Dat is inderdaad ook de reden van de echo´s, maar wij hebben een pretecho gekregen van mijn ouders en mijn zus, dus wel heel erg leuk. Anders is het inderdaad wel een hoop geld.
hey meiden, we hebben besloten toch een ander soort hond te nemen het wordt een beagle bij een erkende fokker dus weten dat we goed zittenm daar en niet te maken hebben met een broodfokker. wij hebben samen met mijn schoonouders gekeken naar het karakter en kwamen tot de beslissing dat dit beestje beter bij ons past ik zal morgen foto plaatsen van onze nieuwe huisgenoot
29 augustus: Princi, Trieske 30 augustus: Princi, Trieske 5 september: Princi, Trieske 6 september: Princi, Miss Moneypenny, Trieske 12 september: 13 september: 19 september: Princi, Miracles, Chasmi, Trieske,Claire85, Bloempjuh23 20 september: Princi, Chasmi, Trieske 26 september: Princi, Miracles, Chasmi,Claire85, Trieske, Bloempjuh23 27 september: Princi, Trieske (1e zondag van de maand is het koopzondag in Utrecht, 6 sept) Graag de laatste lijst pakken!!
Hi ladies: Even een vraagje he? Ik ben een overzichtje aan het maken van wat ik allemaal nog moet hebben en richt me nu ff op de kleertjes. Ik zie zoveel verschillende lijstjes dus vraag maar aan jullie wat jullie doen: Hoeveel heb je nou van wat nodig? Hoeveel shirtjes met lange mouw? Korte mouw? Broekjes? Rompertjes? etc. En hoeveel in welke maat? Ik ben even het overzicht kwijt hoor. Thanx alvast...
Haha Miracles, ja ik kon vanmorgen toch weer niet zo lang slapen als ik eigenlijk had gewild... Jij ook niet zeker? Hoe ist nu met de pijn? Zeg Trieske, goede vraag! Ik vraag me dat ook wel af namelijk!
@trieske super vraag! Ik wil het ook wetuhhhhh!! Want 6 rompers bv er zijn rompers met lange mouw en korte mouw Rompers met voetjes en zonder Of heten die nou boxpakjes?? OOk nog dikke en dunne rompers AARRGGHH Heluupppp!!
je hebt minder nodig qua kleding dan je denkt volgens mij.. heb toevallig gister ook ff gezocht daar werd gesproken over 6 rompers (ik heb korte mouw) 50/56 6 rompers 62 4 keer boxpakje of shirtje en broekje maat 50/56 en 4 keer in maat 62 en mutsje/jasje MAAR iedere lijst is anders, weet wel dat ik met zoon te veel had en t nu in die kleine maatjes echt rustig aan doe..zo zonde als je kleertjes hebt die amper gedragen worden..mijn ervaring is dat je vanaf maat 68 ook veel krijgt van de visite als de kleine geboren is.. wat ik zelf ook nog koop is 2 pyjamaatjes in maat 56 (kan je ook boxpakjes voo gebruiken) maar ik vond het bij zoon al prettig om savonds echt een pyjamaatje aan te geven. Verder: mijn zoon was 3200 gram en heeft maatje 56 echt wel een maand of 2 gedragen..je hoort ook verhalen van grote kinderen die deze maat bijna helemaal overslaan dus verwacht je een groot kindje (al kan je dat eigenlijk nog niet weten..) dan je meer op maatje 62 richten!
goeiemorgen allemaal ik zal aankomende dagen wat minder hier zijn aangezien mannen mn huis gaan over nemen voor t lakwerk in t gehele huis hehmm kleertjes heb van alle maten wat rompertjes heb ik overvloed zowel lange mouw als korte mouw van elke maat t/m mt 92 hier genoeg kleding voorlopig ik heb express meer rompers dan op de lijsten staan wil de kleine toch gewoon meteen kunne verschonen als er ongelukjes gebeuren veel plezier allemaal!
Ik snap jou reactie in het eerste berichtje nog, ik ben ook geen voorstander van je kindje 5 dagen naar een KDV brengen maar als het zoals missmoneypenny zegt niet anders kan omdat je alleenstaand bent? Dan gaat jou theorie toch mooi in rook op meid. Ik vind je bovenstaande tekst dus ook erg kinderachtig.... Een forum is héél officieel een discussie plek, evenals een panel etc etc...een mening mag/kan best geuit worden maar niet iedereen is het met je eens, helaas voor jou in dit geval.
Jaahaa, hou nou maar eens op om steeds op hetzelfde terug te komen. Pfff, ik houd me liever met leuke dingen bezig! Suusje bedankt voor je reactie! Ik zal eens een lijstje maken
Even voor de duidelijkheid. Ik snap best dat hier discussies kunnen ontstaan maar ik vind het een beetje overdreven om steeds dezelfde persoon aan te spreken op haar reacties. Puzz dus in dit geval. Een discussie is prima maat laat iedereen in haar waarde en als de point duidelijk kunnen we toch gewoon weer gezellig verder kletsen met zijn allen. Incl Sterre, Puzz en Bloempje die nu even niet komt omdat ze het niet gezellig meer vond. Dat is toch jammer?
29 augustus: Princi, Trieske 30 augustus: Princi, Trieske,suusje 5 september: Princi, Trieske 6 september: Princi, Miss Moneypenny, Trieske 12 september: 13 september:suusje 19 september: Princi, Miracles, Chasmi, Trieske,Claire85, Bloempjuh23 20 september: Princi, Chasmi, Trieske 26 september: Princi, Miracles, Chasmi,Claire85, Trieske, Bloempjuh23,suusje 27 september: Princi, Trieske (1e zondag van de maand is het koopzondag in Utrecht, 6 sept) Graag de laatste lijst pakken!! __________________ heb toch ff ingevuld wanneer ik volgens mij iid geval kan.. enne andere dagen kan ik wellicht wel maar weet ik nog niet zeker.. zie ons al zitten als kakelende kippen met die dikke buiken..
alleen ehm zien we het met ongeveer 35 weken zwangerschap echt nog zitten om naar utrecht te reizen vraag ik me af....
Ik heb even alles bekeken en heb nu 14 sokjes whahah 6 truitjes verschillende maten en een hele lading rompers (de helft is 2de hands) Heb geen broekjes vind dat heel moeilijk om uit te zoeken Er zijn jeans maar die zitten beetje strak en stijf lijkt mij toch? Ik heb namelijk mt 50 jeans broekje gevonden bij hema hihi Over een paar dagen begint mijn koop rage! Dan moet ik ook even naar prenatal voor een box tas Ik ga ook mijn zusje bestelen Haar speelgoed box ga ik verven en voor joey gebruiken En een hele mooie stoel verkleiner heb ik gezien bij prenatal Met een kroontje erop hihi Lime groen of die felle blauw Me want to shop!
hey meiden, hoesty met jullie? voor de gene die het willen weten... hier goed wij zijn naar friesland geweest en zonder pup trug gekomen! we vertrouwden het voor geen meter! moeder hond gescheiden van haar pups pups buiten in een hokje moeder was doodsbang. dit was overigens een ander dan die we eerst hadden gisteren over geschreven bleek naar intensief onderzoek uiteindelijk toch niet helemaal pluis te zijn. en nu nu hebben we iemand gevonden in Amsterdam die we 100% vertrouwen ze mogen halfr september pas weg dus we kunnen 8 weken lang de opvoeding meemaken door langs te gaan we moeten nog even w88 op een hondje maar hebben dan wel 1 waarvan we gezien hebben hoe die opgroeit en ons al kent als hij mee naar huis mag
Ohhh Fl3x, das toch ook leuk als je t hondje echt al vanaf t begin kan meemaken! helaas wel nog ff wachten... Hier hebben wij vandaag een matrasje gekocht en nog wat hoeslakentjes en waskussenhoezen! Waren nu op de reclame bij de babydump! Heb trouwens ook nog een stok gekocht om de klamboe aan op te kunnen hangen. Ook hebben we verschillende boxen bekeken, denk dat ik eruit ben welke ik nu uitendelijk wil hebben... Eindelijk, na 5 weken wachten, toch ff lekker kunnen neuzen tussen alle spulletjes! Nu wel helemaal kapot, maar dat had ik ervoor over! Nou meiden, denk dat ik zo mn bedje in duik, daar nog wat tv kijk en snel vertrokken ben naar dromeland! Tot morgen, fijne avond allemaal!
Hey hey... fijn dat je ff lekker hebt kunnen shoppen! Iets wat voor anderen zo vanzelfsprekend kan zijn, maar jij toch maar ff geflikt hebt! En allemaal leuke dingetjes gekocht Wat voor box heb je gekozen? één met lade of zonder? Dus al met al een geslaagde dag!