November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

Oh super, die zijn zo leuk en actief
    wanneer komt die?

En rot dat je niet lekker bent, hopen dat je snel weer opknapt

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ lara ik heb er nog geen gekocht hebben al wel heeeel wat favorieten maar zitten allemaal in brabant of limburg :| das ffies 2 uur rijden maargoed je moet er wat voor over hebben

3. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Ben ook een november mama. ben 8 november uitgerekend.
    Nog geen gekke dingen, alleen moe..

4. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0

Ja, dat vind ik dus ook zo rot. Want ja beide oma's wil je niet teleurstellen. En mijn schoonmoeder is nogal een dominant type. Ik ben ook een beetje bang dat zij straks (figuurlijk dan) met mijn kind aan de haal gaat. Zo vind ze het bijvoorbeeld nu al onzin dat de kleintjes nu pas vanaf 6 maanden een fruithap ofzo krijgen. Misschien dat het wel losloopt hoor maar zie daar gewoon nu al tegenop! Mijn vriend ziet dat helemaal niet zo.. Maar ja het is ook zijn moeder. Er zijn al heel wat smsjes heen en weer gegaan vandaag hierover. Het is toch een hele dag dat onze kleine meid dan naar die oma gaat. Vreselijk!!

5. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Flexgirl -> AAAAaaah lief een jack russel! Die hebben mijn ouders ook nog steeds. Zulke lieve hondjes! Je moet ze alleen wel heel strak opvoeden anders gaan ze met je haal..

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik werd gemist zag ik...

ben ik dan weer.. hier gaat alles goed hoor...
    ben alleen niet zo lekker..wat misselijk, last van mijn darmen etc.. ach ja.. tis niet anders...

t laatste wat ik las was de oppasmogelijkheid..

Hier past schoonmama al jaren op..1 of 2 dagen in de week.. kids vinden het prima.. zij heeft ook totaal andere ideeen dan wij over opvoeding en voeding.. ik laat haar maar een beetje.. zo lang het nog binnen de perken valt.. ze heeft er 5 grootgebracht op haar manier en daar is ook niks mis mee.. kinderen weten gewoon dat he bij oma anders gaat.. als ik iets echt niet wil zeg ik het gwoon.. ze luisterd dan wel niet, maar dan kan ik er wel tegenin gaan als het weer doet..of ik breng ze gewoon een keer niet.. weet ze voldoende.. heb geleerd om wat soepeler te zijn hierin...

en over fruithapjes pas bij 6 maanden.. dat vind ik ook onzin.. dat is niet iets van een andere generatie.. doe wat je prettig vind, en waar je je goed bij voelt..hier hebben ze altijd bij 3,5 a 4 maanden al fruit gekregen.. t cons.bureau kan wat mij betreft worden afgeschaft.. waardeloos bureaucratische onzin.. ik heb er niets mee.. dit meisje krijgt er alleen de inentingen.. en de eerste paar maanden ga ik er heen om te wegen, maar verder niet.. die andere controles stoppen ze maar ergens waar ik ze niet hebben wil...(het cb hier is niet zo geweldig.. maar is wel duidleijk zo..whahha)

euh euhe euh..

verder eigenlijk niets te melden..

7. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Aaah daar is Ichtus weer 8)

Ja, ik weet ook wel dat het bij oma sowieso anders gaat dan thuis maar dat hou je toch. Mijn schoonmoeder heeft ook 3 gezonde jongens opgevoed dus dat wel inderdaad wel los lopen. Bij een gastouder gaat het natuurlijk ook weer anders..

Ik noemde de fruithap alleen maar ff als voorbeeld. Maar mijn nekharen springen al overeind als ik haar dan zo haar praten over hoe zij het gaat doen met MIJN kind. Het is en blijft een lastige situatie. Gelukkig hebben we nog ff de tijd. Ik weet ook niet hoe mijn vriend op zijn moeder heeft gereageerd op dit nieuws. Ik ben alleen via de sms op de hoogte gebracht. Normaal gesproken heb ik helemaal geen 'last' van mijn schoonmoeder en kan ik wel goed met haar opschieten. Het is niet dat we gaan winkelen ofzo maar kan wel bijv zo een half uur met haar aan de telefoon hangen.

Over mijn moeder maak ik me trouwens totaal geen zorgen. Ze weet precies hoe ik het wil. En ik vertrouw haar ook volledig dat dat ook gaat gebeuren. Misschien is dat ook wel gewoon een moeder-dochter ding hoor..

8. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    hmmz... het is wel goed te zien dat ik me verveel op mijn werk haha het is ook zo rustig!

9. linde90

linde90 Niet meer actief

hahahah ik zit ook regelmatid stiekum op zp op mijn werk:p
    Wat voor werk doe je dan ?

10. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0

Ik werk bij een verzekeringskantoor. Maar een hoop klanten en tussenpersonen zijn op vakantie.. net als de helft hier op kantoor. Kan het wel lekker rustig aan doen op deze manier :D

Wat doe jij voor werk?

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik zit ook op kantoor, maar dan in de logisitieke branche.
    Maar nu heb ik lekker vakantie:)

12. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@oppassen: Wij zijn er eigenlijk nog niet ze mee bezig. Mijn vriend kan zijn rooster makkelijk aanpassen en aangezien ik mijn schoonheidssalon dan toch wel echt goed draaiend wil hebben hoop we er samen toch wel uit te komen. Lukt dat niet dan kan ons ukkie altijd nog naar mijn ouders... Miss denk ik er te makkelijk over hoor maar dat zien we dan wel weer. Ik kan me wel voorstellen dat het soms erg lastig is, zeker om niemand te kwetsten terwijl je eigenlijk alleen maar het beste wil voor je kind.

Verders heb ik zulke leuke geboorte'kaartjes' besteld. Ik er zo een link plaatsen, moet nof ff zoeken. Miss een leuke tip voor degene die er niet uitkomen...

13. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Die is wel heel leuk, maar iets te duur voor hier ;), wij moeten er aardig wat wegsturen, denk wel zo rond de 80 a 90

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zoof hoi hoi allemaal

bloedprikken achter de rug
    voelde me half lam erna
    daarna alle papieren geregeld voor t uwv voor manlief dus da zit op de bus (papieren van rechtbank enzo)

ik zag oppasproblemen voorbij komen
    zoals het er hier naar uitziet zal ik stoppen met werken
    er verandert veel eind dit jaar hier in de thuiszorg
    en het is niet zeker of ik de clienten kan aanhouden waar ik toestemming had om de kleine mee te nemen.
    En ouders wil ik er niet mee op zadelen
    Wij hebben ervoor gekozen en niet hun ;)

hehmmm geboorte kaartje
    ik zal mijn dinge in mn album zetten
    geboortekaartjes zijn idd prijzig
    volgens mij maakt het niet uit of je ze zelf maakt of zo bestelt ;)

de meeting... rond utrecht is ideaal
    denk ook voor iedereen het makkelijkst te bereiken :)

16. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ik lees elke dag mee maar reageer niet zo vaak. Gelukkig komt mijn moeder bij ons thuis 2 dagen oppassen en gaat onze meid 1 dag naar de creche. verder blijf ik dus 3 en mijn vriend 5 dagen werken.

Net gehoord dat we de Bloom kinderstoel krijgen helemaal super ben er zo happy mee.

bijeenkomst hardstikke leuk !!!! Ik moet wel kijken of ik de data die gegeven zullen worden kan. Utrecht rotterdam geen probleem. Hoop wel dat ik dan beter kan lopen en zitten dan nu anders wordt het niks

Groetjes,

Evelien

ps Geboden op een super mobiel van pooh op mp hoop dat ze reageren

17. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Claire, wel balen zeg van je werk, je had het volgens mij al aardig voor elkaar. Jammer dan dat het niet gaat lukken.
    Kan je nu je iegen een beetje vermaken thuis?

Even een vraagje, bij wie staan er op de echofoto van hun meisje ook maar 2 streepjes? Ik zie overal staan dat er 3 streepjes moeten zijn, dus ben nou wel heel benieuwd wat er in mij groeit hahaha.
    Ze kon mij ook maar 80 procent zeggen, dus ik twijfel heel erg hahaha.

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ lara... volgens mij had fl3x eerst ook 2 streepjes

@ zonnetje.... heb je mn pbtje nog gehad? ;)
    en leuk een pooh mobiel!

19. linde90

linde90 Niet meer actief

ok, ben heel benieuwd

20. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Claire85 Ik heb je pb gehad en geantwoord;)

Zo lastig om te zien wanneer je een berichtje hebt gehad sinds de vernieuwing

Evelien

Deel Deze Pagina