November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D hier is het geboortekaartje ook helemaal af
    alleen nog drukken :)

2. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    Flex: k had denk k bij een andere prenatal zaak gekeken als daar die lakentjes waren. pfff wat een gedoe jah als je nergens kan pinnen. Maar goed je heb ze nu zeker weten de goede die je wil hebben.

Claire: Hoe maak je de geboorte kaarten dan via de computer via speciaal programma of zelfgemaakt met 3d oid???

Meeting: lijkt me heel erg leuk maar denk dat k bijna als enige in drenthe woon. Zie het niet zitten om helemaal naar utrecht te rijden.

Miracles: heb je m niet een schop in zijn ... gegeven?? en dan zeggen nu kan je zelf voelen hoe k me voel.

Vandaag gesprek gehad met leidinggevende mijn contract word met een jaar verlengt 30 sept begint mijn verlof hoef pas 3 maart weer beginnen omdat k vakantie erachteraan plan.

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wat nou zo jammer is is dat ik bovenin friesland woon en ook geen manier heb om bij jullie te komen dan
    Geeft niet :p
    Ik zou het ook te spannend vinden namelijk...

4. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Een meeting lijkt mij erg leuk, nog iemand in de buurt van Kampen/ Zwolle, kunnen we misschien carpoolen. Ik hou nog wel een stol achter de uer want op dit moment flink ana het spugen dus weet niet of ik het ga redden. Stomme huisarts. Volgende week woensdag afspraak internist om te overleggen of hij ze voor kan schrijven.

Hier ADHD en autisme is de familie. Twee broertjes, dus redelijk dicht bij. best spannend of mijn kind het heeft, maar porbeer er niet bij stil te staan.
    Hier ook geen nekplooimeting laten doen, omdat het een kan sis en ik al snel stress heb. Maa mij wel eens zoregn , maar bij de 20 wkeen echo zei hij nog dat ze soms typische afwijkinge zien van syndroom van down. Niets gezien. Vond het wel erg spannend toen. Ik kan mij goed voorstellen dat het geen rozekleur en maneschijn is en ik denk als ik ene kind krijg met syndroom van down er ook voor zal kiezen om het af en toe eens uit huis te plaatsen in zo'n speciaal verzorgingstehuis. gewoon voor je eigen rust en opladen. Ik vind wel dat de meste syndroom van down kinderen er altijd er gelukkig uitzien.

SUUSJE34: effe een vraag of je zoon. Hoe oud is hij en hoe zijn jullier erachter ekomen dat hij high sensitive is. Heb een dochter van 2,7 jaar en er werd geopperd dat ze ook wel een high sensitive kon zijn. Hoe kunnen we dat zien of laten testen? En hoe er mee om te gaan?

Princi; een leuek kapsel laten knippen en goed gelukt

Miracles: wat een kl--tz-k, ja artsen denekn tegenwoordig veel te veel aan hun eigen haggie ipv aan het welzijn van de patient.

Fijne avodn nog

gr Gaby

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jee Miracles, wat een idioot. Meer kan ik er niet over zeggen!!

Oke een plek voor de meeting wordt nog lastig denk ik zo. En ik maar denken dat een datum lastig zou worden.... Ichtus...vindt je een meeting ook nog steeds leuk? Ik neem nu een beetje het voortouw, ik hoop dat je dat oke vindt...

Gepke, ja heerlijk altijd als ik naar de kapper ben gewest. Zeker nu mijn haar sinds ik zwanger ben zo droog is als stro...
    Over high sensitive, je kunt eens boeken lezen van de schrijfster: Elaine Aron : bol.com | Hoog sensitieve personen, Elaine N. Aron | Boeken (Nederlands)
    Ik vond dat heel herkenbaar. Dan heb ik het over mijzelf en mijn man. Want ja ook hier wat hyper sensitieve trekken. Voor mij viel er een hoop op zijn plek toen ik delen uit dit boek las.
    Veel hulpverleners nemen hoog sensitiviteit best serieus maar er zijn er ook een hoop die het afdoen als een modeverschijnsel. Dus mocht er hulp bij zoeken laat je niet zomaar afschepen als jij denkt dat je kindje dat heeft hè!

Zo heb de hele dag buikpijn gehad (ik denk darmen) maar dat neemt nu gelukkig alweer af. Het wordt maar mooi allemaal opzij geduwd zeg, in mijn buik dus. Maar goed ik ging dit dus typen om te vertellen dat ik mijn bed in ging duiken.

Trusten ye all

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen

wat een hel zeg dat suikerprikken
    rotnacht gehad en werd wakker doordat ik een irri harde buik had
    en na de wc steeds.
    7 uur wekkertje en ik barste van de honger... maar ja nuchter prikken zometeen om half 11 moet ik er weer zijn.

@ mamsie.... ik heb t kaartje gewoon met paint shop pro gemaakt en behulp van mannetje lief

@ meeting... hoop beetje centraale plek ;) en duim dat ik goed genoeg te been ben door mn bekken

@princi .... vervelend buikpijn, rustig aan heh!

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

claire wat naar he zo nuchter prikken kan je nu wel lekker eten tenminste

8. linde90

linde90 Niet meer actief

Over meeting,
    Lijkt me wel heel leuk, alleen zitten al mijn zaterdagen in September al vol. helaas....

9. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Goeiemorgen!

Meeting: hoop dat t wel een beetje centraal is, zoals Utrecht of zo, dat is vanuit zuid-limburg nog wel te doen, maar als ik naar Rotterdam of zo moet, zit ik al op een dikke 2 uur reistijd...

Lijkt me trouwens wel erg leuk, hoop echt dat ik dan in staat ben om te kunnen komen!

Verder heb ik alles bijgelezen, is alleen lastig typen nu, kan rechterhand niet gebruiken...

Mis wel een aantal meiden de laatste tijd, Ichtus, Jessica en nog een paar...??? Hoe is t met jullie?

10. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Meeting: Miss is het handig om alvast wat data's en plaatsten voor te leggen...

Ik kom uit Tilburg Dus die omgeving is altijd goed, hihi. Maar wat vind iedereen van Utrecht???

11. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Hoe is het hier?? Tijdje niet geweest. Met mij gaat het prima, alleen vorige week last gehad van bandenpijn. Is dat bij jullie ook al begonnen?? Gelukkig was het na een paar dagen over, echt vervelend..

12. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hoi dames,

Ik vind utrecht ook prima voor een meeting. Ben ook wel ff onderweg maar dat heb ik er wel voor over. Ik kom uit de kop van noord-holland.

Even een andere vraag hoe hebben jullie dat straks geregeld met opvang? Wij hebben voor 4 dagen opvang nodig en hadden al bedacht dat we dan 3 dagen bij een gastouder en dan op vrijdag bij mijn moeder. Maar nu kwam vanochtend in ene mijn schoonmoeder met het idee om ook 1 vaste dag te gaan oppassen. En jullie raden het al. Het liefst ook op vrijdag. Met mijn moeder had ik het al zo goed als geregeld en vond ik 1 dagje wel mans zat. Het wordt evengoed al een flink gesleep. Maar nu zou het dan bijv. dinsdag naar mijn moeder dan 2 dagen gastouder en dan op vrijdag naar mijn schoonmoeder. Hoe staan jullie hier tegenover? Ik heb het idee dat dit echt een drama wordt met al die verschillende mensen en al hun eigen regeltjes en dingen.. Mijn hoofd loopt er een beetje van over!

Wat zouden jullie doen?

Liefs, Bloempjuh

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

hoe gaat het met jullie??

@ hier niet zo goed vandaag weer erg duizelig bijna spugen pijn in onderbuik en zie sterretjes ik schrok me kapot en ben meteen gaan kijken wat symptomen van zwangerschapsvergiftiging waren alleen sterretjes zien komt overeen verder niet echt moet het alleen even in de gaten houden als ik het vaker heb moet ik meteen contact opnemen met de vk... vriendlief is nu de tuin aan het doen we krijgen een hondje dus gaan speciaal voor hem gras neerleggen hihi een klein stukje maar hoor zodat ie daar zijn behoefte kan doen snachts:)

even over de meeting ik weet niet of ik heen ga maar dat zie ik dan wel weer :)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bloempjuh ik persoonlijk zou de opa's en oma's niet op laten passen. Ik vind dat een bezoekje aan opa en oma leuk moet blijven en als ze gaan oppassen een vaste dag in de week voedden ze je kindje ook op. maar dat is wat mijn gevoel zegt je moet doen wat jij dnekt dat het beste is :)

15. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Bloempjuh, wij zitten ook een beetje met dat probleem.
    Op vrijdag past mijn schoonmoeder op, zij heeft dan mijn neefjes ook al, en dat is handiger op 1 dag.
    Op Donderdag hadden wij al met een tante afgesproken, en dinsdag ochtend zou mijn schoonzus oppassen.
    Maar nu moet ik 3 volle dagen gaan werken, en mijn schoonzus kan maar een halve dag, dus hebben we besloten om dan de dinsdag een volle dag op het kinderdagverblijf te gaan.

Maar eigenlijk vind ik 3 verschillende plekken ook wel veel, zit er ook een beetje mee.

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Zo hier zijn we druk met de babykamer, gisteren behangen , vandaag schilderen, en morgen de vloer erin, en morgen komt het kamertje, heb er helemaal zin in...
    Net alvast gordijnen besteld, en en rolgordijntje gehaald, dus we hebben nou zowat alles.
    Als het kamertje morgen klaar is zal ik een foto plaatsen

17. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    @ Flexgirl -> Vervelend dat je je beroerd voelt! Leuk een hondje! Wat voor eentje krijgen jullie?

Juist om die reden hadden wij in eerste instantie ook maar voor 1 dag geregeld met mijn moeder. Die wilde eerst alle 4 de dagen oppassen maar dat hebben wij sowieso afgeketst. Dat vind ik echt veel te veel en ik wil inderdaad dat oma ook gewoon oma blijft. Maar ja nu mijn schoonmoeder ook in ene op wil passen voel ik me toch een beetje voor het blok gezet. En dan ook nog een vaste dag in de week. Ik had al bedacht dat de kleine dan de ene week bij de een en de andere week bij de ander. Dan veranderd er maar 1 dag voor de kleine en de rest is dan gewoon bij de gastouder. Pff moeilijk!

@ Lara -> Ja, dat gesleep van de 1 naar de ander. En bij iedereen natuurlijk weer een ander ritme. Het blijft een lastige situatie. Maar ja feit is wel als je er nu al mee zit hoe moet dat dan wel niet als de kleine er dan is denk ik dan.. Vind het nu al zo'n gedoe en ze is er nog niet eens!

18. linde90

linde90 Niet meer actief

nee zit er inderdaad ook wel mee, we hebben al met zijn 2en afgesproken, dat als het te veel is, we de kleine dan 2 dagen naar het kinderdagverblijf doen, en dan maar niet naar de tante.
    Het is alleen zo rot, ze verheugd zich er echt op en heeft een ander kindje afgezegt voor ons.

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

we krijgen een jack russeltje :D:D

20. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    Jaaa dat opvang voor de kinderen is een probleem en een gepuzzel.
    pff zit er ook steeds mee te stoeien.
    Ik zelf heb zoiets ik doe straks de kids naar de opvang maar me vriend heeft zoiets weet je wel niet wat dat kost.pfff
    ons oudste zoontje gaat nu nog naar me schoonma maar die heeft steeds last van reumatische handen/armen. ben nu duzz heel erg bang dat ze straks ons zoontje laat vallen aangezien ze ook weleens kopjes enzz. laat vallen.

Deel Deze Pagina