Poeh he, hier wordt veel gekletst zeg. Dat gaat me niet lukken om bij te houden. Ik ben vandaag dan ook wel ineens echt KEI moe! Met vlagen misselijk en steekjes hier en daar en ja die darmen, maar ja die darmen rommelen bij mij altijd wel. Volgende week vrijdag een afspraak bij de huisarts.... Zo ik ga zo eten en dan voor pampus op bed en bank.
Hallo meiden, ik kom me ook melden, heb afgelopen zaterdag positief getest en vind het superspannend, 19 maart heb ik de eerste echo en ik hoop dan een mooi kloppend hartje te zien! Mijn uitgerekende datum is 10-11-2009!
proficiat en welkom! zie de link bij mn banner voor de novembermama lijst Als je een pb'tje stuurt met je gegevens na mij, dan zet ik je erop
Hi Meiden, had weer een hoop bij te lezen Alle nieuwe meiden; gefeliciteerd! Mutsy, wat een K*T nieuws! Kreeg even een brokje in mijn keel toen ik je verhaal las, maar......ik ben het eens met je motto: geen bloed geeft moed! Ik heb me net via internet aangemeld bij de verloskundige (vond dat wel makkelijk, wist niet precies wanneer ik moest bellen en nu word je terug gebeld ), maar moest een aantal gegevens invullen....Druk op 'verzenden' en weet dus nu niet meer of ik mijn telefoonnummer erbij heb gezet...... duh Liefs Charlie
be helemaal op, bha haat dat normaal ben ik niet te houden van energie woonkamer effe dweilen en dan lekker filmpy kijken
Dames i need some advice! Mijn cyclus was 32 dagen... ik zou nu dan dus ook 32 dagen zwanger moeten zijn? Maar ben ik dan niet eigenlijk op 8 november uitgerekend in plaats van op 12 november?
Op de site van Predictor kun je je uitgerekende datum uitrekenen door de 1e dag van je laatste menstruatie op te geven + de lenge van je cyclus.
@ kleintje... daar is geen pijl op te trekken nu al kleintje... daarvoor moet je je termijnecho even afwachten als het verandert werkt ik de lijst gewoon bij @ dees.... ik zet je op de lijst zodra ik kan inloggen voor de verandering ligt hun inlogserver weer eens plat -------------------------------------------------------------------------------- whahaha en dan nu uit de oude doos : baby- en kinderverzorging & opvoeding geschreven door dr benajmin spock boek die ik 2 jr terug van mn moeder heb gehad Ze had dat boek aangeschaft toen ze zwanger was van mij zo komish om te zien hoeveel er verandert is!
Op de site van moeders voor moeders stond ook 8 november dus ik heb mijn banner maar even aangepast.. Claire laat mijn data nog maar even staan hoor we weten het idd pas definitief als ik de echo heb gehad en dat duurt nog wel even Edit: bij predictor staat 12 november nou ja nu laat ik hem maar zo hoor!
hey meiden.ik kom er ook bij..na een mk vorige maand ben ik nu al weer zwanger..Ben erg blij maar ook erg bang.Hopelijk blijft het nu goed zitten.iedereen gefeliciteerd
welkom en proficiat! kan me de angst goed indenken! maar wij doen hier alleen aan plak beebs zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst. Als je je gegevens via pb naar mij stuurt zet ik je erop!
ow meiden maak me beetje zoregn bij esmay was ik met 4 weken al erg ziek nu helemaal niks af en toe beetje misselijk zou het wel goed gaan? heb namelijk ergens gelezen dat als je keer eerder erg ziek bent geweest met je zwangerschap je een grote kans hebt weer te worden *zucht* moet ook niks opzoeken op internet maar toch vond het zo vreemd dat ik al 2 dagen niks voel!
Fl3X .... don't worry too much .. Soms heeft je lichaam even een rust pauze ... is niet meteen dat het niet goed zit hoor .... meid alles zit flex ! Liefs Mathilde.