycles is ALTIJD strikt optijd na mn mk ook gewone cycles gehad .. kan natuurlijk wel een keer uitblijven maar lijkt me stug haha !

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    KEEP THE SPIRIT GIRL!

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mutsse: Balen meid :( en wat idioot dat ze zulke stomme fouten maken daar! Die huisartsen doen dat volgens mij steeds vaker, hier ook al!

Pussy: Gelukkig ben je nu gerustgesteld :) En nu genieten meid ;)

Ik probeer ook te genieten :)

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jee wat kletsen jullie veel...

@Princi: Ik ben op 5 november uitgerekend, 3 dagen na de verjaardag van mijn ventje. Vind het wel een mooie maand.

@Mosa1982: Ja dat klopt, ik heb daar ook even rondgespookt maar kon het niet bijhouden haha dus maar gestopt. Leuk zag dat jij ook hier bent!

Ik heb alles gelezen maar ben ook veel weer vergeten...
    Oja
    @Puzz: ik was juist een beetje in paniek toen die krampen zo erg waren en blij dat ze gister en vandaag bijna weg waren haha. Wel af en toe hier en daar een steek maar denk maar zo...je baarmoeder is hard aan het werk.

Ik heb het ook best koud overdag maar 's nachts zweet ik mijn bedje uit! Verder een beetje gevoelige boobs maar verder heb ik nergens last van...ben er ook wel blij om..
    Oja...ik ben wel al 1 kilo aangekomen! Hoop niet dat ik dat iedere week krijg haha.

Liefs!

13. Happymommy84

@Sterre82: Jij, Lynnes en ik zijn op dezelfde dag uitgerekend,,,leuk! Wanneer heb jij je eerste controles?

XX
    Patricia

14. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    knuffel voor mutsy!

ik ga naar school dus kom morgen weer, om 9 uu kom Mvm al ! en ben al zo moe!

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ sterre... ik werd vanacht ook badend in t zweet wakker :(

hier ook steken en krampjes weer was vanochtend effe stil maar onze knorretje is het effe aan t inhalen

(vraag maar niet hoe we aan die bijnaam gekomen zijn :) )

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Hoe zijn jullie aan die bijnaam gekomen CLAIRE?

ben errug benieuwd.. (dat was wel een inkoppertje he.. ;) )

@Mutsy.. de juiste instelling meis.. en ik houd goede hoop voor je....je ongi blijft niet zomaar uit...toch?

@

17. Happymommy84

Hmm, m'n banner deed het even niet dus dit is ff een testje (alweer een testje) om te kijken of ie het alweer doet.

Fijne avond lady's...

XXX

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @trieske: Ja leuk zeg! Met z'n 3en. Ik krijg 10 maart de eerste echo maar dat is puur om te kijken of het niet bbz is omdat ik daar nogal kans op heb. Ik ben dan 5 wkn en 5 dgn en hoop stiekem op een heel klein beetje hartactiviteit...*duim duim duim*

@Clair: Haha zo noemen ze mij allemaal in de familie, knorretje. Wij hebben de bijnaam janse al....weet ook niet waarom. Mijn hub zegt ook al de hele tijd dat hij de kleine, janse gaat noemen...Niet dus! aldus mama haha.

Liefs!

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ bruisje

omdat mn buik hele tijd maffe geluiden maakt :) dus knorretje kwam hubby mee aan

hebben mn neefje al tot ons tijgertje omgedoopt hahaha

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ Mutsy wat lees ik nou :| wat balen zeg! dikke knuff

Deel Deze Pagina