November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Mooi hoor koffieleutje!

Mijn zusje gaat de goeie kant op weer een nacht zonder geslapen
    Nu gaan ze me alleen bellen als ze niet goed geslapen heeft
    Dan zie je echt dat ik schrik van elke telefoontje whaha

Bah verveel me...

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej puzz, snap dat je dan extra alert bent op elk telefoontje! sterkte, ook met vervelen:)

Hier nog niet echt iets gedaan aan het kamertje, hihi, na de vakantie komt t, morgen gaan we weg! Weliswaar niet ver van huis, maar ik heb er echt veel zin in! Ben zo in de opruimmodus, word er soms niet goed van..Gisteren weer 2uur nonstop gepoetst, en ik blijf dingen zien die ik wil doen. Moet mezelf echt verplichten ze te laten, want ben er steeds te moe van :) verder hier wel alles in orde, op de moeheid na...Merkte wel even vorige week dat ik 6 maanden zwanger ben...nergens last van gehad, mijn buik groeit echt niet hard, de helft aangekomen als in de zelfde tijd toen ik zwanger was van hannes, dus mobieler...daarom had ik et denk ik ook niet zo dor deze keer, maar mijn lijf begint me wel wat terug te roepen...Heb nog 4 wekenvakantie, daarna nog 6 weekjes werken en dan met verlof.

Dames die nu al verplicht met verlof zijn, sterkte en geniet er ook maar van voor zover het kan, van jullie kleine spruiten!

Zoen! x

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo Allemaal,

En nu heb ik....jaaaaaaa....vakantieieieieieieieie
    Zo en dan kan ik nu me lekker overgeven een nestelen en al dat soort dingen hoop ik!
    Lekkerrrr

Jee ik stond op de wegschaal en ineens gaat het hard zeg...poeh....7 kilo erbij nu....ik kan het snoepen dan ook echt niet laten....

Goed bezig koffieleutje!

Fijn Puzz!! van je zusje dus.

Ja Knip, lekker zo snel, als het goed is, is het goed toch?

Oh Fl3x, het strand....heerlijk zeg.

Oja de meting...daar zal ik me ook nog eens over buigen

4. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

princi hier ook ineens hard hoor nu 5 kilo erbij in 23 weken tijd
    dat is in 1 week tijd 1,5 want tot vorige week was het nog 3,5 kilo

5. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hoi dames,

Even een vraagje ik heb sinds gisteravond echt een zeer vervelend gevoel/pijn in mijn linkerborst. Als ik mijn borst nu aanraak springen de tranen al in mijn ogen en een beha kan ik al helemaal niet verdragen. Ik voel me ook de hele tijd een soort van opgelaten en heb het bloedheet.

Heeft iemand dit ook gehad? Ik was op internet aan het kijken maar daar wordt ik ook niet echt wijzer van.

Liefs Bloempjuh

6. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    gelukkig geen last van maar is het misschien een borstontsteking?? ik weet dat je dat kan krijgen bij borstvoeding maar misschien nu ook al. ik zou anders maar gelijk de vk of ha bellen.

Evelien

sterkte

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja Bloempjuh, bel de vk even.... Klinkt niet als iets om mee rond te blijven lopen toch? Laat je ons ook even weten wat ze zei?

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@Bloempjuh ik zou ook even kijken of je koorts hebt
    Klinkt als een fikse ontsteking namelijk

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ puzzzz jeeeej wat goed van je zusje zeg!! :D:D:D:D:D:D:D

@ hier draai beetje door geloof ik schiet helemaal in de stress pfff ben helemaal niet zo maar ben wel banger geworden dan eerst (h1n1) hebben jullie het nieuws ook al gezien over die mexicaanse griep?? en hoe denken jullie erover?

10. linde90

linde90 Niet meer actief

ja ben ook aardig geschrokken.
    Vindt het nu wel eng worden.
    Zouden jullie de vaccinatie nemen als die komt voor ons?
    Is het echt wel veilig voor onze kleintjes?????
    Pffffffffffft , heb vandaag wel de desinfect opgekocht bij de drogist hahaha, 1 in de tas, 1 op buro, 1 thuis haha

11. linde90

linde90 Niet meer actief

:(:(ik lach er wel om, maar eigenlijk helemaal niet:(:(

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

me vriend vind dat ik me aan stel
    hij zegt ja er zijn ook niet zwangere mensen overleden heh bah wrm is hij nou wel nuchter en ikke nie meer:(:(

Al moet ik zegge geen maatrelen te nemen maar doe het wel zodra er hier in hoorn een geval van griep is.
    en die vaccinatie ik neem um wel mag van mij nu al komen ipv pas in het najaar dan bevallen we al bijna;)

13. linde90

linde90 Niet meer actief

maar is er wel bekend wat het met het ongeboren kind doet???

14. linde90

linde90 Niet meer actief

heb op het werk al gezegt dat als er iemand gaat kuchen na de vakantie dat de deur van het kantoor op slot gaat haha, dan alles maar per mail;) er zijn verschillende collega's naar amerika, engeland, en wij komen iedere dag in belgie........

Ik weet het, ik moet niet paniekerig worden, maar komt wel heel dicht bij zo.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

i9k heb geen id wat die griep met het kindje doet weet wel dat als je ziek bent niet die medicijnen mag hebben (tamiflu ofzo)

maar er waren geloof ik wel andere medicijnen
    ik werk gelukkig niet

maar goed laten we het over leuke dingen hebben hihi mssn valt het allemaal wel mee :D

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

oei het onweerd hier;) of is het onweert onweerdt:)

17. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    nou ik heb al een paar weken dat het me niet lekker zit die griep en dit bericht van vandaag stond gister al op teletekxt en nu zit het me helemaal al niet lekker meer. hoop dat de grote griep golf nog enkele weken op zich laat wachten, tot mijn verlof, elke dag in het drukke ov in de randstad hier is een eng idee. Sinds ik in Amerika ben geweest heb ik ook al flesjes desinfect staan.

18. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    naar idee he die griep..
    heb net ook ff zitten googlen..wat medicijnen met ongeboren kind doen is dus niet bekend..
    pff...
    zonnetje met ov naar werk ed is niets kan me voorstellen. Maar ook als je thuis bent genoeg besmettingsgevaar..moeten toch boodschappen gedaan worden, vriend werkt wel, zoon gaat naar school. Tja..
    Mijn broer was ivm de griep niet naar t zomercarnaval gegaan met zijn 2 kids. Vond het erg overdreven maar misschien heeft hij juist wel groot gelijk..
    trouwens 2 weken geleden bij vk er over begonnen en zei wuifde t wel een beetje weg..

Moedermelk schijnt de baby wel meer weerstand te geven tegen de griep dusse aan de borstvoeding!!

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Over welk bericht hebben jullie het meiden, heb niks gezien nog verder over die mexicaanse griep

Deel Deze Pagina