Miracles, mooiiiiiie meubels meis!!!! Met mooie turquoise accenten, i like!!! Maar goed dat kun je wel aan mijn kamertje zien met die knalmuren hihihihi Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!! Ook mooi buikkie!!
@ trieske.. dankje Jij moet nog ffetjes 1,5 wk geduld hebben, maar dan kun je dat weekend meteen lossss.. hahaha Wel showen hè!!!!! @ hier... zo naar gemeentehuis...ondertrouw Toch maar besloten vorige week maandag toen we de erkenning gingen regelen dat het misschien toch verstandig was om "geregistreerd partnerschap" aan te gaan, ivm gezag en erfrecht etc. Jullie zijn de eersten die het weten op onze ouders na... haha SURPRISE
Haha Gefeliciteerd Miss!! Wat leuk! Idd mooie kamertjes allemaal zeg en zo ver allemaal al! Nog een week werken en dan heb ik vakantie en dan gaan we hier ook lekker aan de slag! Zo nu eerst dus nog maar werken!
moggel ladies... ik spiek ff om een hoekje.. ben ontzettend druk met een nieuw projectje dat er hopelijk uiteindelijk voor gaat zorgen dat ik mijn werkgever de deur uit kan trappen.. Kost wat tijd maar dan heb je ook wat.. vandaar dat ik hier amper ben... Hier gaat alles goed.. geen bijzonderheden... THINKING OF YOU.. koes koes..
@ miracles wauw mooie buik zeg @ hier gisterenavond naar de pups weze kijken en we zijn erg enthousiast! volgende week vrijdag gaan we weer 1 en dan ook 1tje uitzoeken (ze leken nu allemaal opelkaar haha) op de foto staat 1 van de 3 pups
Miracles en miss wat een leuke kamertjes, als die van mij klaar is eind van de week zet ik er ook wel wat foto`s op. Wat een lieve pup zeg om verliefd op te worden.
@Koffieleutje, ben benieuwd naar je kamertje! @Fl3x, leuke pup, zo lekker snoezig! @Ichtus, jij de werkgever de deur uittrappen, ben je t moe daar @Princi, werk ze! @Miss Money Penny, gefeliciteerd met jullie ondertrouw! En thanks voor de leuke reacties op t kamertje en mn buikkie!
Hallo dames, Vanochtend op controle geweest bij de gyn en alles was goed. Ze was wel een beetje verontrust over het feit dat ik in 2 en halve week 7 kilo ben aangekomen. Mijn baarmoeder ligt ook een week voor op groei maar dat was voor de rest geen probleem. Ik stond eigenlijk weer snel buiten. Van het weekend zijn we lekker bezig geweest in het kamertje. Alle meubels staan nu in elkaar maar moet nu alles nog in ruimen enzo. Het is nog erg kaal! Ik kreeg echt een brok in mijn keel toen alles in elkaar stond. Vanmiddag ga ik lekker de spullentjes inruimen en dan zal ik wel ff foto's maken. Ik zag hier ook super mooie kamertjes voorbij komen. Wat ziet het er inderdaad anders uit Miracles met het hemeltje boven het ledikantje! Miss, echt super dat behang! Ik denk dat het vandaag weer een hele hete dag wordt dus ga misschien ook nog wel ff in het zwembad liggen Liefs, Bloempjuh
Bloempjuh, ben wel benieuwd naar je kamertje! Leuk is dat nu he, t word zo echt nu vind ik, nu alles een beetje vorm begint te krijgen! En warm... tis echt puf weer! Iedereen lekker van t weertje aan t genieten vandaag, tis zo stil hier!
@fl3xie Awww mooie pupke! Lief snoezig neusje hihi Sorry dat ik er niet was met msn hubbie zat achter de pc... @miss moneypenny Moet je niet betalen voor geregistreerd partnerschap? En wat bedoel je met het regelen van erkenning? Sorry ben zelf ja getrouwd van de maand en wettelijke dingen qua joey wil ik graag dingen over weten Ik weet alleen dat joey aangegeven moet worden binnen 3 dagen na zijn geboorte namelijk als het eerder kan zou ook lekker zijn
Hoi... Omdat jij voor de geboorte van je zoontje getrouwd bent hoef je geen erkenning meer te regelen.. Dan is automatisch de man waarmee je getrouwd bent de vader. Wettelijk zit je nu helemaal goed en hebt er verder geen rompslomp meer aan. Oftewel alles is geregeld qua erkenning, gezag, erfrecht etc. Omdat wij niet gehuwd zijn moet je bij de gemeente het kind laten erkennen. (de vader moet het kind erkennen als zijn kind) Dit kan het beste voor de geboorte (erkenning van het ongeboren vrucht, zoals dat zo mooi heet), zou ook wel na de geboorte kunnen, maar de moeder moet toestemming geven dat de vader in kwestie inderdaad de vader is. En daar heb je na de bevalling lijkt me geen zin in. Geregsitreerde partnerschap kan zowel betaald als kosteloos op een bepaalde dag, net als een huwelijk.(ook precies dezelfde prijzen) Het is ook bijna het zelfde als een huwelijk. Het heeft dezelfde rechten en plichten als bij een huwelijk. Het enige verschil is dat hele erkenning gebeuren. Wij hebben niet gekozen voor een huwelijk, omdat wij die toch groots willen aanpakken, maar nu simpelweg het geld er niet voor hebben om een groot feest te gaan houden met alle toeters en bellen er aan. Maar ik wil wel alles goed geregeld hebben!! En om alles te regelen bij de notaris en kantongerecht (gezag e.d) ben je ook heel wat euro's verder. Dan is dit een stuk makkelijker en voordeliger (idd, op de gratis ochtend ) En ik vind het ook wel prettig dat ik strax gewoon legaal dezelfde achternaam kan gebruiken als mijn kind en vriend. Dus heb ook meteen voor een naamswijzing gekozen... 2 achternamen is wel luxe Voor mensen die er ook over dubben... http://www.xs4all.nl/~advocare/folder102.htm
Ohh wat goed uitgelegd ! Bedankt! Meiden... Wat heb ik het steeds benauwd... De bm begint nu steeds meer te drukken tegen mijn longen... Duizelig en tintels krijg ik dan... Maar als ik lig dan houd het op en kan ik op adem komen Dat is ook niet ideaal... Steeds liggen...
Hoi meiden, @ miss moneypenny! Bedankt voor de info!! Ben er zelf nog even ingedoken want dat moeten wij idd ook nog even regelen. Wat ik ook zag was dat als je niet gehuwd bent of geregistreerd partnerschap dan moet de ook nog ouderlijk gezag aanvragen voor de vader bij de rechtbank. ( naast de erkenning). Had ik geen idee van!! Grt,
hey meiden vandaag wezen shoppen! ja ja de eerste baby kleertjes! ik heb fotos gemaakt ik zal ze erop zetten
en de laatste... tis mssn niet veel maarja heb ook nog wat kleertjes van esmay en krijg nog van de buuv maar kon me niet inhouden