@Sterre82 Ho ik weet dondersgoed dat je geen kindje NEEMT heb er zelf 3 jaar op moeten wachten die vlieger gaat niet op Dit is en blijft een forum Als ik me wat afvraag en meningen aftast dan is het niet het einde der tijden Ik heb het in de topic niet over meiden die zo nu en dan hun kindje naar kdv brengen of naar oma Ik heb het over carriere meiden die hun kindje constant overal plaatsen om geld te verdienen Zo vaak als ik het al getypt heb maar zal het nogmaals doen: De eerste 4 jaar van je kindjes leven is erg belangrijk,ze leert en ontdekt de wereld Het is aan de ouder om het kindje dat te leren Na die 4 jaar gaan kindjes naar de kleuterschool Thuisblijf moeders hebben de luxe om die jaren mee te maken Carriere meiden niet,dus mijn topic meer geld of toch voor je kindje zorgen Luxe of welzijn kind Ik kan de titel niet meer veranderen maar je snapt me hopelijk wel
Hi Allemaal, Zo ben weer bijgelezen hoor, pff wat een pagina's weer. Mooie buikjes tegengekomen. Ik zal die van mij zo ff in mijn album zetten. Soms ben ik helemaal trots op mijn buikie, zeggen mensen ineens: o wat een klein buikje voor 25 weken, hihi. Verders zou ik heel graag op iedereen willen reageren maar het is nu echt ff teveel. Ga ff foto's in mijn album zetten en dan weer naar de gym...
zit effies te balen als een stekker heel de stad af geweest en niet geslaagt voor karton morgen naar mn moeder en haar knutseldinge plunderen voor karton hopelijk heeft zij wat ik zoek en dan nog hopen zon 60 vel
Koffieleutje, ja zo met tijden wordt hier flink gekletst ja. Gezellig wel. En toch vaak als ik tijd heb vind ik weer dat hier niets gebeurt, hahaha
Chapeau! Zat me er ook aan te irriteren aan dat stukje, maar wist ff niet hoe ik het netjes moest verwoorden. Hier zou het financieel haalbaar kunnen zijn, maar geld is ook lekker. Klinkt misschien een beetje lomp wat ik ga zeggen, maar als je eenmaal luxe bent gewend ga je niet zo makkelijk terug. Ga toch echt liever naar de AH dan de Aldi, no offense. En waar het vooral om gaat is punt 2! Volgensmij zou ik mezelf wat aan doen als ik alle dagen bij huis ben zonder enig sociaal, volwassen contact! Maar goed de meningen blijven toch wel verdeeld. *end*
Luxe of welzijn kind? Wat is dat voor een vergelijking?? Vind het heel wat dat je dat als keuze opgeeft. En dus ook dikke BULL SHIT! Eigenlijk alles wat je zegt. *jammer dat er geen filter mogelijkheid is qua berichtjes van sommige personen* (zei ze dat nou echt?? JA ECHT!!)
Ik kom hier net kijken en mag me er eigenlijk niet mee bemoeien maar doe het toch. Kindjes van werkende moeders (die moeten of willen werken) komen niets tekort. dat is een ieders keuze en die moeten we respecteren. Ik ga na de bevalling ook weer werken 16 uur per week, gewoon omdat ik het geld keihard kan gebruiken en niet voor luxe maar gewoon om te kunnen rondkomen. Kijk moeders die 70 uur per week werken das weer het andere uiterste.
@ Koffieleutje, Tuurlijk mag je je ermee bemoeien, is een vrij forum hoor! 70 uur Zou er niet aan moeten denken... haha is wel een beetje extreem veel. Ik zat trouwens net te denken, hoe zit dat dan met alleenstaande moeders? Die wel moeten werken, anders komen ze niet rond. Die dus ook vastzitten aan een kdv of gastouder... zijn die dan per definitie een slechte moeder? Of zijn daar weer soepelere regels voor.
joe hoe! Ojoj, een heel verhaal rondom werken en kindjes. Ikzelf ben reuze blij dat ze nog een baan voor me hebben gevonden! Ga 3 dagen werken op school, manlief werkt 32 uur. zijn in totaal 3 dagen thuis bij de kids...Ik vond het juist heel erg dat ik de kids misschien niet meer naar de gastouder zou kunnen brengen, hannes heeft het er zo naar zijn zin met de anderen! Wij kunnen niet naar een kdv vanwege de openingstijden... Ieder zijn mening hoor, dat vind ik wel, misschien moeten we iets minder expliciet zijn? Ik heb maar wat buikfoto's in mijn album gezet, hihi, trieske, ik groei nu laatste weken ook niet meer zo hard! Heel gemiddeld buikje nu. Vorige zwangerschap was ik in een week of 27 al bijna 10 kilo aangekomen! Nu nog maar 5, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben...Sinds twee dagen alleen veel last van mij buik, 6 maanden ongeveer kon ik alles doen en laten, en nu ineens bam! Gisteravond kon ik niet op of om vanwege de steken en pijn...even een flinke stap terug dan maar! Zal ook even een foto van mijn andere grote liefde in het album zetten, mijn eerste mannetje...Die is zeker zooo de moeite waard om in het album te komen hihi, vind het zo'n ontzettend lekkere vent