November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Sipr dat je zus heerijk hefet geslapen. Fijn, dat deze aan haar welzijn denken. Een hele geruststelling lijkt mij.

Prachtig die echofoto. Hier dinsdag dus hoop ook zo'n mooie echo te laten zien.

Ook een prachtige kaartje voorbij zien komen echt ene scheetje.

Hier wachten op telfoontje van d einternit over de b12 prikke. Bijna 40 minuten aan het wachten. Hoop zo dat ik ze krijg ben op van de zenuwen.

gr Gaby

2. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Princi: Ik zit nu in de ziektewet omdat ik voor mijn vakantie iedere keer fikse buikpijn had als ik had gewerkt en mijn 'slijmprop' die mijn baarmoedermond afsluit ben verloren. Toen was dat nog niet zo erg omdat mijn lichaam toen nog een nieuwe aanmaakte maar als het nog eens zou gebeuren dan zou de bevalling wel eens op gang kunnen komen en dat is nu nog echt niet de bedoeling natuurlijk. Gelukkig vond ook de arboarts het geen goed plan om nog verder te werken, helemaal niet omdat ik staand werk doe.

Maar hoe gaat het met jou dan? Als je echt heel veel last hebt moet je het wel bespreekbaar maken he?! Je werkgever is daar ook voor verzekerd. Ik weet er natuurlijk ook niet het fijne van allemaal maar bij mij deden ze helemaal niet moeilijk...

Sterkte...

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Goed zeg Puzz, wat fijn dat het zonder band goed is gegaan!! En ja dat is ook de reden waarom wij geen 3d echo laten maken. Ik ben nu al zo nieuwsgierig. Maar voor nog een mooie 2d echo ga ik toch wel nog zwichten denk ik zo!

Ah lief kaartje Miss...

Bloempjuh, ja ben je een beetje leeg? Heb je binnenkort nog vakantie of moet je gewoon door tot je verlof? Met mij gaat het steeds langzamer als in lopend en op de fiets. Ik ben bang dat mijn bekken/stuitje steeds iets harder gaat protesteren. Aan de andere kant ging ons meisje gisteren mijn buik verbouwen en zag ik de vorm van mijn buik steeds veranderen. Dat is een maf en ook supermooi gezicht.

Nog 1 dag dames...oh ben ik aan vakantie toe zeg!!

Gepke...en wil de internist wel meewerken?

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Trieske, lees je berichtje nu...
    Oeh dat is schrikken met die slijmprop...net als bij Claire. Nee dan is werken en zeker staand geen goed plan meer nee.
    Ik werk al een tijd minder en daar ging mijn baas goed in mee. Hij bleef er in eerste instantie wel lastig over doen volgens mij vooral omdat hij het lastig vond om te accepteren dat ik het niet allemaal meer kon (mannen....;) ). Maar nu gaat dat oké. Ik heb nu een maand vakantie en denk zomaar dat na mijn vakantie het aantal uren nog verder omlaag moet. Maar goed dat zien we dan wel weer.
    Mijn geheugen had me in de steek gelaten en wist dus niet meer waarom jij en Ichtus nu thuis zijn. En dat kan natuurlijk niet.
    Het is toch echt wel meer dan je denkt van te voren dat zwanger zijn vind ik. Nietemin ben ik vooral blij dat ik er ook nog steeds erg van kan genieten. Lukt jou dat ook goed?

5. Happymommy84

Je kunt ook niet alles bijhouden toch. Ik betrap mezelf er ook weleens op dat ik even niet meer weet welk verhaal nou bij wie hoorde...

Gelukkig gaat het nu wat beter met je baas dan. Maar eerst lekker vakantie dus. Als je terug bent van je vak ben je ook alweer een stuk verder en is het zeker geen gek plan om je uren nog verder terug te zetten.

Nu ik in de ziektewet zit en dus minder klachten heb kan ik weer van de zwangerschap genieten. Dat heeft lang geduurt omdat er iedere keer wel iets was. Dan weer buikpijn, dan weer bloed, dan weer niet kunnen lopen. Maar nu gaat het goed dus ik zeur ook maar niet verder.

Fijne vakantie, geniet ervan...

6. Happymommy84

@Miss moneypenny: Wauw, wat een prachtige foto van jullie meisje!!! Wij hebben maandag om half 3 een pretecho. Ik kan gewoon niet wachten, helemaal niet meer nu ik zie dat je het gezichtje al zo duidelijk kunt zien...

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oh wat een prachtige echo, wat een heerlijk snuitje....

Ik zit inmiddels ook alweer 3 weken thuis in de ziektewet, kreeg het dringende advies van de gynaecoloog wegens B.I en harde buiken. Ben toch ergens blij te lezen dat ik niet de enige ben.

8. Happymommy84

Klinkt miss heel dom hoor maar wat is B.I???

9. Happymommy84

Oh ik snap het al. BekkenInstabiliteit??? Tja, alles werkt wat trager nu he...

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hahaha sorry ik ook met mijn afkortingen :p
    Maar die zwangerschapsdementie ken ik hoor ;)

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Miracles zie hier de beloofde foto`s :D

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  13. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo allemaal,

goed nieuws hier. Ik krijg weer b12 prikken en hoop mij gauw weer beter te voelen. Een nadeel moet de vakantie van de huisarts afwachten en die komt 17e pas terug.
    De internist wou wel bellen, maar op de 17 e ging hijzefl met vakantie en dan duurde het nog langer dus nu doet hij het per brief. Ja de huisarts zal wel niet blijn zijn, maar ja had ie het inzicht zelf maar moeten hebben.

Ga nu mijn bed weer opzoeken, had veen op d ebank geslapen.

Hier ook last van zwangerschapsdementie, maar schrijf nu heel veel op.

Oh hier zo trots op mijn kleine meid! Ze heeft voor mij een paar prachtige koppoters gemaakt (de eerste poppetjes van een kind)

gr Gaby

14. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Koffieleutje, bedankt voor de foto's, ga mijn moeder maar s bellen vandaag! ;)

@Gepke, fijn dat je je prikken weer gaat krijgen, wat je blij kan zijn met een spuit he! :)

15. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemorgen meiden,

Hier alles goed of redelijk zoals ik lees
    fijn hoor
    zag weer een mooi jasje vorbij komen

gister hier bij de verloskundige geweest en binnen 10 min weer eruit alles goed en over 4 weken terug komen
    nou prima toch

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

goede morgen dames

ik weet niet meer wat ik wilde typen

maar thnx voor de links :)

En zag een super mooie echo foto!!!

en mooi kaartje zag ik ook!

en mooie kleertjes:D:D

Gisteren zijn wij naar het strand geweest oooh wat was dat lekker zeg! maar ook erg warm esmay heeft heerlijk in het zand gespeeld water vond ze wel wat koud haha

17. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hier niet echt weer voor het strand, maar wel lekker in de tuin gezeten

gr Gaby

18. hielko2006

uhmmmm ik ben gewoon aan het werk terwijl ik helemaal geen zin heb

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Voor de liefhebbers, foto`s babykamertje staan in mijn album ;)

20. hielko2006

Mooi kamertje hoor :)

Deel Deze Pagina