Meid je typt wat ik dus ook voel en van mening ben Zelfs hubbie zit nu naast mij om jou te vertellen dat hij er helemaal mee eens is 8)
wat wel altijd lachen was als mn vader thuis kwam van zn werk en hij zag de tuin geloof dat die man aardig wat hartverzakkingen heeft gehad
Ik zou ook wel graag thuis willen blijven, maar alleen met het salaris van mijn vriend kunnen wij niet rondkomen. We hebben nu een heerlijk huisje met een grote tuin voor de keine, een auto zodat we ook naar mijn ouders kunnen gaan die hier 150 kilometer vandaag wonen. Als we mijn salaris niet meer hebben zijn we deze dingen ook kwijt. Dus die luxe is niet alleen voor ons, maar ook uiteindelijk fijn voor de kleine straks.
tja je stelt wat eissen op een gegeven moment he en aangezien ik een goed salaris heb zou ik dat niet kunnen en willen missen ik hou wel van een keer weggan enz mijn ouders en schoonouders wonen een half uur rijden van ons vandaan dus auto moet echt openbaar vervoer is geen optie maar ieder zijn of haar keus hoor
29 augustus: Princi 30 augustus: Princi 5 september: Princi 6 september: Princi, Miss Moneypenny 12 september: 13 september: 19 september: Princi, Miracles, Chasmi 20 september: Princi, Chasmi 26 september: Princi, Miracles, Chasmi 27 september: Princi (1e zondag van de maand is het koopzondag in Utrecht, 6 sept.)
Goodmorning ladies, Heb het lijstje aangevuld! @Princi, aangezien jij je als organisatietalent hebt opgegooid ik zal eens kijken of er leuke dingen te doen zijn in Utrecht.. Weet niet of iedereen dit leuk vind, maar een High tea?! Is dat een optie? Is een rustig iets, beetje babbelen onder het genot van wat lekkers... Kunnen we er nog iets voor of na doen... @oppassen, Bij ons gaat de kleine 3 dagen kdv. Man gaat 1 dag minder werken en ik ook.. Dus dan moet het helemaal goed gaan komen. We zen wel even hoe het loopt, mocht het op die manier niet werken dan zien we hoe en of wat...en gaan we op zoek naar andere mogelijkheden.. Gisteren de controle bij de verloskundige gehad.. Beetje op mijn vingers getikt dat ik echt wat rustiger aan moet doen. Heb wat last van harde buiken.. Heb het nu ook als ik opsta of me omdraai in bed. Niet pijnlijk en lang maar dan trekt het net even samen... Heeft iemand daar ook last van? Maakt me heel onzeker.. Straks moet ik in bed gaan liggen hele dagen!!! Help!! Kleine doet het verder goed, groeit prima en zoals ze het voelde liep ik wat voor op schema. Hij is dus waarschijnlijk ook bezig met een groeispurt.. Hij ligt helemaal onderin mijn baarmoeder in het kommetje van mijn bekken.. Schijnt vergelijkbaar te zijn met een soort hangmatje. hihihih,.,.. Hij heeft het lekkerste plekje uitgezocht, heerlijk op mijn blaas... Vandaag even op kantoor en dan is het klaar voor de komende 2 weken! Dacht als ik vandaag ga, hoef ik morgen niet... Dus ik heb zo over ongeveer 2 uurtjes vakantie... JIPPIE!
Ik snap volledig jullie mening. Als het anders kon dan zou ik ook meteen stoppen met werken. Ik heb alleen net mijn diploma's gehaald via mijn werk en heb dus sowieso in mijn contract staan dat ik voorlopig deze uren moet blijven werken. En buiten dat zou ik het ook erg zonde vinden om 4 jaar opleiding zomaar weg te gooien. Ik ben ook nog aan het uitzoeken of ik straks 3 dagen kan gaan werken met ouderschapsverlof. Dat vind ik eigenlijk meer als genoeg. Ik verplicht mijn ouders en schoonouders trouwens helemaal niets. Ze hebben het beide zelf aangeboden om op te passen. En dat is/was dus ook mijn punt. Ik vind het belangrijk dat ze ook gewoon 'oma' blijven. Liefs, Bloempjuh
Tja over oppassen enzo... Ik wil ook graag blijven werken... Ik heb leuk werk en weet zeker dat ik een leukere moeder zal zijn als ik blijf werken. Ik vond het vroeger prima toen mijn moeder ging werken want ze was toen een stuk vrolijker... Maar goed iedereen moet gewoon doen wat het beste voelt toch? Dan word je volgens mij ook de beste mamma van! En...ja wij wonen in een koophuis....een leuk huis al zeg ik het zelf. Maar echt voor ons valt er dan ook echt niets te huren. Ja, als we nog jaren gaan wachten. Dan wel misschien. Daar kan ik me ook zo kwaad om maken, dat in nederland een huis vinden zo ontzettend lastig is. Chasmi...jaaaaaaaaaaaa high tea! Lekkerrrrr! Maar wat mij betreft dan wel t liefst een beetje bij een treinstation in de buurt.... Oh en ik heb ook wel eens harde buiken, maar dat noemde de vk erg normaal. Werd jij er voor op de vingers getikt? Ik heb het idd als ik me bijvoorbeeld omdraai in bed en soms als ik naar de wc ben geweest. De vk zei wel dat ik door de bandenpijn wel ook alles lekker langzaam moest doen. Dus dat probeer ik nu. Oh fl3x, zulke dingen zijn zooooo frustrerend! Zo ff powernap dadelijke n dan mijn mijn werk. We sluiten vandaag weer een training af en gaan als afsluiting gourmetten! Wordt vast gezellig!
ik sluit me bij de andere damens aan... een jongen zou overduidelijk zijn geweest ook trouwens ! @ fl3x.... klote van je plankje zeg! @ puzz... je hebt wel een bommetje laten ontploffen heh? arggggg heb zon almme baaldag vandaag zeg!
Meiden, Heb een link naar de Bakkerswinkel in Utrecht. Die serveren overheerlijke high tea's! Echt heel slecht voor je figuur maar ZO LEKKER! Enfin, zij zitten in diverse plaatsen waaronder Utrecht. Volgens mij, als ik google maps bekijk, zit er vlakbij een trein of tram station... Hierbij de link en ik zou zeggen, kijk eens als je tijd en zin hebt! DE Bakkerswinkel
Ziet er wel leuk uit, maar helaas de hele maand september in de weekenden verjaardagen en dan ook nog ons huwelijk.