Ach laat alles van me af glijden en toch hou ik in mijn achter hoofd : Als je mening niet eens geuit mag worden op een forum waar gaat de wereld dan heen? @fl3xie Alles gaat goed hier hoor meid! Begin je al zenuwachtig te worden voor morgen? Lijkt me erg leuk een pup in huis hihi Maar ja we hebben katten en hubbie en ik hebben besproken als we op mysterieuze wijze nog maar 3 over zouden hebben door overlijden dat we dan gaan voor een doggy!
Goeiemorgen meiden (nog net!) Hier begint t alweer opnieuw te regenen en onweren... wat een hondeweer! Heb vanmorgen een collegaatje op bezoek gehad, was erg gezellig! @Llilage, mooi buikje en een mooiefoto van je zoontje! Ik duik ff de bank op, ff een uurtje slapen, je houdt je toch onbewust groot als er bezoek is, dus dat moet ik nu weer 'bekopen' met flink wat pijn... Misschien tot straks, enne Claire, hoop dat je je karton inmiddels gevonden hebt!
Een forum is er juist om je mening te geven.. En tja.. met al die rondvliegende zwangerschapshormonen hier schiet al snel iets in het verkeerde keelgat! Dan maakt het niet uit of je het er wel of niet mee eens bent.. Ik snap heel goed dat mensen zich aangevallen voelen! Dat was ik zelf namelijk ook. Ik vind het alleen jammer hoe er dan mee omgegaan wordt. Iedereen wil uiteraard het beste voor zijn kindje of je nou wel of niet werkt, en niet iedereen heeft die keuze om niet te gaan werken! Zo en daarmee ben ik er klaar mee! En nu een totaal ander onderwerp!! Hoe staat het met jullie babykamertjes? Zijn er al meer kamertjes klaar? Zo ja foto's!! Als het meezit kan ik maandag foto's maken van ons kamertje. Wij gaan morgen of zondag de meubeltjes kopen bij de Ikea! Ik kan niet wachten om eindelijk alles in te gaan ruimen. Ik wordt niet goed van al die los zwervende spullen! Vandaag alweer 25 weken zwanger! Nog maar 15 weken te gaan.. Nog 5 dagen en dan heb ik er nog minder dan 100 dagen te gaan! Vind het wel echt heel erg snel gaan hoor! Liefs, Bloempjuh
29 augustus: Princi, Trieske 30 augustus: Princi, Trieske 5 september: Princi, Trieske 6 september: Princi, Miss Moneypenny, Trieske 12 september: 13 september: 19 september: Princi, Miracles, Chasmi, Trieske, Bloempjuh23 20 september: Princi, Chasmi, Trieske 26 september: Princi, Miracles, Chasmi, Trieske, Bloempjuh23 27 september: Princi, Trieske (1e zondag van de maand is het koopzondag in Utrecht, 6 sept) Ik weet niet meer wie die bakkerwinkel had gevonden maar vind het er echt reuze gezellig uitzien!
meiden kom ff snel inbreken omdat ik nog altijd vrij moe ben maar wou ff inspringen op het bakkerszaakje ik weet waar het zit en het is nog aardig eindje lopen vanaf de tram en je moet 20 min met tram vanaf centraal station aangezien mijn trouwjurk uit dezelfde straat komt en het is echt een achteraf wijkje...... ben weer weg....
@Bloempjuh, hier ook bezig met de babykamer! Was net s aan t zoeken op t internet, voor zilveren sterren... maar kan niet echt vinden wat ik zoek! Ik wil namelijk iets van zilveren sterren op de muur maken, maar t kunnen geen stickers zijn, aangezien de muur ruw is, jullie misschien ideeen? Een schilderij met stickers op zie ik namelijk niet zo zitten... @Jessica, je leeft ook nog , hoe is t? Nog steeds moe dusss...
JA ik leef nog hoor maar gewoon veel te moe en geen puff om te reageren en heb ook paar keer gehad dat mijn internet het niet deed hierzo lekker rot draadloos af en toe maar het gaat goed met me moet helaas alleen bij de gyn blijven omdat we een flink manneke hebben over 4 wkn weer groei echo...... net weer 2dgn zkhuis gehad dus ben alweer kapot en op pffff
@ Jessica, liep je kleine mannetje nog steeds voor op de groei? En zo ja, hoeveel dan? @Miracles, kan je niet van hout sterren uitzagen(of je man natuurlijk) en die zilver spuiten of verven? En anders eens bij een hobbywinkel kijken, die hebben vast wel kant en klare sterren die alleen nog in kleur moeten....
ha meiden paar daagies weggeweest maar ben er weer.. wel heel moe maarre lekker slapen vannacht daagies weg waren top.. pff wat een kippenveldiscussie hiero over werken/opvang. Laat iedereen doen waar je je goed bijvoelt ALS je al een keuze hebt, helaas ben ik bij geboorte eerste zoon alleenstaande moeder geworden enne dan heb je geen keuze, ook is het leven duur en heb je ook niet altijd de keuze..daarnaast werken is voor de een vreselijk de ander vind het heerlijk! wat betreft uitje: prik een datum en ik kijk of ik mee kan (vaak wel alleen 27/9 zeker niet is nl mijn verjaardag..) ik werk nl ook op zaterdag af en toe bij wereldwinkel enne heb mijn rooster nog niet!
JA hij loopt nog steeds zo dus zij heeft ook 8 november aangehouden hihih niet dat ik het errug vind hoor ik was gewoon verder dan ik al dacht maar ik moet nu ok bij de gyn blijven over 4wkn weer een groeiecho vind ik niet errug hoor hihiihhi ik d8 dus eerst dat ik net zo ver als jouw was maar ik ben zondag al 25 wkn hihiihh en hij ligt niet meer in een stuit dus ook errug fijn hij ligt met zijn hoofd tussen me benen en zijn beentjes bij me ribben.... maar kwa lengte loopt hij zkr wel voor nog steeds 91% op de curve ipv 50% hahahaa
Ja dan ben je inderdaad al een kleine week verder, ik ben vandaag 24 weken, joehoeee, Hoe was de suikertest vandaag?
JA weet nog geen uitslag hoor maar euh vies goor zon drankje brrrrr kreeg er kippevel van.............maar ja grote kans dat ik later nog 1 keertje moet hoor maar goed zien we dan wel maar goed ik word nu extra in de gaten gehouden met de groei dus elke 4 wkn een echo tot aan de bevalling hihihih
Dat is dan wel weer fijn he, ik krijg die ook, over een kleine 4 weken de eerste en dan inderdaad iedere 4 weken. Dit is op medische indicatie, maar wel fijn om de kleine vaker te kunnen zien.
JA is ook vaak als je wat zwaarder bent dan normaal dan kunnen ze het moeilijk meten vanuit de buitenkant en daarom doen ze een echo heerlijk hoor elke 4 wkn kijken hihihh daarom doe ik ook geen 3d/4d echo zonde van me geld haahha